Najbližší zápas Majstrovstiev regiónu stred: nedeľa, 14.08.11 16:30, prvý zápas doma v tejto sezóne, 2.kolo MFK-V.Krtíš, derby oblastí obsluhovanými SAD Zvolen (závod M.Kameň), dostanete sa tam totálnym súbehom Národná-Rakytovce 21/67 15:27a s linkou PAL 601455/67 Badín 15:25, súbeh, ešte aj čísla spojov rovnaké, no hrôza ?
Áno, viem, preto to aj tolerujem, len som narážal na tie Rakytovce, že tam chcú ešte pridať spoje (iba ak tie, čo sa odobrali L 22 spodnou Zv.c. to mi nevadí). ČOV je v Badíne, ale je to mestská čistička (zrejme objekt mesta na cudzom katastri)
Už som tu spomínal jednosmernú zastávku Skubín na L 601462, tá je v Tajove. Horné Pršany,farma je k.ú Kremnička (spadá to k Rakytovciam, súčasť BB), týmto asi nepohnem...
Inak tie Rakytovce, ihrisko (otočka) NIE SÚ vôbec Rakytovce! Je to už BADÍN!!! časť KRIEDOVNICA (viď tabuľu bočnej cestičky smerom k R1), Rakytovce sú po posledné domy po pravej strane (smer Badín), otočka, ihrisko a nové najkrajnejšie domy na opačnej strane sú už v Badíne. Hranica nejde Vlkanovským potokom, ale sa odvracia cez lokalitu Čierne blato (za R1) k ČOV (tá je v Badíne). Čiže chceme ešte posilňovať samostatnú obec za mestské, keď tam nechodí nikto?
L 21 a 26 sú také protežované, L 21 ako dlhá priama linka za vozovňu hornou Sládkovičovou (rovno popod troleje v súbehu TRASY s trolejmi /časmi od 1.7. ani nie/a s L 601455 bez koordinácie, to sa za BBDS nemohlo stať), teraz, keď už DPM BB ovládajú ľudia zo SAD Zvolen, mali by s tým niečo poriešiť, ovšem pokiaľ im nejde o útlm trolejbusov. Na L 26 zrejme trvali (zbytočne), keď pri minulých zmenách len vymenili dve priebežné konečné za jednu a tak to pretlačili na Internátnu (úsek Úsvit-Havranské pre dôchodcov zavážil), preto sa to aj rozdelilo medzi L 7 a L 26 (zase troleje na Internátnej, predtým vo vlastníctve mesta). Všetko to vzniklo vlastne z priekov, v súčasnosti e to len pozostatok nezjednoteného obdobia.
Nádeje si od nich nerobím, no my mladí môžme prispieť k zlepšeniu, k inému chápaniu zaužívaného...
Re #45010 fragma: ano, ano!!! posilnit dopravu do rakytoviec!!! kazdy obyvatel bude mat svoj spoj! preco by sa mal tlacit s nejakym inym obyvatelom v jednom klbovom autobuse!!!
Ono teraz sa zaviedli len mesačníky do celej sieti, potlačil sa súbeh existujúceho linkového vedenia, ono im to časom dôjde, že pri prestupoch za 0.10€ a mesačníkoch netreba preferovať linky typu 21 a 26 (22 a 90 nechať)
samozrejme na to je tato diskusia aby kazdy vyjadril svoj nazor ci kladny alebo zaporny.... urcite su aj pozitiva ale ked sa tvori novy cestovny poriadko zavazdaju sa casove listky v ramci uz celej mhd a prestupy zlacneli tak by sa to malo prekopat od zakladov a nie ze upravim trosku casy liniek
21tka by sa mala vratit na uhlisko..ludia nech prestupia na 2jku,4 ku, 6ku, 8icku, 7dmickum ak chcu ist k europe a 26ka na inteŕnatnu by sa mala zrusit tak isto.
Zatiaľ sa to tvorilo čisto s existujúcim linkovým vedením, je čo vylepšovať, mi to môžme zatiaľ len skritizovať (aj konštruktívne), prvý nástrel zas až taký zlý nie je, viď anketa (víkend)...
máš pocit že spojov bude priveľa? Tak rozhodne súčasný stav je nevyhovujúci a aj po posilnení L13 bude spojov celkovo výrazne menej ako predtým na L101, avšak skoordinované s prímestskou linkou a efektívnejšie využité ako do júna 2011.
no ono som hlavne subeh myslel v kontexte ze jadzia si po rovnackyh trasiach len v inych casoch to som sa trosku zle vyjadril.. a jasne hlavne na ukor trolejbusov i ked najdu sa aj minimalne casove rozdiely nepochopitelne kde by stacilo pouzit kusok logickeho myslenia.
fragma
Nádeje si od nich nerobím, no my mladí môžme prispieť k zlepšeniu, k inému chápaniu zaužívaného...