Vladimir: neviem, ci ta to uspokoji ale pokusim sa ti osvetlit, preco je to tak.
zastavkove CP: boli kratke obdobia ked sa oddelil vikend a tyzden - tykalo sa to vacsich liniek a pri 34 zas oddelili prazdniny a skol. rok. Ale - bolo to na samostatnom papieri. Naopak, bystricania maju problem s oddelenym CP, na Okruznej nejaka dobra dusa vylepila CP z imhd a pre istotu tam niekto pripisal co je X, C, A, W. Len ako perlicku uvadzam, ze pri lepeni CP linky 24 od 1.10. tam vylepovaci nechali CP z imhd oboch liniek - 24 aj 53.
18 min interval - pred prazdninami tam bol interval 17 min co zabezpecovali 4 vozy, dve smeny solo, dve smeny klbove. Teoreticky sa to dalo skratit na 15 min ale ... Od 1.7. jazdia pri 18 min intervale 3 vozy, vzdy solo.
Pred tym to bolo 17 min jazda, 6 min oddych, 17 min jazda, 11 min oddych. Teraz sa predlzili prestavky a perfektne to vychadza na bezpecnostnu prestavku (12 + 18 min = 30 min BP). Dieru rano a vecer vyplna zalozak.
20 min interval by znamenal o 2+2 min dlhsiu prestavku a teda nizsi vykon pre vodica.
Toto nie je ospravedlnenie intervalu, len vysvetlenie preco. 30 min BP je zaroven prestavka na obed, pripadna druha BP sa vacsinou rozklada.
Rad si pozriem aj ine postrehy, ja sa naopak chystam do Presova, tak budem porovnavat.
PS: teraz sedim v Ruzomberku a tu maju CP lepene na 1 papier 3 CP, system je uplne SADkarsky, kazdy spoj ma inu poznamku.
zastavkove CP: boli kratke obdobia ked sa oddelil vikend a tyzden - tykalo sa to vacsich liniek a pri 34 zas oddelili prazdniny a skol. rok. Ale - bolo to na samostatnom papieri. Naopak, bystricania maju problem s oddelenym CP, na Okruznej nejaka dobra dusa vylepila CP z imhd a pre istotu tam niekto pripisal co je X, C, A, W. Len ako perlicku uvadzam, ze pri lepeni CP linky 24 od 1.10. tam vylepovaci nechali CP z imhd oboch liniek - 24 aj 53.

18 min interval - pred prazdninami tam bol interval 17 min co zabezpecovali 4 vozy, dve smeny solo, dve smeny klbove. Teoreticky sa to dalo skratit na 15 min ale ... Od 1.7. jazdia pri 18 min intervale 3 vozy, vzdy solo.
Pred tym to bolo 17 min jazda, 6 min oddych, 17 min jazda, 11 min oddych. Teraz sa predlzili prestavky a perfektne to vychadza na bezpecnostnu prestavku (12 + 18 min = 30 min BP). Dieru rano a vecer vyplna zalozak.
20 min interval by znamenal o 2+2 min dlhsiu prestavku a teda nizsi vykon pre vodica.
Toto nie je ospravedlnenie intervalu, len vysvetlenie preco. 30 min BP je zaroven prestavka na obed, pripadna druha BP sa vacsinou rozklada.
Rad si pozriem aj ine postrehy, ja sa naopak chystam do Presova, tak budem porovnavat.
PS: teraz sedim v Ruzomberku a tu maju CP lepene na 1 papier 3 CP, system je uplne SADkarsky, kazdy spoj ma inu poznamku.
Petik
http://web.redbox.cz/bystrica/LinkyMHDBB.htm
Vychadzam z toho, ze v tychto obdobiach sa ludia neponahlaju (a teda su ochotny cestovat aj dlhsou trasou) ale zaroven nie su ochotny cakat dlho na bus. Zaroven teda nechcu dlho cakat ani na prestupoch.
Zaroven predpokladam prestupne listky (povedzme do 40min bez doplatku)
Trochu som bol nuteny okresat trolejbusy, ale to je cena za to, ze maju tak malo rozvinutu siet.
Je mozne ze som zabudol na nejaku cast mesta alebo ze som dal niekde vela, niekde malo autobusov.
Takze privitam kritiku a na zaklade toho to upravim.
Co na to teda hovorite?