Reply on: expresbb #38651:
Hupst chybička nastala:"Lenže treba zase brať do úvahy, že trolík pri jazde výbehom má takmer nulový odber. (nerátam kúrenie a nabíjanie bateriek) A ešte pri rozjazde trolejbusov je zakázané hromadné rozbiehanie (Tak ako aj na železnici pri elektrickej prevádzke) Už som zažil keď vyrazilo úsek z dôvodu preťaženia. " Toto bolo smerované na tento príspevok #38648 Papyr.
expresbb
Alebo davam do pozornosti historickú stavbu, popri ktorej určite nejeden Banskobystričan išiel http://www.vucbb.sk/ganet/vuc/bb/portal.nsf/wdoc/e0ee76e78d16f242c12575a5002f567c/$FILE/brozura_BBSK_na_web.pdf (strana PDF 33/34)
alebo ešte http://www.aquamedia.at/downloads/download_723.doc
Re #38637 vladis888: A ja som zase počul, že už bol koniec sveta. infobrožúra v cz nielen pre teba http://trolleymotion.com/common/files/TrolleyMotion_cz.pdf
Re #38645 vladis888: Ad prúd) Nuž je to trošku daň za ekológiu. Nové trolejbusy s tým nemajú problém. Naštartujú pomocný motor/prípadne zapnú pohon z batérie a pokračujú ďalej.
Ad trať) o trať sa nemusíš báť. Už len z toho dôvodu, že na ňu dohliada naša milovaná VUC-ka. A keby sa jej niečo nepáčilo z technickej stránky tak určite zasiahne. A taktiež na dráhu dozerá aj Úrad pre reguláciu železničnej dopravy. Tak ti poviem. Viac by som sa bál o to čo je medzi kolesom a zemou ako o to čo je nad hlavami.
Ad brzdenie trolejbusov) Áno trolejbusy sú brzdené autobusmi. Nie raz sa mi stalo, že autobus letí o sto šesť a potom dorovnáva náskok, prípadne sa lemre medzi zastávkami a brzdí tak trolejbus, čo ide načas.
Ad výpadok spoja) Bohužiaľ, ale občas sa stane, že aj tá technika zlyhá. Nie vždy sa dá záložným vozidlom nahradiť vymeškaný spoj. Najmä nie pri veľmi krátkom intervale. Vtedy je lepšie poslať záložné vozidlo, aby sa napojilo na linku vo vhodnom mieste. A tý čo ostali niekde mimo budú musieť počkať na nasledujúci spoj. No pri intervale do 12 min na BB to nie je také hrozné.
Lenže treba zase brať do úvahy, že trolík pri jazde výbehom má takmer nulový odber. (nerátam kúrenie a nabíjanie bateriek) A ešte pri rozjazde trolejbusov je zakázané hromadné rozbiehanie (Tak ako aj na železnici pri elektrickej prevádzke) Už som zažil keď vyrazilo úsek z dôvodu preťaženia.
Re #38648 Papyr: Tak klobúk dole pred takým starým vedením. To naše ja ale pekne zastarané. Pred troma rokmi som meral na maturite opotrebenie trolejového drôtu a vyšlo mi že nevyhovuje. Aj to mu museli dopomôcť niekde v dielni aby nevyhovovalo, lebo bolo do polovice na fréze zbrúsené. ? Takže to naše v BB musí ešte dačo preskákať.
Re #38650 vladis888: Nestačí ti, že to povie náš záchranca z inej planéty? Pardóon, galaxie.