V Bratislave to bývalo povolené aj oficiálne. Vždy začiatkom leta na to vychádzala výnimka riaditeľa rezortu prevádzky a techniky. Potom došlo k pochopeniu, že výnimka nesmie byť v rozpore s vyššou právnou normou v súčinnosti s tým, že jednému kolegovi, ktorý sa v službe uviedol do nepoužiteľného stavu, sa podarilo za jazdy vypadnúť z vozidla ? .
Zrejme to povolené nie je, no možno sa to "ticho toleruje". V každom prípade to vodiči robievajú.
Na trolejbusoch si zvyknú vodiči vetrať otvorenou polovicou dverí vedúcich do kabíny, takže priestor pre cestujúcich je v takomto prípade uzvaretý.
Môj názor je asi taký, že pokiaľ je vonku horúčava nad 30 stupňov (teda presný opak toho dnešného počasia ) a v priestore blízko predných dverí sa nenachádzajú žiadni cestujúci, tak určite to pomôže. Aj keď právne normy sa na to asi pozerajú inak....
Prečo má vo fotoapdejte ZV 583 BC skoro na všetkých fotkách otvorené predné dvere? Chápem, že je to v júli a auguste, teda asi bolo aj v BB teplo, ale u vás je to povolené aj počas jazdy?
Hovorilo sa o 70 busoch, ale nemuslo to byť s absolútnou presnosťou (keďže tieto informácie pochádzali ešte zo začiatku tohto roka). Asi ich bude naozaj až 75 (z toho je 15 LE). Samozrejme, Citelisy sa sem nepočítajú, takže pokiaľ dobre rátam, celkový počet nových busov by mal dosiahnuť až 90
BB-Schuhu
Na trolejbusoch si zvyknú vodiči vetrať otvorenou polovicou dverí vedúcich do kabíny, takže priestor pre cestujúcich je v takomto prípade uzvaretý.
Môj názor je asi taký, že pokiaľ je vonku horúčava nad 30 stupňov (teda presný opak toho dnešného počasia