Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #44066:
Uz som na to viac krat upozornoval, este ked tu bol na testovani ten uplne prvy. Niekto mi potom poslal na mail foto, ako elegantne to maju v niektorom ceskom meste vyriesene. EC sa podoba na SPZ a je umiestnena na mieste kde sa normalne dava SPZ.
Ale ked sa pozries na tu galeriu fotiek - viz #44061, tak pozri na foto 10/12. Trolejbus 3015 to ma umiestnene v tom priestore ako si predstavujes. Vpredu to asi nejde, lebo tam je kritka na nejaky hak alebo co.
Reply on: kvorka #44055:
nech sa radšej zamerajú na zavedenie časových predplatných lístkov (mesačníkov, ...) ?
Reply on: S499.1023 #44065:
potom práve platí veta druhá: využiť ten priestor na číslo vozidla (napr. #3001 mohlo byť umiestnené tam , a nie tak ako je to teraz - estetika, funkčnosť, efektivita).
Reply on: draxter #44059:
Nie je to blbosť výrobcu. Bolo by, naopak, blbosťou objednávateľa, keby miesto veľkosériového dielu s priestorom pre RZ objednal malosériový BEZ tohto priestoru, ktorý by bol prslušne drahší.
Príklad z inej oblasti gumokolného priemyslu: Fóbia "Senior" s čiernymi nárazníkmi bola výrobne drahšia ako Fóbia Classic s lakovanými nárazníkmi, Museli však byť čierne aby "sociálna" verzia pôsobila patrične ponižujúco a podľa možnosti si ju nikto nekupoval.
Reply on: Agent007 #44062:
áno, majú tam len podkategóriu MHD pod SAD. Nuž...
Reply on: Vladimír #44060:
áno, viem. Ale postačovalo to na to čo som chcel povedať ?
Reply on: BB-Schuhu #44061:
hmm pani z toho serveru, ktory prezentuje rozmazane fotky si este nevsimli, ze trolejbusy neprevadzkuje SADBB...
Fotografie Škoda 30 Tr:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/index.php?/categories/created-monthly-calendar-2011-5-31

Pomaly sa blíži deň, kedy vybehnú všetky do plnej prevádzky. Už nie viac ako 30 dní.. ?
Reply on: draxter #44059:
Malá technická... Nie trolíky EČV Nemajú, ale trolíky NA SLOVENSKU EČV nemajú 😉
Chcem sa spýtať, prečo na 30Tr je číslo vozidla vzadu nad tým priestorom, ktorý má byť pre EČ. To, že ten priestor tam je, je blbosť výrobu, keďže trolíky EČ nemajú, ale keď už tam je, mohol mať zmysluplnejšie využitie a ak sú tam žiarovky, mohlo byť číslo vozidla osvetlené. ?
mám jednu prosbu... je to trošku off-topik tak snáď sa správca nenahnevá... zháňam fotky autobusov z Banskej Štiavnice a Žarnovice ale nie novšie než z roku 2009...vie mi niekto helfnúť? ďakujem
Reply on: kvorka #44056:
Doprava do Podlavíc by sa mala systematicky zmeniť - od cestovného poriadku až po zaradenie kĺbových autobusov v prípade, že skutočne dôjde k prebytočnému počtu B961 (nakoľko dopyt je tu veľký). Úplne prvá vec je nevhodné a nerovnomerné rozloženie počtu spojov na linke 34 a 35+36. Napr. víkendový cyklus vyzerá takto 34-34-35-36-34, atď. Teda idú za sebou 2 spoje cez Jesenský vŕšok a potom po sebe niekoľko L34. Ďalšia vec je nedostatočný počet spojov (spôsobený redukciou z 08/2006) v špičke. Takže buď nové spoje, alebo kĺbové vozidlá na L34. Ideálne by bolo, keby bolo možné linky končiace pri Rooseveltovej nemocnici využiť pre obsluhu Podlavíc. Kým to tak nie je (a v dohľadnej dobe ani nebude, keďže toto mesto nie je schopné postaviť ani niekoľkometrovú cestu na Graniar - v roku 2010 odložená na rok 2011 a pred pár dňami opäť odložená na rok 2012), musíme si vystačiť s takýmito "provizórnymi" a "dočasnými" riešeniami (dočasný = s dĺžkou trvania aspoň 20 rokov v BB podmienkach).
Reply on: BB-Schuhu #44054:
voľné B961? Tak sa ešte asi u SAD ZV nestalo, aby bol "voľný" kĺb, tam jazdilo všetko čo malo kolečká vždy. Ja by som ich dal na linku 34.
Reply on: BB-Schuhu #44054:
toto je z dôvodovej správy o úprave tarify: "Predpokladom pre zvýšenie atraktivity mestskej hromadnej dopravy ako takej a udržanie súčasného počtu cestujúcich je podľa našich skúseností vhodné zamerať sa na najmodernejšie modely autobusov a už v roku 2011 zaradiť min. 4 ks nových ekologických nízkopodlažných autobusov s pohonom na zemný plyn. Ich zaradenie navrhujeme na najzaťaženejšie linky po celom území mesta tak, aby obyvatelia každej mestskej časti mali možnosť nimi cestovať."

Či sólo či kĺb, neuvádzajú...
Reply on: brefos #44053:
12. decembra 2004 bola zrušená MHD do obcí Sliač, Kováčová, Lieskovec a miestnej časti Zvolen - Lukové. Nahradená bola prímestkými spojmi, ale v obmedzenom rozsahu. To je hlavný rozdiel s linkami 601451-601456, ktoré nahradili doterajšie linky MHD (od 19. februára 2006) podľa pôvodných cestovných poriadkov.

K novým vozom. Ak sa podarí, tak tohto roku pribudne do MHD Banská Bystrica 14 kusov kĺbových autobusov CNG a do MHD ZV 4 kusy sólo autobusy CNG. Čo sa bude diať s voľnými B961, to predpokladám zatiaľ nikto ešte nevie.
Reply on: kvorka #44050:
To isté bolo aj vo ZV do obcí Kováčová, Lieskovec a mesta Sliač. Ale ešte koncom roka 2004.
Reply on: evangelion #44048:
Ale naozaj nebudú vo ZV, ver mi. ? BB-Schuhu, napíš aj ty niečo, bo mne neveria. ? Keď bude taký prebytok kĺbov, tak možno ich niekam predajú.
SAD ZV - Mesto BB - SAD BB: a skutek utek...
http://vl-company.ic.cz/clanky.html
Niečo OT k linke MHD 5 v ZH: Od 1. 2. 2005 je zrušená MHD do našej obce (Lutila). Doprava je riešená prostredníctvom prímestských liniek Žiar nad Hronom – Janova Lehota , ktoré zachádzajú aj cez IBV. K tomuto stavu došlo po tom čo obecné zastupiteľstvo neschválilo dotáciu vo výške 250 tis. Sk na vykrytie straty v MHD.
Reply on: evangelion #44048:
určite to je racionálny záver, nejak tak som uvažoval tiež. Kĺb by mohli už len max. 1ks do BR využiť, inak snáď asi nikde...to čo je v ZH ani MHD nemožno nazývať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.