Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kami #41431:
možno by som ešte uvažoval o tom, že by sa dojednala zámena B941 a B741/C744 a vyradili by sa tie. Inak komu patria busy ako BB-516DK? Tie B941 by možno radi videli v BA, ZV alebo SN, kde by si ich vedeli ešte zgenerálkovať... ?
Reply on: draxter #41429:
projekt hovori o vyradeni B 952. Lenze toto je vec, ktoru mozno kedykolvek vyriesit dodatkom k zmluve. Najma ked ide o zmenu, ktora nemeni podstatnym sposobom schvaleny projekt, ani nemeni vysku podpory a navyse prispieva k lepsiemu naplneniu cielov projektu.
Reply on: draxter #41429:
Jasné chápem, no k tomuto sa neviem vyjadriť. Už len dúfať, aby to dopadlo v prospech veci ?
Reply on: BB-Schuhu #41428:
áno, určite sú B952 v lepšom stavu, to niet pochýb. Ja len narážam na fakt, že projekt sa schaľuje a vyhodnocuje určite ku dňu podania, alebo ku dňu schválenia. Z tohto pohľadu vidím možný problém, lebo vtedy B941 nepremávali v BB. Ale ak to je inak, a teda bude postačovať dodatočné zaradenie, potom ok. ?
Reply on: draxter #41426:
Ja by som k tomuto povedal asi takto. To, že B941 neboli v premávke ako problém nevidím. Ak by to bolo potrebné, stále je možnosť ich zaradiť do premávky povedzme týždeň pred ich vyradením (aby sa nepovedalo, je to síce nelogické, ale formálne azda v poriadku). Ďalšia vec. Nakoľko až tak nepoznám podmienky súťaže, neviem (skôr si ale myslím že nie) či je potrebné vyradiť autobusy rovnakej dĺžkovej kategórie ako prídu nové trolejbusy, o to viac z toho dôvodu, že v podmienkach súťaže nie je o dĺžke vozidla ani zmienka (spomína sa len hmotnosť, cena a počet dverí). Je jasné, že podmienky sú šité pre sólo tbusy, ale napísané to tam nie je.

Ako už napísal Kami, pre Banskú Bystricu by bolo lepšie vyradiť B941 ako B952. Keď si to tak vezmeme, B952 sú relatívne nové busy (r.v. 2002-2004/5), ktoré môžu slúžiť ešte veľa rokov. Občas treba poslať zálohu na minibusové linky, DPM BB s týmito vozmi robí zájazdy, skibusy a inú dopravu. Samozrejme, mohlo by sa to riešiť dohodou so SAD Zvolen (napr. v prípade poruchy Iveca by SAD ZV vypravila svoje sólo), ale som toho názoru že tieto B952 môžu kľudne zostať. Naopak, kĺbaky B941 už nie sú v najlepšom stave a ak tu zostanú aspoň B961, snáď by to bolo postačujúce. Tieto by som si vedel predstaviť aj ako výpomoc na linke č. 1 ak to bude situácia vyžadovať.
Reply on: draxter #41426:
kym prijde k nahradeniu autobusov uz tie B 941 mozu byt v premavke. Nebolo by rozumne vyradit pomerne nove B 952, kym (uz poriadne) ojazdene B 941 budu hnit na dvore.

Ani s nedostatkom klbov to nie je take jednoznacne.
Reply on: BB-Schuhu #41425:
ja túto možnosť nepredpokladám. B941 predsa do premávky miesto trolejbusov nikdy nezasiahli, a pokiaľ sa teda jedná o nahradenie autobusov trolejbusmi, musí ísť o také vozidlá. Naviac, kĺbové vozidlá B941 boli prenajaté v BA. A ak by sa nakúpilo 19x sólo, určite by som očakával vyradenie rovnakej kategórie busov, a nie kĺby, ktorých je v BB žiaľ málo. Ale ako povedal slepý, uvidíme...
Reply on: milan002 #41424:
vyradené budú 932(1)+952, alebo možná je ešte aj kombinácia 932(1)+941, ktorú by som privítal omnoho radšej (počet vozidiel je rovnaký, teda 19).
Takže ak som to už konečne správne pochopil celé:
- žiadnych 19 trolejbusov nebolo vyradených
- autobusy sa "náhodne" objavujú miesto ktorého koľvek trolejbusu
- vyradených bude 19 sólo autobusov B932 a B952 za ktoré bude nakúpených 19 sólo trolejbusov Škoda 29Tr.
Reply on: BB-Schuhu #41421:
To som tam ja namontoval ? Však mám...
Reply on: Kami #41419:
Áno, ja som si potom taktiež pozeral ich stránku a zistil som, že tam majú uvedené len tie 3 modely, čo značí o neaktuálnosti stránky. Totiž 28Tr sa začala robiť najskôr, ďalšie 26 Tr a 27 Tr pribudli až neskôr (no na stránke Škody sa ešte nenachádzajú).
Karosa C934 BR-509AJ (ex SAD BB) bola dnes odstavená na Rudohorskej ul. Možno neuveríte, ale ten voz má odbavovací systém v podobe strojčeka Setright ?
Reply on: Habibi #41418:
Ja ti zase za všetko posielam ❤ ?
Reply on: BB-Schuhu #41416:
tak to bolo uvedene na stranke vyrobcu. Aktualizacia ich stranky asi viazne.
Reply on: Kami #41399:
V piatok večer som si podrobnejšie prečítala knižôčku k 60.výročiu a našla som si odkaz, ktorý ma milo prekvapil takže ĎAKUJEM ? Škoda, že som nenezrela na imhd, lebo napriek všetkému čo sa na mňa v poslednej dobe zosypalo bola by som dokráčala na námestie a tešila sa spolu s Vami nad tým čo sa ti spolu s našími kamarátmi podarilo ? ? ?
Kami: k novinke o trolejbusoch. Prečo tam nie je spomenutá aj Škoda 26 Tr Solaris (12M) a Škoda 27 Tr Solaris (18M)? Však aj tieto sa vyrábajú...
Reply on: Majo #41414:
alebo je to tak, ze kvoli technickemu stavu trolejbusov ich musel DP nahradit autobusmi. A na zaklade toho chce nahradit 19 autobusov trolejbusmi. Nikde v projekte sa nespomina, ze tu tie trolejbusy nejazdili. Kazdemu je jasne, ze stav trolejbusov (vacsiny z nich) je zufaly, ani projekt DP sa netvari ze to tak nie je.
Reply on: milan002 #41405:
Samozrejme, nebolo vyradených 19 trolejbusov. To sa len DPMBB tak tvári, že 19 autobusov jazdí namiesto 19 vyradených trolejbusov, aby dostal financie na 19 nových. Iná možnosť ako získať peniaze z eurofondov na nové trolejbusy zrejme nebola.
Reply on: PIT #41412:
no hovoril to nemec aj v médiách, takže aj mňa by asi zaujímalo ktorých 19 kusov bolo vyradených?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.