Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BB-Schuhu #38268:
zrejme prestavba C734 v Zlineri.
Reply on: brefos #38266:
To je zaujímavý voz. Vyzerá to ako (možno aj je) C934 CNG, ktovie s akým pôvodom. A ešte k tomu na vývozných značkách. Kebyže to bol originál ZV voz, zrejme by mu nechali pôvodné značky ako sa to bežne robí. Je to skutočne veľmi zaujímavé...
Horúce fotografie banskobystrických Citelisov (odstavené na Balkáne):
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=344651.jpg&httpref=2484/2423
Reply on: brefos #38264:
Ešte čosi z k-reportu. Karosa na CNG pohon
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=344659.jpg&httpref=2484/401
Reply on: brefos #38264:
Na 2 záberoch vidieť parkovať novučičké Citelisy pre Banskú Bystricu!!! 🙂
Reply on: Flying #38262:
to, ze ine dni ako piatok sobotu su nocne spoje vyuzite sa da vyriesit velmi jednoducho. take ejdnoduche riesenie je napriklad v brne kde momentalen studujem, ale urcite aj v kope inych miest.
v cestovnom poriadku su 2 stlpce, jeden je "Dni pred volnym dnom" a druhy "Den pred pracovnym dnom" a samozrejme v dni pred volnym dnom ide tych spojov viac, kedze mlady idu z mesta.
nekupovanie si cestovnych listkov tiez neni velky problem, stacil by jeden revizor s policajtom, ktori s revizormi casto tak ci tak vecer chodia a aj ten revizor by stacil tie piatky a mozno soboty.
Reply on: Papyr #38258:
Obcas? V stredu, piatok a sobotu su v nocnaku sami agresivni ozrani. A po ostatne dni by si tu hruzu cestujucich co naozaj potrebuju nocne spoje pobral do vacsieho osobneho auta...
Reply on: Papyr #38258:
Ok, podrobnosti tohto prípadu som nevedel. Ale aj napriek tomu je jasné, že sem-tam sa čosi udeje (stačí príklad zo samotnej BB z 90-tych rokov), avšak.. opakujem to, čo som napísal v mojom predošlom príspevku: V žiadnom prípade to nie je argument na zrušenie nočnej dopravy, inými slovami povedané to, čo si uviedol v druhej polovici tvojho príspevku.
Reply on: Papyr #38258:
kvitujem, a dopĺňam, že radšej posilniť kontrolu a prevenciu na úkor represie voči zvyšku spoločnosti.
Reply on: BB-Schuhu #38255:
http://tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/ridice-z-prazskeho-autobusu-zabil-infarkt.html

Kym nevies vysledok pitvy, tak sa nevyjadruj, co ho zabilo. Za toto by som tym novinarom nakopal do zadku, ze sa nieco stane, policia este nevie, sudne lekarstvo este nevie, ale reporter Blesku uz vie, ze to bolo tak a nie inak. Potom celym Ceskom prebehne dementi v podobe spravy o infarkte, ktory si vodic svojim nastvanim privodil. Len na Slovensko uz tieto upresnujuce spravy nedorazia a nasi sotousi si vytvoria legendu o trpiacom vodicovi.

Vo vacsine miest, kde je nocna doprava, sa nic zleho nedeje. Ale pre pripad konfliktu sa mozeme bavit o tom, ci vybavit vodica paralyzerom, slznym plynom alebo niecim podobnym. Ale prosim vas, nebavme sa o tom, ze nocna doprava sa ma zrusit, lebo obcas v noci cestuje agresivny ozran. Takato logika nikam nevedie, a DOPRAVAK, ktory sa k tejto logike prida, tym akurat dava najavo, ze zastava nazor, ze slusni ludia maju zasadne a vzdy ustupovat hulvatom. Ja naopak zastavam nazor, ze hulvat ma dostat po krovkach, aby slusni ludia mohli v klude vyuzivat sluzbu, ktora sa im nalezi.
Reply on: irizar #38254:
a opakujem, tí dvaja vodiči, ktorí kmeňovo jazdili v noci na ZV-366BI, boli spokojní a nočné zmeny im vyhovovali, aj keď, mohli mať obavu o svoju bezpečnosť...
Reply on: BB-Schuhu #38255:
presne tak som to myslel, takže ďalej už nie je čo vysvetľovať...
Reply on: irizar #38254:
Určite sú to vážne veci. Nechcem sa vyjadrovať za niekoho druhého, ale myslím si že Moky to myslel v tom zmysle, že je smiešne (takéto počíňanie) považovať ako argument na zrušenie nočnej dopravy, nie teda že smiešny by bol samotný vandalizmus.

Takéto problémy sú, pred tým si netreba zakrývať oči. Pred nedávnom takto prišiel o život pražskej MHD (a to nebol ani nočný, ale večerný spoj). Ale určite nesúhlasím s tým, že riešením je zrušenie nočnej dopravy. To potom by sa museli zrušiť aj skoré ranné spoje (v sobotu a nedeľu), alebo neskoré večerné, keďže tie tiež možno z tohto pohľadu označiť ako rozikové.

Ďalším "argumentom" bolo cestovanie načierno. Opäť by som povedal asi toľkoto. Takmer pri každej mojej tretej jazde v MHD registrujem čierneho pasažiara, takže pokiaľ by sme sa mali riadiť týmto, zrušili by sme celú MHD... Čiernych pasažiarov je BB (a zrejme aj inde) veľmi veľa (toto je proste fakt, či sa s tým niekto stotožní alebo nie) a vyriešiť to môžu jedine prísnejšie kontroly a hlavne mentalita ľudí (v tom zmysle, aby cestujúci vystupovali kolektívne a neumožnili ďalšiu jazdu, v prípade že niekto cestuje načierno, vodič tiež nemá 10 očí...).
Reply on: Moky #38249:
Smiešny argument? No, ja mám dvoch kolegov, ktorích pobodali peňazíchtiví narkomanmi, ďalšieho ktorému ožran s teleskopickým obuškom zlomil ruku. A pár mesiacov dozadu ďalšieho potrundženého uja, neschopného pochopiť že linkový autobus nie je jeho súkromný taxík a chystajúceho sa spáchať na mne hrubé fyzické násilie zastavil až pohľad na môj paralyzér. Pri výstupe ma nezabudol upozorniť, že nabudúce si na mňa donesie zbraň. Takže aj keď som za nočnú dopravu všetkými desiatimi, asi mi pri týchto skúsenostiach zakrnel zmysel pre humor, lebo naozaj by som potreboval vysvetliť čo je na tom také smiešne...
Počet predaných autobusov za mesiac september 2009:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6084

Myslím že vieme, kto prispel k číslu 69 pri položke Irisbus ?
Reply on: brefos #38251:
......pekné,.. tá lokomotíva teda dymí poriadne............ ? ?
Reply on: Moky #38249:
...a preto si vodiči radšej svojvoľne menili trasu a vynechávali pravidelné zastávky, aby sa im nič nestalo.
Váš SAD Zvolen. Váš odpravca.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.