Reply on: Danny #43394:
Samozrejme, nočná doprava v BB by sa dala vyriešiť jednou linkou, povedzme pár spojov / noc, trocha to prispôsobiť prípojným diaľkovým autobusom, príp. rannému pondelkovému vlaku do ZV (BA). Napr. navrhol by som trasu Gaštanová (Podlavice) - UMB - Úsvit (Fončorda) - Nám. Ľ. Štúra (Radvaň) - EUROPA SC - Strieborné nám. - Karpatská - Rudohorská - Rudlovská cesta - Nám. slobody - Železničná stanica. Je to síce dlhá trasa a možno mi budete oponovať, že sa musíte voziť cez celé mesto. Lenže nočná premávka je rýchla, zdržania na cestách žiadne, takže aj napriek tomu to nepredstavuje výraznú časovú stratu a v pohode by boli obslúžené všetky hlavné sídliská s centrom a žel./aut. stanicou. Nemyslím si, že prevádzkovanie pár spojov (aj to možno nie všetkých celotýždenne) predstavuje značnú finančnú záťaž. Navyše v prípade, ak musí byť vodič na nočnej službe tak či tak a je za to zaplatený (pretože robí zvoz a rozvoz vodičov). Ak by boli naozaj problém peniaze, isto by sa niečo dalo ušetriť v dennej premávke, optimalizáciou spojov, ktoré sú duplicitné a majú slabé využitie. Problém ale bude asi niekde inde, mesto na nočnú dopravu kašle a je najjednoduchšie vyhovoriť sa "nemáme peniaze... a bodka.".
Danny
A inak, to je az take strasne zlozite?
Ked uz nie su prachy, tak by to mohlo premavat aspon v piatky a soboty (volne dni) - kedy by to nebolo stratove.
Napr. trebars taka linka 24 by mohla byt v tieto dni predlzena tak, ze teraz chodi posledna cca 23:00 od Slovenky smer Sasova, tak by mohla ist o hodinu a o hodinu na to. Teda 24:00 a 01:00. Aby neboli Radvancania ukrateni, z konecnej Mladeznicka by to mohlo pokracovat na Nam. L. Stura, na Podhaj a otacat sa pri pumpe na prepojke ku Tescu.