Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petik #41367:
aby stihli Horhronci u mokrého lakťa vodku po 35centov a zajesť hamburgerom od McLakťa...naozaj takejto logike len ťažko rozumieť. ?
Reply on: N/A #41365:
Ono ked ten vlak stoji v BB hodinu, tak to uz je fakticky iny vlak...
Reply on: N/A #41365:
To nie je definitívna podoba GVD. Napíš na VÚC, nech to pripomienkujú.
Reply on: BB-Schuhu #41357:
mna len tak letmym pohladom zaujalo...zrusenie vlaku o osmej rano do brezna....aa osobak 7362 zvolen-brezno...teraz pride do bb 18:52 a do br pokracuje 1932...a v novom ho este posunuli o 18 minut skorej...do bb pride 1834...a do br odchadza 1933...trochu mi asi usla logika tohoto rozhodnutia...
Reply on: Petik #41363:
Áno, to Brezno-mesto som si všimol a hodnotím to pozitívne, aj keď je to iba maličkosť.
Taktová doprava BB-ZA mi chýba a myslím si, že v tejto relácii (kde majú železnice prvenstvo v porovnaní s autobusovou dopravou) by bolo čo zlepšovať.
Reply on: BB-Schuhu #41357:
Taktova doprava do BB este nedorazila:(
Ale zaujimave je, ze v Brezne niektore vlaky koncia (vychadzaju) v stanici Brezno-mesto. To je dobry napad. Mna teda napadol uz pred 10 rokmi:)
Reply on: S499.1023 #41350:
Unika ti podstata mojho prispevku. Moja otazka je preco vobec niekto (je mi jedno kto, ci je to EU, alebo ktokolvek iny - ak nejde o sukromnu firmu/osobu) leje peniaze do takychto veci ked na dolezitejsie veci sa kasle.

Ja netvrdim, ze sa to nema robit, len je to divne..
Reply on: Majo #41359:
Ale cestujuci nie su zvedavi na Zilinske nadrazie.
Reply on: PIT #41358:
Dlhý pobyt v ZA bol aj doteraz, akurát (až na Detvan) pokračovala súprava z ČR do BB a ZV ako iný vlak (Zr). Je to preto, lebo ZSSK nie je zvedavá na meškania ČD a ČD zas nie sú zvedavé na meškania ZSSK. A k tým meškaniam dochádza na oboch stranách pravidelne.
Reply on: BB-Schuhu #41357:
Akurát čo z expresných vlakov, ktoré vystoja v Žiline dieru...
v smere Praha:
Ex 220 stojí v ZA 07:09 - 07:37 (28 min)
Ex 240 stojí v ZA 09:06 - 09:48 (42 min)
v Smere Zvolen:
Ex 221 stojí v ZA 16:23 - 16:41 (18 min)
Ex 241 stojí v ZA 18:12 - 18:53 (41 min)

Z BB bude chodiť o 14:55 R 374 Devín, ktorý pôjde z BA okrem soboty až do Břeclavi.
Zr 1842 a 1844 budú opäť vedené zo ZV.
Rámcový návrh cestovného poriadku ŽSR 2010/2011 (VÚC Banská Bystrica):
http://www.vucbb.sk/ganet/vuc/bb/portal.nsf/wnovinky/a6ad0752de028cd9c12577370025b1b0?OpenDocument

Za povšimnutie stojí nová časová poloha Ex Detvan (ako teraz Zr Strečno), presmerovaný cez Púchov (nie Čadcu). V polohe dnešného Ex Detvan po novom Ex Leoš Janáček ?
Reply on: TeBeCe #41346:
je to odrb na úniu: trolejbusy nesmú nahradiť trolejbusy, ale autobusy. Takže som zvedavý ako toto kritérium vyhodnotí EÚ. Ešte aby z toho nebol problém! Lebo autobusy sa v BB nenahradzovali, tie len zaskakovali za vyradené trloejbusy!!! Toto asi neunikne kompetentným, ešte bude problém...
Reply on: PIT #41353:
...pričom už je jún a doteraz nie je premaľované vodorovné značenie na cestách. Priechody pre chodcov už ani nevidno... Nič v tomto meste nefunguje, len treba platiť dane...
Reply on: Kami #41351:
SAD ZV na všetkom záležalo a záleží len toľko, kým potrebuje o veciach rozprávať, aby oblbovala hlupákov na MsÚ, ktorí nič nedotiahnu tam, ako by malo byť, prípadne na čom sa dokonca písomne dohodlo, či nariadilo.
A vyjadrenia p. Němca sú na úrovni, ako keby bol z SAD ZV. Sa fakt nehanbí nahlas rozprávať niečo také?? - "Počet dverí vo vozidle sme tam dali, lebo chceme skrátiť čas pri výstupe a nástupe cestujúcich" >> to je úplný výsmech v prípade, keď sa napriek vyššiemu počtu dverí nastupuje len dvoma, nabíjajú sa kredity na karty (pričom nie sú ani minimálne obmedzenia, takže bežne si ľudia nabíjajú aj za len 2 € a teda častejšie) a čo sa týka pohotovostnej hmotnosti a opotrebovania ciest, tak podľa údajov tu na imhd také plyňáky Citelis 12M CNG majú 12 476 kg, kým trolejbus Škoda 14 Tr 10 000 kg a pochybujem, že by to niekoho trápilo. Mňa skôr trápi to, ako nekvalitne sa v BB udržiavajú cesty firmou jedného pána poslanca - keď plátajú diery, tak valec zásadne nepoužívajú (však majú žabku) a asfalt uťapkajú ako deti koláčiky na pieskovisku.

Re #41352 Robo: Tvárilo sa to, že vozidlá majú byť ihneď pripravené nabehnúť do prevádzky, tak ak je v špecifikácii požiadaviek aj systém na tarifné vybavenie, ktorý je na prevádzku nevyhnutný, tak áno.
Reply on: Kami #41351:
A prečo to s novými trolejbusmi pôjde? Čo ich obstarajú rovno aj s odbavovacím systémom?
Reply on: Robo #41347:
co brani nastupu vsetkymi dverami dnes? Zjednodusene SAD Zvolen a EMtest.
Z hladiska trzieb je to jedno, ale treba mat strojceky pri kazdych dverach. A to su naklady, ktore vynalozi len ten, komu na vybaveniu vsetkych dveri zalezi.
Reply on: 810zssk #41349:
Takže podľa teba mal Aleš Bílek vybehávať peniaze pre ŽSR, ty priorita ? ? Skús si najprv naštudovať, z AKÉHO programu to bude platené...
Reply on: BB-Schuhu #41344:
Rozvoj CHZ ma tesi, ale povedzme si uprimne - ked uz staviat trate, nemame vyssie priority?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.