Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sedemstovka #40938:
veru, SOR sú celkovo ešte len prototypy.
Re #40940 Petik: čo si tým chcel povedať? vzhľadom na pomery MHD BB kĺby nie sú vôbec len špičkovou záležitosťou. Ja by som to videl tak na pomer 6kĺbov a 13sólo. To by bolo podľa mňa najlepšie riešenie. ?
Reply on: Sedemstovka #40938:
Prototyp, ale NB12 (autobusy) sa uz vyrabaju seriovo.

Ja neviem, v com vidite problem s kratkymi trolejbusmi. Mesto zvazilo, ze malym podvodom vylakaju z EU peniaze maximalne na 19 kratkych trolejbusov. To je asi lepsie, ako kupit len 13 klbovych a neznamena to, ze tie stare trolejbusy hodime hned do srotu.

Vsak klbove trolejbusy treba iba v spicke. Na L1 sa moze dat interval 10 min - aspon bude mozny preklad s L6. Na ostatnych linkach mozu jazdit v spicke klby, mimo spicku to zvladnu kratke trolejbusy.

Re #40939 vladis888: Vsak nebudu cakat - za menej casu (kratsi interval) sa nazbiera menej ludi.
Reply on: mirkobb #40933:
Toto je blbosť to bude najväčšia chyba akú budú môcť urobiť. Tým že nekúpia nové kľbové trolejbusy lebo potom ich už nekúpia a budú jazdiť autobusy ako teraz. Do BB treba kľbové trolejbusy a basta. Bez kľbových vozidiel sa nedá prevádzkovať MHD v BB. Dakto tu písal že dať častý sled spoja. Ľudia nebudú čakať na další spoj ale sa bude chcieť odviezť hned.
Reply on: mirkobb #40937:
SOR? ? Tak ak majú v BB jazdiť SORky tak to radšej ... ?. Ale netreba zabúdať, že stále aj tá SOR TNB12 je len prototyp..
Reply on: kvorka #40935:
No, tá dilema sa zdá byť jednoduchá.. ? Keďže predpokladaný víťaz tendra na dodávku tých trolejbusov nemá ešte zatiaľ momentálne v ponuke dlhú verziu (ale len zatiaľ prototyp) a ak to budú chcieť nakúpiť v čase keď ju ešte ani mať nebude, tak potom je tá voľba vopred
jasná!
Reply on: kvorka #40935:
18 - 19samozrejme
DPMBB: to už je akože jasné že sa kúpi 18 sólo vozidiel? alebo kombinácie v nejakom pomere? ?
Reply on: BB-Schuhu #40930:
Ekonomicky najrentabilnejsie v tejto logike by bolo nasadit tam raz za 2 hodiny vlak.
Reply on: BB-Schuhu #40930:
No, s najväčšou pravdepodobnosťou tak uvažujú, že by tie prevádzkyschopné 15 Tr nasadzovali na exponované linky ešte nejakých ďaľších pár rokov, čo by samo o sebe nemusela byť až taká tragédia, poniektoré z nich sú ako-tak v relatívne dobrom stave. Ale mne tam chýba vízia čo ďalej o tých pár rokov..? Ešte by bolo snáď riešenie, že by mohli napr. každoročne prikúpiť 1-2 kĺby a postupne nahrádzať tie staré, ale to by už asi pravdepodobne muselo celé zacvakať mesto bez pomoci z fondov EU (toto len tipujem, až tak do toho nevidím), ale v tom prípade je zbytočný nákup toľkých kusov krátkych.
Ad #40929 vladis888 a #40918 kvorka: Moja poznámka bola smerovaná k plánovanému nákupu trolejbusov a nie k súčasnej výprave. Tá je asi "potrebná v takej podobe" ako sa realizuje v súčasnosti, ak chceme nakúpiť nové trolejbusy. ? Aj keď by zas nebolo od veci, pružne vkladať kĺby v exponovaných dobách počas dňa a v nedeľu večer.
Hríbik bude možno prevádzkovať dve nové diaľkové linky, ak dostane licencie. Ide o linku Martin - Prievidza - Nitra - Bratislava s odchodom z MT 6:30X z BA 17:00X a Žilina - Martin - Banská Bystrica s odchodom zo ZA 9:30f a z BB 20:35f. ?
Reply on: mirkobb #40917:
Zoberme si to takto na konkrétnom príklade. Ak sa kúpia iba sólo trolejbusy, tak vo vzťahu s linkou 1 sú dve možnosti:
a/ budú sa sem vypravovať nové sólo trolejbusy, čo očividne stačiť nebude.
b/ alebo sem budú vypravovať "zachránené" 15Tr. Tým pádom to tiež nebude v pohode, lebo na linke do nemocnice nebude premávať nízkopodlažný trolejbus (zatiaľ čo napr. do Tesca áno).
c/ alebo sa posilní na L1 interval. Ale tu mám silné pochybnosti o ekonomickej rentabilite.
Reply on: kvorka #40918:
Aspoň vidno čo spôsobilo vstúpenie SAD Balkán do DPMBB. Fakt neviem čo tý robia ale aj mne už lezú dosť na nervy. Dnes som videl iba 2 trolejbusy a to pri nemocnici a na Huštáku. ?
draxter: Vo Zvolene na MHD ešte stále môžeš vidieť občas klasické B732 už prerobené na plyn ako je ZV-066BB alebo ZV-873BA. ?
Reply on: Sedemstovka #40922:
Je tak ako píšeš, len Ikarusy tam stáli tri. Jeden bol pri dielni a dva stáli blízko vrátnice. ? Inak pred časom tam bola zaujímavá kôpka, Ikarusy, C744 a TAM-BUS.
Reply on: Sedemstovka #40925:
no veru, historická modrá C744 alebo červená B741 by boli pýchou závodu...pritom súčiastok by bolo dosť. Aj v TN som dúfal v zachovanie B732 #82), ale žiaľ...aspoň že ostal Ikarus. ?
Reply on: draxter #40924:
Plynofikácia, to by bola už maximálna zvrhlosť a nechutnosť, ale ako historičák, to by teda odveci nebolo ?. Poprípade aj nejakú B732 (Stojí tam ešte ZH-100AO, a ešte nejaké, myslím že ZV-620BC). Tajne som v to dúfal aj pri Ikarusoch, ale žiaľ neskoro, žial to bol len moj sen... Lebo aj pravda, že v BB už nejazdí ani jedna 700vka, pokiaľ nerátam tie hradecké, je krutá a smutná. Mohli aspoň jednu dve zachovať. Napr. ako ten spomínaný historičák ?
Reply on: Sedemstovka #40923:
nebolo by odveci neičo z toho zachovať ako historičák, resp. nasadiť na MHD ZV (prípadne splynofikovať). ?
Reply on: Sedemstovka #40922:
Úplne som zabudol, ešte tá breznianska C744 ex. SAD BA.
Reply on: draxter #40921:
Ten komplet vybrakovaný trolejbus je 1522, ktorý ešte v lete 2009 bol na kanáli a údajne mal prejsť GO. Teraz je jeho osud už spočítaný. Na Balkáne v ZV stoja obe C744 a jedna B741 (ZV-636BC "papagáj"). Ikarusy už asi prešli "vysokou pecou", pretože do nedávna (leto 2009) tam stáli. Jeden pri dielni a druhý blízko vrátnice...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.