Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BB-Schuhu #43414:
kto vie, vyluka by mala trvat do 31.3.
urcite ze ne nase karos z hradza kralove sa lepsie ako ich renaulty ci co to bolo ze pic..ovinu..ty kokos ...ale na L3 isiel minule tes s otvorenymi dvermi..
Výtlky na Ul. Ľuda Ondrejova sú stále väčšie a väčšie a k úprave doposiaľ nedošlo... Neškodilo by aspoň provizórne opravenie cesty do času ukončenia výluky. Nejaké diery už plátali aj na Striebornom námestí, tak som myslel že dôjdu aj na Karlovo, no zatiaľ sa tak nestalo.
Prvá zmena cestovného poriadku na železnici od 6 marca 2011 http://www.zsr.sk/slovensky/cestovny-poriadok.html?page_id=373
Reply on: TeBeCe #43409:
dobre,dobre upokoj sa ... ja som interier nevidel... nemam taky prehlad ako ty fakt budem radsej ticho nabuduce....
Reply on: neoBB #43399:
Jedine po znamosti, inak nie, ani na prvej slovenskej 24Tr (Presov, ev. c. 701) sa na jej homologacnych jazdach po Bratislave nedalo povozit. Akurat si ju sotousi mohli pofotit.
Reply on: JOSH #43408:
a naco by asi tak boli v interieri drziaky a kabelaz na IS? dnes je bezne, ze IS si montuju dopravcovia sami.
Reply on: sedmo #43407:
To dúfam aj ja... ale obávam sa že keď ich nedostali z výroby tak ich nemusia dostať vôbec...
Neviete kedy dostanu nase nove troleje aj digitalne transparenty? dufam teda ze ich dostanu 🙂
Reply on: JOSH #43404:
nie, nezastavuje.
Reply on: PIT #43398:
"že plynové autobusy jazdia po celý čas tankovať do Zvolena". Nejazdia.. SAD ZV už má nejaký ten čas vlastnú plničku tu v Banskej Bystrici. Viem, že to trvalo dlho a celý rok jazdili tankovať do ZV. Ale inak to nešlo a tváriš sa ako keby za to mohol iba SAD ZV. To, že sa stavia SO v tesnom susedstve a bolo potrebné najprv urobiť prekládky sietí, si si nevšimol... ? Ale asi nemá význam ďalej o tomto diskutovať, lebo to nebude viesť ku konštruktvnej debate.
Chcel by som sa opýtať či zastavuje L24 na zastávke Švermova,ESC ? Smerom na Mládežnícku ?
Reply on: PIT #43402:
Tu nejde o to tvarit sa, ze je vsetko OK, alebo naivne tlieskat. Ale pomaly chciet niekoho povesit, za to, ze ma trolejbus umiestnene ECV tam a tam je trapne. Ano, nevyzera to skvele, ale tak co? Su aj horsie veci.

Tie SORky budu vyrazne zlepsenie. Ano, stale je dost chyb, ale zlepsenie to je. Problem je, ze tebe by sa clovek nezavdacil ani perpetum-mobile metrom.
Reply on: 810zssk #43401:
Tragické je, že tu je sa neustále vytvára nekončiaci rad skutočností, ktoré nevedú smerom k lepšiemu a ja nie som ochotný sa naivne tváriť, že je všetko OK a prípadne ešte budem takému stavu prizerať a dokonca prihlúplo tlieskať ako mnohí iní.
Reply on: PIT #43397:
Ak aj doteraz bola sanca, ze ma niekto presvedci, ze nevyuzijes kazdu kravinu na moznost kritiizovat, tak teraz uz nie je.
Reply on: neoBB #43399:
V Blave nie, lebo v potoku trolejbusy jazdit nemozu a v Bratislave asi tiez nie.
Bude sa dat previezt v tom novom troleji už v blave? ak ano kedy a odkial pls
Reply on: Danny #43394:
Nie je na tom veľa zložitého a v žiadnom prípade nie sú problémom peniaze, nakoľko už po niekoľký raz opakujem, že kým "nikomu" nevadí, že plynové autobusy jazdia po celý čas tankovať do Zvolena a najazdia tak úplne nezmyselne tisícky kilometrov (z ktorých by mohla jazdiť nočná doprava aj úplne zadarmo) len preto, že SAD ZV ich v rozpore so zákonom o cestenej doprave začala prevádzkovať napriek tomu, že nespĺňala požiadavky na povinnú technickú základňu potrebnú na ich prevádzkovanie, tak nech netrepe, že na čokoľvek nie sú peniaze.
A to sa môžeme baviť ďalej o duplicitných spojoch v súbehu s trolejbusovými linkami, či absolútne nezmyselnú duplicitnú dopravu navyše v neprimeranom rozsahu vo vzťahu k intenzite prepravy do Rakytoviec v súbehu s prímestskou linkou, obdobne tak zbytočne dotovanú z VÚC a to tu sa ešte nájdu nejakí nezmyselní rojkovia hlasujúci v ankete o potrebe posilenenia dopravy do Rakytoviec, namiesto jej racionálnej výraznej redukcie...

Skrátka keď niekto nevie, o čom krúti a riadi sa len intergalaktickými výhovorkami a požiadavkami na peniaze napriek tomu, že za sľubované peniaze neodjazdili aspoň štvrtinu zo sľubovaných výkonov, tak to potom takto vyzerá. A namiesto kopnutie do zadku im radšej "darujú" mestský majetok!!!
Reply on: Petik #43392:
Čo už môžeš chápať na bystrických "riešeniach". Skrátka zle začneš a potom len pokračuješ v tom, na koľko máš v hlave a niektorí tam majú piliny.
Vzhľadom na farebnú kombináciu vozidla a zvolenému vyhotoveniu evidenčného čísla by mali byť evidenčné čísla umiestňované skôr na tých bielych plochách, aby to nebolo ako päsť na ako - na tomto vozidle to číslo na čiernych plochách dosť kričí "nemám tu čo hľadať". Dosť čo samotná karoséria je dizajnovo bieda, aby to ešte kazili takýmito "doplnkami".
Vhodnejšie umiestnenie na prednom čele by bolo na bielej ploche nad pravým svietidlom, na oboch bokoch opäť na bielej ploche na oboch stranách na úrovni miesta medzi kolesom a druhými dverami a na zadnom čele súhlasím s tebou - keď už tam musí byť tá diera na tabuľku s evidenčným číslom, keďže sa vlastne jedná o autobus, z ktorého sa len dorába trolejbus, tak úplne logickým umiestnením evidenčného čísla je práve tam, aspoň by to nevyzeralo ako nepodarok, na ktorom omylom urobili bezúčelnú dieru.
Tak to vyzerá, keď sa niečo robí na kolene a niekto musí mať po x-tý raz skúšať niečo neoverené. Kedy BB už prestane skákať hlavičky ako prvá, len aby ako obyčajne pre ostatných odskúšala, či je v bazéne voda? Zatiaľ sa žiaľ pri každom pokuse zistilo, že bazén bol prázdny...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.