Reply on: LUK #3146:
Už včera som si všimol oznamy a po ich prečítaní som len krútil hlavou. A že sa ešte aj Ty pridáš k tomu, že napíšeš taký nezmysel, ako je veta, že "CP týchto liniek sa nemenia". Keďže súčasťou CP musí byť zoznam zastávok, tak pri zmene tretiny trasy na linke logicky musí dôjsť aj k zmene CP. Nehovoriac o tom, že takáto vyhliadková obchádzková trasa musí predĺžiť čas jazdy medzi Nám. slobody a Huštákom aspoň o 6-7 min. Inak by ma zaujímalo, kto môže vymyslieť takúto trasu. Jednoducho má mať MHD výnimku minimálne v trase od Huštáku po malú stanicu, tam prejsť cez most a potom po už známej Belušovej ulici a ceste k Smrečine späť na pôvodnú trasu na Námestí slobody. Opäť to dokumentuje, že preferencia MHD v tomto meste NEEXISTUJE! Musel to byť zase riadny pako - asi majú veľké oči, ako keď tu bol pápež - vtedy tiež vyprázdnili celé centrum, nič nefungovalo, prišla ledva tretina ľudí a pritom o 15:00 by už nikto nezistil, že tam bola nejaká akcia (okrem tribúny na námestí...) a MHD sa znormalizovala asi až po 17:00. Skrátka v duchu sloganu RIEŠENIA PRE "LEPŠÍ" ŽIVOT ?
To uz skor ten NEx :)))
LUK
Letecká linka Sliač-Praha po roku premávky:
Ročná strata Tatra air a.s. 5 miliónov Sk. Počet prepravených cestujúcich približne 6 tisíc. Súčasná vyťaženosť cca 50% kapacity, čo je v priemere 20 cestujúcich na jeden let. Cena letenky v sezóne max. 2400,- Sk. Od apríla 2005 sa pripravujú aj ranné a večerné lety do Prahy. Novým akcionárom sa stala spol. SIRS, ktorá pripravuje projekt letiska Hričov - cez obed sa bude lietať aj medzi Prahou a Žilinou.
Kto sa stane prenajímateľom priestorov zvolenskej autobusovej stanice?:
Mestské zatupiteľstvo v januári 2004 rozhodlo, že prenajímateľom priestorov bude Granus-trans Zvolen. K 1.10.2004 chce mesto uzavrieť novú nájomnú zmluvu s nájomcom, ktorý vyhrá výberové konanie. Medzi cestnou komunikáciou a budovou stanice DÔJDE k VÝSTAVBE nového obchodného domu s parkoviskom a čiastočne OBMEDZÍ funkčnosť stanice... Autobusy čakajúce na spoj budú nutené robiť desiatky prázdnych km do areálu SAD...
Časť výroku ing. Malachovského: „V diaľkovej doprave (DAL) je situácia dlhodobo komplikovaná. Za situácie, keď štát na jednej strane reguluje cestuvné v PAD a neplatí za objednané výkony vo verejnom záujme v plnom rozsahu, si každý pomáhal prevádzkovaním DAL. Do tejto oblasti však štát pustil ďalšiu konkurenciu, ktorá nám odobrala nemalú časť tržieb. Tieto sa predtým používali na vylepšenie hospodárenia, dnes sú však mnohé z nich na hranici rentability.“
PARNÝM VLAKOM TRAŤOU SNP:
Cestovný poriadok mimoriadnych parných vlakov 28. a 29.8.2004:
BB mesto 10.00 - BB 10.10 - Kostiviarska 10.20 - Uľanka 10.32 - Harmanec zastávka 10.45 - Dolný Harmanec 10.49
D.Harm. 12.58 - Harm zast. 13.03 - Uľanka 13.10 - Kostiviarska 13.20 - BB 13.27
BB mesto 14.00 - BB 14.10 - Kostiviarska 14.25 - Uľanka 14.37 - Harmanec zastávka 14.50 - Dolný Harmanec 14.53
D.Harm. 17.57 - Harm zast. 18.05 - Uľanka 18.15 - Kostiviarska 18.24 - BB 18.32
V Harmanci ukážka poľnej hist. nemocnice, výstava hist. motoriek a automobilov, občerstvenie, diskotéka.
Jazda parným vlakom zadarmo. Súprava by mala ísť 28.8. z Bratislavy a vraj tiež zadarmo.
Viac o oslavách SNP na www.snp.sk
A ešte dve krátke poznámky:
Na mieste parkoviska pred starou nemocnicou bude pravdepodobne stáť bytový dom... Obyvatelia okolitých rod. domov protestujú...
Povesť novej breznianskej vodičky autobusu sa už dostala aj do printových médií.