http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=43615
Takže už aj s týmito krásavcami je v MHD TN 11NP (6full NP a 5 LE) busov. Zvyšok sú B961 (4) a B952 (15) B931 (3) a na zálohu čakajúce B832 (2) a na vyradenie B732 (5).
A tu? Najnovší trend je CZ-B/C7xx a inak B961 a B952. Nič viac. Ani jeden NP bus. Ale hlavne že dotáciu má SAD Zvolen takú, ako nemá ani SADTN. Je to v ľuďoch.
Takže už aj s týmito krásavcami je v MHD TN 11NP (6full NP a 5 LE) busov. Zvyšok sú B961 (4) a B952 (15) B931 (3) a na zálohu čakajúce B832 (2) a na vyradenie B732 (5).
A tu? Najnovší trend je CZ-B/C7xx a inak B961 a B952. Nič viac. Ani jeden NP bus. Ale hlavne že dotáciu má SAD Zvolen takú, ako nemá ani SADTN. Je to v ľuďoch.
?
draxter
Zároveň treba povedať, že ste mesto sami poškodili prevádzkou x-lines, nech už Vám dal súhlas ktokoľvek na to neoprávnený (ako keby som takú licenciu vydal ja). Takže ste si "najlepšie linky" ďalej užívali.
Pokiaľ ale netušíš, jediná zisková linka bola pôvodná L22. Tú ste rozbili, zrušili intervalovosť, a obmedzili o polovicu. Tak potom načim nariekať.
Tretia vec, keby som bol štatutárom DPM ja, tak už po oboznámení sa s CP Vašich x-lines by som to riešil inak, ale to je druhá vec.
Na záver mám otázky na teba:
a) kedy sa na transparentoch prestane objavovať BB, B.Bystr a iné zbytočnosti ktoré ste zaviedli?
b) kedy sa CP na linkách 20,21/22,26 upraví tak, aby neboli vláčiky, alebo ste to ešte nepostrehli? (stačí mi ak povieš, kedy taký návrh na zmenu podáte, jasne že schválenie je v kompetencii MsÚ)
c) kedy konečne Vaši vodiči zistia, že zastaviť na zastávke musia a nie "môžu"
d) čo s chýbajúcim počtov kĺbových autobusov, kedy sa s tým niečo urobí?
Kľudne odpovedz (nemusí to byť oficiálne stanovisko), lebo som zvedavý. Potom porovnám s tým, čo povedal Marek ? a aká bude skutočnosť.