Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivo #33535:
Novaky uz su modernizovane (oproti stavu pred 1989), aktualnu situaciu (plany) nepoznam. Vseobecne sa da povedat, ze tak ako spalovacie motory sa vyvijaju aj technologie pre tepelne elektrarne - aby boli uspornejsie, ekologickejsie.

A dotacie? Pravda nie je cierno-biela, taka jednoducha rovnica ako pises neplati. 😛

Re #33545 ivo: stacila? Ano, stacila im na vyrobenie krasneho minusu ...
Reply on: Petik #33544:
Mas nebodaj dojem ze na zapade IAD nemaju? Lebo tam v 99% pripadoch taky system funguje.
Reply on: Habibi #33537:
len si zabudla povedať, že vy neplatíte nikomu, takže možno aj preto tiež nik neplatí vám.... ale to je zasa pravda, ktorá sa tebe do karát nehodí ? ...a všetko sa rieši vzájomným započítaním, či súdnou cestou, alebo tak nejak, ale toto diskusné fórum znesie veľa, veď tu máš množstvo priaznivcov, ktorí vlastne pravdu ani nechcú vedieť. a tvoje ego rastie a rastie a rastie.... až raz praskne!!! ? a ten deň sa blíži...
Bryndziari získali MHD BB preto, že im stačila ročná dotácia 33.5 mil. korún. Toto číslo hovorí za všetko a zvyšné reči sú len obhajobou vyhodených, rozkradnutých peňazí.
Reply on: expresbb #33541:
"Mne osobne sa páčila koncepcia verejnej dopravy z bývalého režimu. Nosný systém železnica, doplnok k nej autobusy. Tie robili rozvoz už po konkrétnych dedinách, kam vlak nechodil." - dufam ze si uvedomujes, ze tento system mohol fungovat len kvoli tomu, ze nebola konkurencia vo forme individualnej dopravy, kedze auto mal len zlomok ludi oproti dnesnemu stavu. Dnes musi byt verejna doprava konkurencieschopna hlavne s IGK, takze nemozes chciet, by si pri ceste do Lubietovej cestoval pol hodinu vlakom a potom na zastavke "Lubietova" prestupil na pristaveny autobus.

Z konkurencieschopnosti voci IGK vychadzal aj moj napad zaviest MHD blizsie do centra, coho udajna nerealizovatelnsot v BB podmienkach mi bola vysvetlena cez icq 🙂
Reply on: Habibi #33536:
Ďakujem za objasnenie.
Reply on: ivo #33535:
som zvedavi na tvoju reakciu teraz ked boli tvoje vyplody o trolejbuse ako o zlodejovi penazi vyvratene.
Ale ako poznam takych ako ty tak teraz stichnes ako kukucka o jane a ozves sa zasa po dlksej dobe z niecim inym a predsa tym istym . Vazme by si ma prekvapil keby si zareagoval.
Reply on: klokan11 #33524:
A lietadlo je čo? Niečo bombastické? Pozri sa na na rok výroby lietadla. Inak keď sme pri porovnávaní veku. Nie všetko čo má 100 rokov musí byť hneď staré a neefektívne. Všetko to je o tom, ako sa to vyrobilo a staralo sa o to. Nechcem tu hádzať len tak z brucha čísla. Len ťa chcem upozorniť na to, že prenos energie elektráreň -> tračkný motor trolejbusu je oveľa účinnejšie, ako elektráreň -> spaľovací motor. A to že elektromotor má aj po niekoľkých rokoch rovnaké výkonové parametre sa nedá povedať o spaľovacom motore. Len toľko k tomu.
Re #33529 klokan11: Týmto výrokom čo chcel autor povedať?
"Re #33528 JJ: ale ja som netvrdil nic o ekologii autobusou, na druhej strane aj auta jazdia na benzin aj naftu". Hádam len nie, že keď jazdia autá na naftu a benzín, že si má každý kúpiť auto a jazdiť s ním všade. Ja som majiteľom auta, ale auto vytiahnem z garáže len keď naozaj musím.
Re #33530 klokan11: A ten čo pracuje ako rikšiar, tak ten potrebuje toho viac zjesť 🙂. Mne osobne sa páčila koncepcia verejnej dopravy z bývalého režimu. Nosný systém železnica, doplnok k nej autobusy. Tie robili rozvoz už po konkrétnych dedinách, kam vlak nechodil.
Dám ti do pozornosti tento článok. Prečítaj si ho. Sú tam len fakty. http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef362f3335222a252c2f32341f39242f283936ef392b2e212c23
Re #33535 ivo: "Choťe sa pozrieť do Novák, aký je ekologicgý" autobus"." Dovolil som si upraviť tú vetu:-) Lebo bez Novák by asi nechodil ani autobus.
"A penieze, len po oätovnom zavedení trolejov bolo treba nyvýšiť dotáciu o desiatky miliónov korún a už teraz je jasné, že to bude málo. Nešťastné troleje okrádajú bystričanov o výraznú časť rozpočtu. A tie korunky by nám v iných oblastiach tak pomohli. TROLEJBUS ZLODEJ PEŇAZÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!" Bez komentára 🙂
http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef362f3335222a252c2f32341f39242f283936ef392b2e212c23
Reply on: ivo #33535:
prezrad konecne na com ficis nenehavaj si to len pre saba 😃 a taketo somariny co tu potis si nechaj pre seba radsej lebo zosmiesnujes sam seba
Reply on: ivo #33535:
Mozes nam vysvetlit, ako si prisiel k svojmu zivotnemu presvedceniu? Ked spominas tie Novaky, vies kde je v Bratislave Vlcie Hrdlo? Ty onkolog!
Reply on: Habibi #33537:
ked neplatia, preco nedate pred nadrazie zavoru ako na Florenci a nepustate len tych, co riadne zaplatia?
Samozrejme to doplnit vysvetlovacou kampanou v priestoroch nadrazia, aby sa zlost cestujucich neobratila proti Vam.
Reply on: ivo #33516:
Majiteľom Autobusovej stanice v BB /na nádražie chodí vlak/ je čiastočne SAD BB a ten chliev ktorý vidíš okolo stánkov občerstvenia patrí štátnym lesom, ktoré ho aj prenajímajú. Autobusová stanica /nástupištia a výpravná budova/ sú udržiavané podľa možností majiteľa a to aj z toho dôvodu, že určití dopravcovia /SAD ZV, Turancar a iní malí dopravcovia/ už dlhodobo neplatia za služby poskytované za prevádzku autobusovej stanice. Inak ma napadla rýchla odpoveď na tvoju otázku ? "Aké prasce taký chliev..", ale zato ostatní cestujúci predsa nemôžu ?
Reply on: Jeffko #33518:
Od 1.11.2008 sa zjednotila cena na linke BB-Brezno a to na zrýchlených spojoch a "obyčajných" spojoch a to v zmysle platného cenníka vydaného VÚC. Naďalej platí zľava 5% z čipovej karty. Rozdiel v cene je spôsobený tým, že niektorí vodiči si správne nenačítali novú tarifu . K zrušeniu komerčnej zľavy sme pristúpili z pochopiteľných dôvodov nakoľko celý rok 2008 prepravujeme cestujúcich bez dotácie ? na rozdiel od všetkých dopravcov na Slovensku. Viac k tomu nemám čo dodať.
Choťe sa pozrieť do Novák, aký je ekologicgý trolejbus. A penieze, len po oätovnom zavedení trolejov bolo treba nyvýšiť dotáciu o desiatky miliónov korún a už teraz je jasné, že to bude málo. Nešťastné troleje okrádajú bystričanov o výraznú časť rozpočtu. A tie korunky by nám v iných oblastiach tak pomohli. TROLEJBUS ZLODEJ PEŇAZÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply on: klokan11 #33530:
Riksa ti nikdy nebude do kopca tahat tak dobre ako trolejbus 😛
Reply on: klokan11 #33527:
Asi ti nie je jasne co znamena vyraz jazdne vlastnosti, ze? To ze trolejbus MUSI byt drahsi je blud. A myslis ze na autobusy dotacia nie je?
Reply on: jamal1 #33526:
Uvidíme čo bude v roku 2009, ja by som bol radšej keby jazdili, bryndziari sú už pomaly všade ☺
Išiel som busom, s odchodom z BR o 11,30 a bol za starú cenu, aj ked nešiel ten autobus čo stále, ale bola náhrada išla BB-206 CG. Možno to bude v niektorých strojčekoch ešte po starom nahodené.
Reply on: klokan11 #33529:
ale nemôžeš teda spochybniť základný fakt, že závislá elektrická prevádzka je ekologickejšia.
mam pre teba /ekologicky navrh/ zalozme firmu EKOLOGICKA MHD s nazvom RIKSA . Vyhody; jednorazova investicia v Bankoku;ziadne investicie na palivo;100% ekologia ?
Reply on: JJ #33528:
ale ja som netvrdil nic o ekologii autobusou, na druhej strane aj auta jazdia na benzin aj naftu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.