Reply on: Isidor #38283:
Keby sa tak dala vymazať samotná existencia toho, čo to vozidlo kupuje... však ten vôbec nevie, čo vlastne robí. Len na základe demagogických výstupov si pripravuje pôdu na to, aby sa ďalej priživoval na verejných financiách a naviac pri nehorázne slabej úrovni poskytovaných služieb týmito zdrojmi pri zarážajúcej asistencii zo strany mesta plytval.
expresbb
"Investor si bude nárokovať aj peniaze za trolejové vedenie na kruhovom objazde. „Sú tam troleje za 13 miliónov korún (vyše 430 tisíc eur), ktoré sme mestu prenajali za jedno euro, aby ich mohli užívať. Musíme ich ekonomicky vysporiadať, pretože sme ich nestavali pre nás," povedal Valach.
Vedenie má v prenájme Dopravný podnik mesta, a pod¾a informácií Moniky Pastuchovej, hovorkyne primátora, „prebieha medzi SAD BB a VAV invest súdny spor o vlastníctvo uvedenej èasti trolejového vedenia.""
Takže ja zbúram Európu a postavím tam novú a nechám si to všetko preplatiť od VUC. Dobrý biznis.
Re #38244 brefos: "Náklady spojené s kúpou 75 nových autobusov znáša Banskobystrický samosprávny kraj. Ako povedal jeho predseda Milan Murgaš, uzatvoril s najväèšími regionálnymi prepravcami zmluvu, že za päť rokov obnoví celý ich vozový park. Druhá etapa by mala nasledovať už v budúcom roku.
Pod¾a podpredsedu predstavenstva SAD Zvolen Adriána Polónyho všetky autobusy spåòajú všetky podmienky bezpeènosti a ekológie. Životnosť nových autobusov je približne 11 rokov. Vo vozovom parku zvolenskej SAD je v súèasnosti 580 vozidiel, ktoré najazdia roène 30 miliónov kilometrov a prepravia vyše 43 miliónov cestujúcich."
Toto asi nepotrebuje žiadny komentár. Aj ja si chcem kúpiť autobus a nech mi z neho odpisy platí VUC a aj nech mi prepláca stratu z vozenia cestujúcich.
Inak by ma zaujímalo, preèo VUC ude¾uje licencie pre autobusové linky v súbehu zo železnicou, nako¾ko jej to zákon zakazuje a má podporovať prepojenie vlak - autobus