re na #8032 z dispečerského pre "Petik" : V akých intervaloch premávali vtedy jednotlivé linky vlastne? Celkom to vyzeralo rozumne a keby sa pokračovalo s linkami 51-56, mohla to byť prvá integrovaná doprava na Slovensku, kde by platila jednotná tarifa pre mesto + priľahlé obce a na tom sa mohlo stavať ďalej pri rozširovaní do celého kraja. Ak niekto vie tak nech sa zapojí a napíše aké intervaly mali v roku 2004 jednotlivé linky, resp. ako často premávali.
Ja by som teda linky 13 a 102 farebne neodlisoval. Cestujucemu je jedno, aky je to dopravca. Navyse linka 13 uz neni minibus, takze ani tento dovod nie je (keby sme vsak aplikovali rozdelenie na minibusove linky, tak by sa mali farebne rozlisovat aj harmonikove linky).
jasné, ale víťaz súťaže je ešte neznámy. A ak budú kritériami zase dvere, vieš kto to bude. Či chcú Citelisy? Otázne je, akú dá Iveco cenu. Ale dnes kto čo chce, tak si kritéria nastaví. ?
zaujímavé, že súpravy 840 ZSSK majú vnútorné dopytové tlačidlo a tiež je to dráhové vozidlo ? To je úžasná byrokracia! Na tých tyčiach to je ozaj "poruke".
clovek si chce pozriet bus a zrazu ,, Bolo zaznamenaných príliš veľa dopytov na databázu. Prosíme, skúste Vašu požiadavku zopakovať o 60 minút." ? ... tak díky ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BB-Schuhu
http://www.dpmbb.eu/documents/dopyt.pdf