Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivo #33545:
ale bez dotácie ste boli v strate vyše 50 mil. Sk. Takže tu nerozprávaj báchorky, aký ekonomický zázrak ste to vyrobili, lebo žiadny zázrak sa nekonal. Proste vám tých vyše 30 mil. Sk nestačilo.
Reply on: Habibi #33553:
No kazdopadne by si ma nepresvedcila ze na zavory nemate. To proste neuverim.
Reply on: 810zssk #33551:
? aká škoda, že som nemohla na to stretko ?
Reply on: Bibiha-ha #33546:
Žeby trafená hus zagágala ? ? Hm dobre priznám sa to bol cieľ môjho príspevku ? Oné k môjmu egu . Ja si ego zvyšovať nemusím mám ho toľko , že ti kľudne trošku darujem, lebo ty ho zjavne nemáš , keď si odkázaný klonovať môj nick , ale o tom potom hejže? To, že ma pozná veľa ľudí z fóra je dôsledok toho, že ja sa na rozdiel od teba nemusím skrývať čo je uznaj pozitívny jav. Ak "pukne" moja firma nebude to z dôvodu toho, že je neschopná, ale z jednoduchého dôvodu, že v tomto štáte prekvitá korupcia a zabudni na to, že ak pukne tak s ňou puknem aj JA ? TUDLE !!! ? A ešte uspokojím tvoju zvedavosť ? naše pohľadávky ďaleko prevyšujú naše záväzky ? proste preto sa tak mlátia kto nás kúpi ?
Na margo neplatenia stanice len tolko - Napriek tomu ze SAD BB mozno nie je v dobrej financnej situacii, na zavory urcite ma (hlavne ked sa jej to rychlo vrati). Ak je pravda ze im za to nikto neplati, mozu si za to len a jedine sami.
Reply on: ivo #33545:
Iste, a potom tá MHD tak aj vyzerá - nepodarený, v podstate nepoužiteľný bazmeg bez jediného nízkopodlažného vozidla (!), bez prestupnej tarify (zľavu pri prestupe pri použití ČK ja za prestupnú tarifu nepovažujem), bez predplatných časových lístkov, ale zato s idiotským linkovaním (26), vláčikoidným cestovným poriadkom, o dovoze starých popolníc ani nehovorím ... s takou MHD v krajskom meste mi vylez na hrb. Vystrč niekedy nos z Bystice aj inde, napríklad do takého Prešova a uvidíš, ako má vyzerať MHD a koľko peňazí do nej má ísť...
Reply on: Bibiha-ha #33546:
chces povedat ze vy za stanicu platite?
Reply on: ivo #33535:
Novaky uz su modernizovane (oproti stavu pred 1989), aktualnu situaciu (plany) nepoznam. Vseobecne sa da povedat, ze tak ako spalovacie motory sa vyvijaju aj technologie pre tepelne elektrarne - aby boli uspornejsie, ekologickejsie.

A dotacie? Pravda nie je cierno-biela, taka jednoducha rovnica ako pises neplati. 😛

Re #33545 ivo: stacila? Ano, stacila im na vyrobenie krasneho minusu ...
Reply on: Petik #33544:
Mas nebodaj dojem ze na zapade IAD nemaju? Lebo tam v 99% pripadoch taky system funguje.
Reply on: Habibi #33537:
len si zabudla povedať, že vy neplatíte nikomu, takže možno aj preto tiež nik neplatí vám.... ale to je zasa pravda, ktorá sa tebe do karát nehodí ? ...a všetko sa rieši vzájomným započítaním, či súdnou cestou, alebo tak nejak, ale toto diskusné fórum znesie veľa, veď tu máš množstvo priaznivcov, ktorí vlastne pravdu ani nechcú vedieť. a tvoje ego rastie a rastie a rastie.... až raz praskne!!! ? a ten deň sa blíži...
Bryndziari získali MHD BB preto, že im stačila ročná dotácia 33.5 mil. korún. Toto číslo hovorí za všetko a zvyšné reči sú len obhajobou vyhodených, rozkradnutých peňazí.
Reply on: expresbb #33541:
"Mne osobne sa páčila koncepcia verejnej dopravy z bývalého režimu. Nosný systém železnica, doplnok k nej autobusy. Tie robili rozvoz už po konkrétnych dedinách, kam vlak nechodil." - dufam ze si uvedomujes, ze tento system mohol fungovat len kvoli tomu, ze nebola konkurencia vo forme individualnej dopravy, kedze auto mal len zlomok ludi oproti dnesnemu stavu. Dnes musi byt verejna doprava konkurencieschopna hlavne s IGK, takze nemozes chciet, by si pri ceste do Lubietovej cestoval pol hodinu vlakom a potom na zastavke "Lubietova" prestupil na pristaveny autobus.

Z konkurencieschopnosti voci IGK vychadzal aj moj napad zaviest MHD blizsie do centra, coho udajna nerealizovatelnsot v BB podmienkach mi bola vysvetlena cez icq 🙂
Reply on: Habibi #33536:
Ďakujem za objasnenie.
Reply on: ivo #33535:
som zvedavi na tvoju reakciu teraz ked boli tvoje vyplody o trolejbuse ako o zlodejovi penazi vyvratene.
Ale ako poznam takych ako ty tak teraz stichnes ako kukucka o jane a ozves sa zasa po dlksej dobe z niecim inym a predsa tym istym . Vazme by si ma prekvapil keby si zareagoval.
Reply on: klokan11 #33524:
A lietadlo je čo? Niečo bombastické? Pozri sa na na rok výroby lietadla. Inak keď sme pri porovnávaní veku. Nie všetko čo má 100 rokov musí byť hneď staré a neefektívne. Všetko to je o tom, ako sa to vyrobilo a staralo sa o to. Nechcem tu hádzať len tak z brucha čísla. Len ťa chcem upozorniť na to, že prenos energie elektráreň -> tračkný motor trolejbusu je oveľa účinnejšie, ako elektráreň -> spaľovací motor. A to že elektromotor má aj po niekoľkých rokoch rovnaké výkonové parametre sa nedá povedať o spaľovacom motore. Len toľko k tomu.
Re #33529 klokan11: Týmto výrokom čo chcel autor povedať?
"Re #33528 JJ: ale ja som netvrdil nic o ekologii autobusou, na druhej strane aj auta jazdia na benzin aj naftu". Hádam len nie, že keď jazdia autá na naftu a benzín, že si má každý kúpiť auto a jazdiť s ním všade. Ja som majiteľom auta, ale auto vytiahnem z garáže len keď naozaj musím.
Re #33530 klokan11: A ten čo pracuje ako rikšiar, tak ten potrebuje toho viac zjesť 🙂. Mne osobne sa páčila koncepcia verejnej dopravy z bývalého režimu. Nosný systém železnica, doplnok k nej autobusy. Tie robili rozvoz už po konkrétnych dedinách, kam vlak nechodil.
Dám ti do pozornosti tento článok. Prečítaj si ho. Sú tam len fakty. http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef362f3335222a252c2f32341f39242f283936ef392b2e212c23
Re #33535 ivo: "Choťe sa pozrieť do Novák, aký je ekologicgý" autobus"." Dovolil som si upraviť tú vetu:-) Lebo bez Novák by asi nechodil ani autobus.
"A penieze, len po oätovnom zavedení trolejov bolo treba nyvýšiť dotáciu o desiatky miliónov korún a už teraz je jasné, že to bude málo. Nešťastné troleje okrádajú bystričanov o výraznú časť rozpočtu. A tie korunky by nám v iných oblastiach tak pomohli. TROLEJBUS ZLODEJ PEŇAZÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!" Bez komentára 🙂
http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef362f3335222a252c2f32341f39242f283936ef392b2e212c23
Reply on: ivo #33535:
prezrad konecne na com ficis nenehavaj si to len pre saba 😃 a taketo somariny co tu potis si nechaj pre seba radsej lebo zosmiesnujes sam seba
Reply on: ivo #33535:
Mozes nam vysvetlit, ako si prisiel k svojmu zivotnemu presvedceniu? Ked spominas tie Novaky, vies kde je v Bratislave Vlcie Hrdlo? Ty onkolog!
Reply on: Habibi #33537:
ked neplatia, preco nedate pred nadrazie zavoru ako na Florenci a nepustate len tych, co riadne zaplatia?
Samozrejme to doplnit vysvetlovacou kampanou v priestoroch nadrazia, aby sa zlost cestujucich neobratila proti Vam.
Reply on: ivo #33516:
Majiteľom Autobusovej stanice v BB /na nádražie chodí vlak/ je čiastočne SAD BB a ten chliev ktorý vidíš okolo stánkov občerstvenia patrí štátnym lesom, ktoré ho aj prenajímajú. Autobusová stanica /nástupištia a výpravná budova/ sú udržiavané podľa možností majiteľa a to aj z toho dôvodu, že určití dopravcovia /SAD ZV, Turancar a iní malí dopravcovia/ už dlhodobo neplatia za služby poskytované za prevádzku autobusovej stanice. Inak ma napadla rýchla odpoveď na tvoju otázku ? "Aké prasce taký chliev..", ale zato ostatní cestujúci predsa nemôžu ?
Reply on: Jeffko #33518:
Od 1.11.2008 sa zjednotila cena na linke BB-Brezno a to na zrýchlených spojoch a "obyčajných" spojoch a to v zmysle platného cenníka vydaného VÚC. Naďalej platí zľava 5% z čipovej karty. Rozdiel v cene je spôsobený tým, že niektorí vodiči si správne nenačítali novú tarifu . K zrušeniu komerčnej zľavy sme pristúpili z pochopiteľných dôvodov nakoľko celý rok 2008 prepravujeme cestujúcich bez dotácie ? na rozdiel od všetkých dopravcov na Slovensku. Viac k tomu nemám čo dodať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.