Cheche... k budúcnosti? Nooo... s tou traťou k hypertescu ste ma prekvapili. Ako však tr3mp vtipne poznamenal, viac by potešilo, keby to TESCO stálo niekde na Pieninskej
Môj názor je taký, že TESCO to má veľmi dobre spočítané.
0. Jazdí bezplatná bus linka plne hradená TESCO-m (súčasný stav)
1. Postaví sa trolejbusová trať, ktorá je vlastne len odbočkou na parkovisko (práve realizovaný stav)
2. Bezplatná bus linka sa zruší a zavedie sa "poloplatená" t-bus linka doplácaná TESCO-m (onedlho platný stav)
3. BBDS začne šetriť kilometre a výpravu a po čase niekoho napadne časť spojov L2 alebo 3 otáčať pri TESCU.
4. Situácia sa ustáli na rozdelení časti výkonov súčasných liniek a zriadení pravidelnej riadnej linky ukončenej pri Tescu (napr. L4 ako skrátený variant L2 zo stanice).
5. Časť cestujúcich začne kašľať na pár korún a začne chodiť na zastávku naslepo s použitím poloplateného alebo plneplateného spoja - podľa toho, čo príde skôr.
6. Poloplatený spoj sa zruší pre nezáujem cestujúcich.
7. BBDS zostane trolejbusová trať, ktorú bude musieť obsluhovať.
8. Tescu sa vrátia investované peniaze - ušetria na dotácii L99 + trolejbusom príde viac zákazníkov z Fončordy.
Môže to tak byť? Alebo nie? No ja by som bol radšej, ak by som sa mýlil.
---
DO POZORNOSTI
Ak by niekto chcel atlas ortofotomáp Banskej Bystrice (bežne predávaný nejako okolo 700-800 Sk), v Lacných knihách v BA na Obchodnej ul. je vo výpredaji za 199 Sk (rovnako Košice).
okrem toho nejaké tie Sorky, Ekobus, plyňák CNG B 732 od DPB, plyňák B 732 made in Zliner s 900vkovými čelami a jeden Axer.
Takže v podstate bieda, ak sa to porovná s minulým rokom, keď mal v NR stánok aj MAN, Volvo a Karosa. Dopravnému fandovi sa asi viac oplatí chodiť na brnenský Autotec...
Nad každým ďalším údajom k histórii bystrickej MHD slintám. Bolo by dobré to dať dohromady. Najmä linkové vedenie, ktoré sa toľkokrát menilo.
K trati cez Nám. slobody len toľko, že na mape mesta od VKÚ s redakčnou uzávierkou 24.4.1992 je už zakreslená obojsmerná, takže určite to v roku 1993 nemohlo byť.
Novinky z autosalonu: skoro nic.
Tedom tam ma autobus (www.tedom.cz).
EMtest ma dalsiu generaciu LEDiek. Su jasne lepsie. Je to cerstva novinka takze si musime pockat.
Takže páni historici:-)!
Teraz sa mi podarilo naraziť na vlastné staršie (a zabudnuté:-)) poznámky, v ktorých mám poznačené, že autobusy boli na Uhlisko preložené od
5.9.1996 !
Okrem toho tu mám trasovanie liniek MHD z rokov 1974, 1981, 1986, 1992 a 1993. Z máp mám odkreslenú Radvaň z tých istých rokov a sú tu aj nejaké CP, zrejme spred augusta 1994 (aj nočné linky). Len už neviem, kde som k tomu prišiel...
Kami: Ešte jedna otázka z histórie - čo zač boli tie pôvodné informačné panely, ktoré boli namontované vo veľkom TAM BUSe a ktoré vedeli zobraziť len L21?
Ad historia: az dojdem domov tak si na svojej stranke ( ) pozriem blizsie udaje.
linka 10 - z hlavy neviem, inak len podla map
36 - ano premavali tam nove 14Tr, 1501 poslali prec a vratila sa az v roku 1990
precislovanie - az od skolskeho roku 90/91 ked zacali premavat vsetky linky
obojsmerna trat- asi 92/93
Tulska a Internatna - sedi to so zmenami liniek
AS vs Uhlisko - neviem z hlavy
v tom case som do Bystrice chodil pravidelne, takze vsetko som zazil, akurat si z toho uz nic nepamatam ? jedine trolejbus, ktory jazdil s vrecami s pieskom ?
Vladimír
Môj názor je taký, že TESCO to má veľmi dobre spočítané.
0. Jazdí bezplatná bus linka plne hradená TESCO-m (súčasný stav)
1. Postaví sa trolejbusová trať, ktorá je vlastne len odbočkou na parkovisko (práve realizovaný stav)
2. Bezplatná bus linka sa zruší a zavedie sa "poloplatená" t-bus linka doplácaná TESCO-m (onedlho platný stav)
3. BBDS začne šetriť kilometre a výpravu a po čase niekoho napadne časť spojov L2 alebo 3 otáčať pri TESCU.
4. Situácia sa ustáli na rozdelení časti výkonov súčasných liniek a zriadení pravidelnej riadnej linky ukončenej pri Tescu (napr. L4 ako skrátený variant L2 zo stanice).
5. Časť cestujúcich začne kašľať na pár korún a začne chodiť na zastávku naslepo s použitím poloplateného alebo plneplateného spoja - podľa toho, čo príde skôr.
6. Poloplatený spoj sa zruší pre nezáujem cestujúcich.
7. BBDS zostane trolejbusová trať, ktorú bude musieť obsluhovať.
8. Tescu sa vrátia investované peniaze - ušetria na dotácii L99 + trolejbusom príde viac zákazníkov z Fončordy.
Môže to tak byť?
---
DO POZORNOSTI
Ak by niekto chcel atlas ortofotomáp Banskej Bystrice (bežne predávaný nejako okolo 700-800 Sk), v Lacných knihách v BA na Obchodnej ul. je vo výpredaji za 199 Sk (rovnako Košice).