tkvie to v tom, že LUK nemá dostatok času na také aktivity... Buď si istý, že to nie je taká istá robota, ako pastnúť JPG na web... ? Pracuje sa na tom, ale po tomto príspevku na chuť na dokončenie prechádza... ?
Habibi: Prešlo už štvrť roka, čiže 3 mesiace a stále nie sú spravené tie odchody z Autobusovej stanice v Banskej Bystrici. V čom to vlastne tkvie, to je už dosť dlhá doba na to. Dokonca SADZV je rýchlejší a dokázal nahodiť cp z Brezna, aj keď to tiež trvalo.
No, Tvoj subjetívny popis nevystihuje skutočnosť, či to tak aj doopravdy bolo, záleží od uhľa pohľadu, a ten vodič môže mať na tú situáciu úplne iný.. ? Takže kľudne to mohlo byť aj inak, pretože keď vodič najprv videl nerozhodnú ženskú, následne komótne nastupujúcu do vozidla a pritom ešte vedomú si "vlastnej dôležitosti" aj vďaka typicky Tvojej ironickej poznámke "..No a čo?", tak môžeš vlastne byť ešte rada, že Ti zacvikol iba tašku a nie niečo iné.. ?
Ja osobne si myslím, že mal ešte s Tebou "zlatú trpezlivosť"! ?
hehe fun klub SADBB ved tito ludia kritizovali dakedy SAD BB rovnako usilovne ako teraz SAD ZZV. ?
to mi je cudny funklub. SI troska precitaj cosa o SAD BB tuna pise v prispevkoch. S tych co kritizuje SAD ZV nenajdes ani jedneho cloveka co by hovoril o nich v dobrom.
Uprimne ja neviem kto je vatsi babrak terazjsi SAD ZV alebo bivali SAD BB. Myslim ze si celkom schopne konkuruju.
Dobra rada prestan to uz brat zacina ti to skodit.
podľa mňa ani nevie..ako väčšina ľudí v DPM na "funkciách". Podľa mňa to celé fachčí len na dobrej vôli zanietených jednotlivcov, čo je pre mesto prazvláštna vizitka...dosadzovanie ľudí do funkcií čo nevedia ani ruku zdvihnúť pri hlasovaní. Ako sa potom takýto podnik chce stať výlučným dopravcom? Ľavá ruka nevie čo robí pravá, atď.
Zatiaľ to funguje celkom dobre, ale škoda istých prešľapov, čo pri personálnom a majetkovom prepojení s mestom vôbec, ale absolútne vôbec nemuselo byť. ?
Už si bol expertom na právo, na ekológiu, na ekonomiku a najnovšie aj na prevádzku autobusov. Poviem ti, ty si fakt renesančný človek. Počul si už niekedy anglické príslovie "Jack of all trades, master of none?"
Mimochodom, nedávno som jedno striedanie dopravcov kvôli verejnej súťaži zažil (pracoval som pre looserov). Vieš ako to vyzeralo? Výsledok bol oznámený desať mesiacov dopredu, dopravcovia spolupracovali pri presunoch aj zácviku vodičov, dokonca si náš nástupca od nás prenajal garáže a niekoľko vozidiel. Výsledok? 1.1.2008 nastúpila nová firma s komplet novými busmi s fungujúcimi pokladňami aj transparentmi a zaškolenými vodičmi (tých mali síce málo, ale to je globálny problém), takže bežný substrát si ani nevšimol, že sa niečo zmenilo. Tí tvoji bryndziarsky záchranári nemajú väčšinu z hore uvedeného doteraz!
A mimochodom, keby si tá pokútna firmička čo sa vydáva za najlepšieho dopravcu na svete vôbec dovolila nacvičovať niečo takého ako v Bystrici tam kde pracujem teraz (ilegálna prevádzka spojov konkurujúcich dopravcovi objednávateľa a podobne), niežeby ich okamžite vypráskali. Práve naopak, zmluvy sú postavené tak, že takýto dopraca by musel jazdiť ZADARMO (bez dotácií) až kým by jeho nástupca nemal dostatok nových vozov na začatie vlastnej prevádzky. Čo by pri súčasných dodacích lehotách bolo aj pekných pár mesiacov. Nehovoriac o tom, že manažment by čelil trestnoprávnemu konaniu a možno by si aj pár mesiacov posedel. To by na "podnikateľov" (rozumej hajzlov) typu Polónyiho platilo!!!
Samozrejme, že JE možné nakupovať z rozpočtu mesta autobusy pre potreby cudzieho dopravcu. Musí sa to však zmluvne vyfutrovať a nie, že si dopravca po roku zmyslí, že autobusy za cenu odpisov sú veľa drahé a vráti ich v dezolátnom stave...
O tom by som vedela dlho písať, ale fakt nechcem tak ako nechcem byť rukojemník pána vodiča a verím, že liek existuje no čo narobíš večná optimistka,,,,
Som taká roky drzá a aj papuľnatá chvíľu mlčiaca, ale dnešný zážitok ma tak očaril , že sa podelím. Postavila som sa do radu k predným dverám trolejbusu č.1 s odchodom 15.06 zo železničnej stanice /nemohla som nastupovať inde však nemám čipovú kartu dpmbb.../ pán vodič mi pred nosom zatvoril dvere pred nosom,lebo som sa otočila vidiac x1 /tú mám zadara no ja som chcela cestovať TROLEJBUSOM !!!/ na môj udivený pohľad mi láskavo otvoril dvere a ja som nenaskočila podľa jeho predstáv dostatočne rýchlo tak mi pre istotu zacvikol tašku prehodenú cez plece so slovami rýchlo ,lebo meškáme.... podala som mu peniaze s otázkou no a čo ??..asi sa mu rozbrieždilo a onemel...fakt skvelé ...no hej asi môžem zato , že nepristavil včas a on začínal súťaž ako predbehnúť x1 a uchmatnúť cestujúcich...!!!! Môj ty bože toto je MHD ??? ..je mi z toho zle a vraj náš zákazník náš pán ?
Presne ako vravíš, situácia v prímestskej doprave je asi taká, že SAD ZV robí stále viac a viac výkonov, nové autobusy nepribúdajú, staré starnú a výsledok vidí každý sám. Mňa by tiež zaujímalo, kedy sa kúpia pre prímestskú dopravu nové autobusy (naposledy sa tak stalo pred rokom, kedy sa kúpilo zopár ks z výbehovej rady C954E). Ja by som tiež rád videl Crossway na linke do Kordík. Som naozaj zvedavý, ale som rád, že sleduješ aj tieto linky (exMHD).
Tiež by som rád vedel, prečo SAD ZV používa pre linky X 7-miestne číslo, aspoň na CL - samozrejme nie z vlastnej skúsenosti. Ak dobre viem, na území SR sa štandardne používa 6-miestne označenie prímestskej linky. Pridanie 7. číslice označujúcej číslo niekdajšej linky MHD má asi len ťažko nejakú oporu v zákone.
Dávnejšie som sa tu neobjavil, no udiali sa tu veci.
Chcel by som len na margo Iva a Msiaka a este aj uživateľa pod nickom Ja trošku zareagovať...
To že síce po nábehu nových B952E a B961E zakúpených SAD ZV kvalita služby stúpla na dva mesiace to je fakt. Ako rýchlo však stúpala tak aj klesla. Hovoriace autobusy zmĺkli, meškania a nadbiehania sa stali častým javom. V prvom rade za to môže mesto, lebo nieje kontrola a kde nieje kontrola, nieje snaha čo naprávať. Za zvážanie vrakov do BB môže však v plnej miere SAD ZV keď vedel že nemôže utiahnuť investíciu aby mohol utiahnuť nákup dostatočného vozového parku na pokrytie aspoň základných potrieb MHD BB, tak sa sem ani nemal trepať. Mesto si objednáva výkon vo verejnom záujme a nemôže byť samaritánom a robiť nákup autobusov pre potreby súkromného dopravcu, aby si ten napchával vrecká a ešte mu platiť aj straty vo verejnom záujme. Vy ste chlapci z višne asi padli...
? ? ? ?
mirkobb
Ja osobne si myslím, že mal ešte s Tebou "zlatú trpezlivosť"! ?