Mám otázky: ktorý trolejbus nakomplet vybrakovaný to stojí vo vozovni najbližšie k R1? Nachádza sa v areáli SAD ZV ešte najaká kĺbová Karosa radu 700, resp. Ikarus?
celkom súhlasím. DPMBB ma poslednú dobu začína dosť sr...diť, a to jednak porušovaním zákona č. 168/1996 Z.z., ako aj nekoncepčným nasadzovaním vozidiel (pardon sarinkární) a naopak "odpočinkom" pojazdných 15Tr v čase zvýšeného náporu študentov v nedeľu a pod. Škoda reči, veď všetci vidíme, že nie je momentálne v jeho silách ani len riadne označiť autobus papierovou tabuľou (L8 spredu, L18 zozadu...), čo bolo "doménou najmä SAD ZV... ?
Tak to je pravda, ja som tiež zažil na L1 že do kĺbového trolejbusu mali problém vtesnať sa ďalší ľudia už v Národnej a Štadlerovom nábreží, na Švermovej ESC sa podarili dostať dnu len takému počtu čo vystúpili, inak ostatní mali jednoducho smolu! ? Zarážajúce na tomto všetkom ale je, že niekto odtrhnutý od reality ?, plánuje tzv. systémom "spoza kancelárskeho stola" nakúpiť len krátke trolejbusy..!?! Tak toto nebude asi fakt moc prezrievavé rozhodnutie, tentokrát z dielne DPMBB! Ja nie som nijaký šotouš, takže z tohto hľadiska ani nebazírujem na nákupe dlhých vozidiel, ale hazardovať so spokojnosťou a trpezlivosťou cestujúcej verejnosti mi príde ako arogancia, ktorú sme tu už vo viacerých podobách od viacerých dopravcov zažili niekoľkokrát a DPMBB by sa predsa nemusel vydať touto cestou. Takže v tomto kontexte mi príde trebárs aj takáto #40711 argumentácia nanajvýš divná ?, pekne k tomu odpísal PIT v #40722.
No trolejbusy sa nám nejako vytrácajú už aj počas pracovných dní. Dnes som prišiel pred 16:00 na ŽST a nestál tam ani jeden trolejbus, iba kopec autobusov (jeden na L8, ďalší na L11 a L17, potom ešte L14) + ďalšie autobusy zabezpečujúce NAD do Kostiviarskej. Bolo to tam dosť plné busov. Až neskôr došiel prvý trolejbus (1512), za ním ešte jeden.
pokiaľ ti stačí železničná, s dôverou sa obráť na stránku bahn.de, kde je celoeurópsky vyhľadávač spojenia. Event. skús www.trenitalia.it - o autobusovej doprave netuším.
Trolejbusy majú vypínač blokovania jazdy pri otvorených dverách. Keď sú vodiči nepoučiteľní, tak sa vypínač dá zaplombovať a jeho odplombovanie mimo poruchu mastno trestať.
Vodiči nechápu, že to blokovanie je tam pre ICH ochranu.
Mne sa nezdá normálne, keď sa vodič PLNÉHO trolejbusu rozbieha (štýlom "ťažká noha" ?) s otvorenými dverami, a zatvára ich až pri rozbehu. Je to do neba volajúce, keď sa v plnom trolejbuse cestujúci ktorí stoja pri dverách len tak tak držia, a vodič si dovolí zatvárať dvere až pri rozbehu. Nuž mal som čo to robiť aby som nehodil papulu von trolejbusom. Aby som bol konkrétny tak to bola linka 1 a voz 1514. A nebol to len jeden spoj kde sa takto rozbiehal... Mám pocit že už je to skôr zvyk.. ?
Ahoj Potrebujem zistit nejaký portál kde by som si vedel pozriet medzimestku dopravu v taliansku niečo ako my máme www.cp.sk ak viete prosím poradte díki ☺
Ako sa aj dalo čakať, linka č. 35 počas výluky v Skubíne nekončí na zastávke Cesta Povstalcov, ale jazdí na Gaštanovú ako aj L34. Dnes bol na Gaštanovej vylepený CP pre linku č. 35, odchody z tejto zastávky sú totožné s odchodmi zo zastávky Skubín, Jednota (v zmysle platného CP).
Kami: Len jedna drobnosť. Vo výlukovom CP L102 je chybička v zastávkach v Skubíne, sú tam totiž prehodené zastávky Skubín-Jednota a Buková.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirkobb