Ja by som navrhol oznacovanie zastavok takto: 1. podla ulice ci zauzivaneho oznacenia miesta, 2. ak je nejaka budova vyznamnejsia nez ulica, podla ulice 3. najidealnejsie 1+2
zaujimalo by ma preco prave my bystricani by sme mali byt terorizovani pri nastupovani do dopr. prostriedku iba prednymi dvermi. Bystrica je male mesto ale cestovanie v MHD ju mnohonasobne zvacsuje. Ved rozumny clovek v spicke radsej ide zo Sasovej peso do mesta 30 minut ako by mal zaplatit 13 korun a tlacit sa priblizne 20-25minut v autobuse. Podla mna je to obycajne obmedzovanie nas obcanov k tomu aby kazdy platil a niekto hore si spokojne hladka svoje brusko.?!!!!!! ?
Dopracoval som sa k nasledovným číslam:
V elektrickej trakcii je v MHD BB na pravidelných spojoch denne odjazdených:
- 3602 km v deň školského vyučovania (100%)
- 3181 km v pracovný deň cez prázdniny (88%)
- 1878 km v sobotu, nedeľu a sviatok (52%).
Caute pani!
Nazvy zastavok su niekedy poriadne pochybne: napr. Kupelna, TESCO. Ta ulica neexistuje uz mozno 30 rokov.Najdete ju len v mapach BB pred zburanim starej Radvane-obce. Mala by sa volat Bernolakova, TESCO.
Alebo "Narodny dom" -a v opacnom smere Zel. st., mesto. Mala by to byt Narodna ul.
Atd, atd, atd
P.S.: Nevie niekto nieco viac o TESCObuse zo Sasovej? Ci to nie je len daka kacica.
503AT menili sedacky? 284 aj 409AT maju tvrde sedadla, 512AT ich ma maksie. Tie boli od vyroby.
S kurenim je to zle. Konkretne 284AT kuri najhorsie. V MHD sa tie vozy nestihnu tak ohriat aby termostat pustil teplo do voza. V primestskej doprave je to podstatne lepsie. Tam su dlhsie vzdialenosti a neotvaraju sa tak casto dvere. Z mestskych je na tom najlepsie 409AT.
Práve testujem prímestské Vario 503AT - napriek tomu, že má vymenené sedačky, tak to je kostitras nevhodný na naše cesty. Ale kúri veľmi dobre.
P.S.: Je tu viacej vodičov ako cestujúcich...
Kami
A teraz sa aj ja pripajam k hodine ticha na iMHD.