mna len tak letmym pohladom zaujalo...zrusenie vlaku o osmej rano do brezna....aa osobak 7362 zvolen-brezno...teraz pride do bb 18:52 a do br pokracuje 1932...a v novom ho este posunuli o 18 minut skorej...do bb pride 1834...a do br odchadza 1933...trochu mi asi usla logika tohoto rozhodnutia...
Áno, to Brezno-mesto som si všimol a hodnotím to pozitívne, aj keď je to iba maličkosť.
Taktová doprava BB-ZA mi chýba a myslím si, že v tejto relácii (kde majú železnice prvenstvo v porovnaní s autobusovou dopravou) by bolo čo zlepšovať.
Taktova doprava do BB este nedorazila:(
Ale zaujimave je, ze v Brezne niektore vlaky koncia (vychadzaju) v stanici Brezno-mesto. To je dobry napad. Mna teda napadol uz pred 10 rokmi:)
Unika ti podstata mojho prispevku. Moja otazka je preco vobec niekto (je mi jedno kto, ci je to EU, alebo ktokolvek iny - ak nejde o sukromnu firmu/osobu) leje peniaze do takychto veci ked na dolezitejsie veci sa kasle.
Ja netvrdim, ze sa to nema robit, len je to divne..
Dlhý pobyt v ZA bol aj doteraz, akurát (až na Detvan) pokračovala súprava z ČR do BB a ZV ako iný vlak (Zr). Je to preto, lebo ZSSK nie je zvedavá na meškania ČD a ČD zas nie sú zvedavé na meškania ZSSK. A k tým meškaniam dochádza na oboch stranách pravidelne.
Akurát čo z expresných vlakov, ktoré vystoja v Žiline dieru...
v smere Praha:
Ex 220 stojí v ZA 07:09 - 07:37 (28 min)
Ex 240 stojí v ZA 09:06 - 09:48 (42 min)
v Smere Zvolen:
Ex 221 stojí v ZA 16:23 - 16:41 (18 min)
Ex 241 stojí v ZA 18:12 - 18:53 (41 min)
Z BB bude chodiť o 14:55 R 374 Devín, ktorý pôjde z BA okrem soboty až do Břeclavi.
Zr 1842 a 1844 budú opäť vedené zo ZV.
Za povšimnutie stojí nová časová poloha Ex Detvan (ako teraz Zr Strečno), presmerovaný cez Púchov (nie Čadcu). V polohe dnešného Ex Detvan po novom Ex Leoš Janáček ?
je to odrb na úniu: trolejbusy nesmú nahradiť trolejbusy, ale autobusy. Takže som zvedavý ako toto kritérium vyhodnotí EÚ. Ešte aby z toho nebol problém! Lebo autobusy sa v BB nenahradzovali, tie len zaskakovali za vyradené trloejbusy!!! Toto asi neunikne kompetentným, ešte bude problém...
...pričom už je jún a doteraz nie je premaľované vodorovné značenie na cestách. Priechody pre chodcov už ani nevidno... Nič v tomto meste nefunguje, len treba platiť dane...
SAD ZV na všetkom záležalo a záleží len toľko, kým potrebuje o veciach rozprávať, aby oblbovala hlupákov na MsÚ, ktorí nič nedotiahnu tam, ako by malo byť, prípadne na čom sa dokonca písomne dohodlo, či nariadilo.
A vyjadrenia p. Němca sú na úrovni, ako keby bol z SAD ZV. Sa fakt nehanbí nahlas rozprávať niečo také?? - "Počet dverí vo vozidle sme tam dali, lebo chceme skrátiť čas pri výstupe a nástupe cestujúcich" >> to je úplný výsmech v prípade, keď sa napriek vyššiemu počtu dverí nastupuje len dvoma, nabíjajú sa kredity na karty (pričom nie sú ani minimálne obmedzenia, takže bežne si ľudia nabíjajú aj za len 2 € a teda častejšie) a čo sa týka pohotovostnej hmotnosti a opotrebovania ciest, tak podľa údajov tu na imhd také plyňáky Citelis 12M CNG majú 12 476 kg, kým trolejbus Škoda 14 Tr 10 000 kg a pochybujem, že by to niekoho trápilo. Mňa skôr trápi to, ako nekvalitne sa v BB udržiavajú cesty firmou jedného pána poslanca - keď plátajú diery, tak valec zásadne nepoužívajú (však majú žabku) a asfalt uťapkajú ako deti koláčiky na pieskovisku.
Re #41352 Robo: Tvárilo sa to, že vozidlá majú byť ihneď pripravené nabehnúť do prevádzky, tak ak je v špecifikácii požiadaviek aj systém na tarifné vybavenie, ktorý je na prevádzku nevyhnutný, tak áno.
co brani nastupu vsetkymi dverami dnes? Zjednodusene SAD Zvolen a EMtest.
Z hladiska trzieb je to jedno, ale treba mat strojceky pri kazdych dverach. A to su naklady, ktore vynalozi len ten, komu na vybaveniu vsetkych dveri zalezi.
PIT
v smere Praha:
Ex 220 stojí v ZA 07:09 - 07:37 (28 min)
Ex 240 stojí v ZA 09:06 - 09:48 (42 min)
v Smere Zvolen:
Ex 221 stojí v ZA 16:23 - 16:41 (18 min)
Ex 241 stojí v ZA 18:12 - 18:53 (41 min)
Z BB bude chodiť o 14:55 R 374 Devín, ktorý pôjde z BA okrem soboty až do Břeclavi.
Zr 1842 a 1844 budú opäť vedené zo ZV.