dalšie problemy prejazdnosti minibusovych usekov s Karosou su: Stara sasova pri zvonici k futbalovemu stadionu, ked su tam nastavane auta neni sanca, dalej odbocka v sasovej od Lidla zastavka po Horkou, vykrutit sa v tej dvoj zakrute je pekne umenie, esicko v rudlovej pri mustarni, dalej Bakossova prejazd popri Kurii, Nam moyzesa popri poste,prejazd Narodnou a Kapitulskou je takmer nerealizovatelny, dalej cesta na Graniar je tiez oriesok.
To si buď istý, že v istých časoch by bola na uvedené linky kapacitne vhodnejšia veľká Karosa ako maličké Iveco. Je tu v podstate jeden problém - priepustnosť cestných komunikácií. Najväčší problém je zastávka "Parkovisko MsÚ". Toto by sa dalo vyriešiť zmenou trasy poza polikliniku. Ostatné úseky sú (dajme tomu) priechodné pre B952, ale za predpokladu, že sa nevyskytne nejaké blbo zaparkované auto. Ale zase, môžme si povedať, že DPM BB bude mať na starosti odťahovú službu...
K citybusom. Nápor cestujúcich vyvrcholil na prelome rokov 2007/2008. Vtedy už bola situácia doslova kritická - z cestovania minibusom sa stalo doslova utrpenie. Poviem to rovno takto, lebo tá tlačenica už nebola únosná. Potom prišiel deň 12.4 - dátum spojenia citybusov a od toho týždňa sa autobusy mierne vyprázdnili. Neviem ako to mohlo súvisieť s touto zmenou, ale naozaj ako pravidelný cestujúci môžem povedať, že takto sa to vyvíjalo. Osobne si myslím, že úbytok cestujúcich nesúvisel so spojením liniek, ale so zavedením množstva duplicitných spojov (a teda časová analógia sa stala iba klamlivou náhodou). Potom jazdili citybusy plné aj naďalej - ale už nie taká sardinkáreň (okrem nejakých výnimiek) ako predtým. No teraz po zavedení bezplatnej prepravy pre dôchodcov sa obávam, že ciciaky budú stále plnšie a plnšie.
Zaujímavosť je, že stále častejšie sa na citybusch vyskytuje B952. Dúfam, že raz sa stane zázrak a aj ja budem mať možnosť absolvovať jazdu veľkou Karosou na nejakej L101/2
tymto si len potvrdil, ze co chceli, to sa im podarilo...
v reale natrieskany voz plny dochodcov, na papieri nevytazeny spoj vhodny na okamzite zrusenie... ?
Inak dnes som videl ciciaky na L101/102, a musím povedať že by sa tam uživil jednoznačne aj bus B952...ciciak preplnený, ľudia ako haringy. Nevyrába sa niečo v kĺbovej verzii? ? ...ale to by už asi kúpil SAD ZV, a rovno na plyn a ako náhradu za B961. ?
Inak tie články by mohli uviesť aj to najpodstatnejšie, lebo sú pravdu povediac zavádzajúce ohľadne plynu pre busy určené na MHD BB...kde skončia tieto busy - taká dôležitá informácia chýba a médiá len kaleráby píšu. ?
Nejaký je veľký záujem o trasu po SADBB, B.Bystrica-Námestovo. Okrem súkromníka Feribus majú záujem další:
Turancar: 6:55Xrk, 13:00N do Námestova
Moravčík: 6:55rk, 13:00N a 17:30X po RK
Hríbik: 6:55f
Som zvedavý ktorý to bude robiť a ak niesú ešte další.
Pozerám že sú v BB nejaké problémy so zadnými displejmi: nielen štandartná ZV168BH, ale aj jeden bus na L34 a jeden kĺb B961 chodí tak, že to číslo je vzadu bez podsvietenia (čiže večer ako keby ani nebolo).
Ale týka sa to aj trolejbusov, včera 1512 a ešte jeden, kde tiež nesvietilo vôbec nič. Žeby nový spoločný systém úradoval?
mimi