porovnanim 1. a 2. fotky vidno ze chyba "transparent" nad 1. dverami, stresne okno pred klbom a vzadu su 4-dielne dvere miesto 3-dielnych (ako v 1. dvere).
jaaj. Nieco sa mi mari, ale fotku som neskumal. Ide hlavne o ilustraciu ako SM 16,5 vyzera - odlisne od Ikarusu 180.
Je pravda, ze ked som prvy krat videl tu fotku I 180, tak som netusil o co sa jedna.
Ked vidim tie fotky stareho nadrazia, tak mam pocit, ze vyzeralo ovela kulturnejsie ako to sucasne monstrum. Aj to statie autobusov vedla seba sa mi pozdava viac ako statie zasebou. Cestujuci to ma od nastupista k nastupistu blizsie a autobusy maju vyfuk nasmerovany smerom von, nie smerom k ludom na dalsom nastupisti. A usetri sa miesto. Myslim ze tymto smerom by sa mala uberat aj pripadna rekonstrukcia nadrazia.
Re #38693 vladis888: Takisto, ako som zvonil ja, ked som bol prilis maly na to, aby som dosiahol na strop. Poprosil som niekoho dospeleho. ? Ked ine problemy riesit nemusis, si stastny clovek.
Konfiguráciu a výbavu vozidla si špecifikuje kupujúci, nie výrobca. Keby si SAD ZV tie zvončeky objednala, tak by im ich tam Irisbus namontoval. My sme napríklad nedávno mali na skúšku Crossway LE, v ktorom boli zvončeky pri každom sedadle...
A ešte ďalšia vec. Vo veľa autobusoch ani zvonce niesu sú iba na strope pri dverách. Ako má zazvoniť dieťa? A v tých nových busoch sú iba 3 zvonce takže si neviem predstaviť ako zazvoní človek keď je autobus narvatý a človek stojí v strede. Už aj ten výrobca ráta s tým že ten autobus bude jazdiť v MHD kde je bežné zastaviť na každej zastávke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
brefos
Otvorenie mestskej dopravy v Banskej Bystrici vítali žiaci, aj ostatní občania.
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6143