Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #44639:

trolejbusy:
1 - 10/15/10/20-30//30
2 - 10/15/12/20//30
3 - 10/30/15/30//30
5 - nočák, ja si pamätám už len 1 pár spojov
6 - 10/20/10/20-30//30
7 - 20/30/20/30-60//60
busy:
10 - nočák, tuším 3 alebo 4 kolečká za noc
20 - 15/-/15/-//-
22 - 8/17/8/17//18
23 - 30/-/30-60/-//-
24 - 10/20/10/20-30//25
25 - 10/20-30/10/30-60//60
26 - 15/30/15/30//60
30 - 60 celodenne, zdá sa mi že len víkendová premávka
31 - detto čo 30, ale v "x"
32 - účelové spoje v "x"
33 - detto čo 31
34
35
36 - súhrnne s 34 a 35: 8/15/10/20-30//30
42 - neviem vôebc, ale asi niečo podobné ako teraz
80 - skoro ako teraz, trochu menej spojov
90 - detto
91 - 10-15/-/15-20/-//-
93 - ako dnes 32
94 - už je napísané nižšie, expresné spoje 54
linky 51-56 sú uvedené nižšie.

Rozhodne to je podľa pamäti, tak ma nikto neukameňujte ?
Reply on: no.ev.di. #44639:
Linky č. 51-56 a 94 premávali de facto podľa tých istých cestovných poriadkoch ako v súčasnosti prímestské linky č. 601451-601456, pričom:

601451 = 51+53
601454 = 54+94
601455 = 52+55
601456 = 56-42
re na #8032 z dispečerského pre "Petik" : V akých intervaloch premávali vtedy jednotlivé linky vlastne? Celkom to vyzeralo rozumne a keby sa pokračovalo s linkami 51-56, mohla to byť prvá integrovaná doprava na Slovensku, kde by platila jednotná tarifa pre mesto + priľahlé obce a na tom sa mohlo stavať ďalej pri rozširovaní do celého kraja. Ak niekto vie tak nech sa zapojí a napíše aké intervaly mali v roku 2004 jednotlivé linky, resp. ako často premávali.
Reply on: draxter #44632:
nebolo by ale vôbec na škodu, keby počet Solaris na Slovensku sa rozšírili po tých čo kúpila Veolia do NR o ďalšie do ZV alebo BB.
Reply on: BB-Schuhu #44633:
Ja by som teda linky 13 a 102 farebne neodlisoval. Cestujucemu je jedno, aky je to dopravca. Navyse linka 13 uz neni minibus, takze ani tento dovod nie je (keby sme vsak aplikovali rozdelenie na minibusove linky, tak by sa mali farebne rozlisovat aj harmonikove linky).
Reply on: kvorka #44634:
BB-715BE v BB po návrate z BA už nejazdila (ako jediná B961) - netrúfam si povedať v akom bola stave, takže jej vyradenie sa dalo očakávať.
Inak perlou je, že DPMBB nezverejnil nikde zmluvu o nákupe trolejbusov 30Tr, ale dodatok č. 1 k nej, ktorý dokopy nehovorí nič, tam zverejnený je. ?
Čo sa stalo s BB-715BE? To sa už vážne v BB vyraďujú aj B961?
V novej schéme od 1.7.2011 som objavil chybičku - na Uhlisku je nesprávne uvedená aj linka č. 102.
Reply on: mirkobb #44630:
jasné, ale víťaz súťaže je ešte neznámy. A ak budú kritériami zase dvere, vieš kto to bude. Či chcú Citelisy? Otázne je, akú dá Iveco cenu. Ale dnes kto čo chce, tak si kritéria nastaví. ?
Reply on: draxter #44629:
Až na to, že to čo tam vidieť sú SOR-ky a zvolenčania čo ja viem chcú aj dlhé vozy Citelisy. Takže asi skôr toto http://corex.sk/citelis18mcng/Citelis%2018M%20CNG_01.jpg
Žeby takto mali vyzerať kĺby pre SAD ZV? http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=594225.jpg&httpref=2484/11639
- samozrejme v plynovom prevedení ?
Reply on: TeBeCe #44627:
veď práve...

Inak mám otázku: čo sa stalo s vyradenými B931/2? Idú sa predať, vezme si ich SAD ZV, šrot alebo čo?
Reply on: draxter #44626:
este aj na tej tyci to vyzera asi tak, aby to bolo "mimo dosahu deti"...
Reply on: Vladimír #44613:
zaujímavé, že súpravy 840 ZSSK majú vnútorné dopytové tlačidlo a tiež je to dráhové vozidlo ? To je úžasná byrokracia! Na tých tyčiach to je ozaj "poruke".
Reply on: Vladimír #44613:
To v tom má zase pazúre Poltretina alebo tentokrát niekto iný?
Reply on: TeBeCe #44623:
aj mne sa to už párkrát stalo ? Riešenie: otvoriť si v inom prehliadači.
Reply on: m4jc0 #44622:
99% takychto "a zrazu" nastava pri pokusoch stiahnut databazu ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.