Potom, čo SAD ZV nemá na testovaní nízkopodlažný Tedom, tento intergalaktický dopravca opäť nemá ani jeden jediný nízkopodlažný autobus. Nakoľko ale disponuje SAD ZV unikátnym autobusom s plošinom (najmodernejším široko-ďaleko), nastúpenie a vystúpenie cestujúceho na vozíčku trvá dlho a je nepraktické. Nechápem, prečo L80 nezabezpečuje DPM, nakoľko ten nízkopodlažné vozidlá vlastní.
Koho zaujimaju stare CP, nech mrkne na http://karak.borec.cz/cp1974. Zatial len 1 linka CSAD a 1 trat CSD.
U CSD su zaujimave najme nazvy rychlikov. Urpin do Bratislavy, Hron do Prahy, rychlik Bratislava-Brezno bez nazvu, neskor to bol Dumbier. Mozno by nebolo na skodu ho obnovit. A tiez posilove rychliky Zvolen-Praha a BB-Bratislava
Geniálny kruháč dnes cca o 11:33 pri ESC - KÚ opäť ukázal svoje mínusy: rad automobilov spopod mosta trčal až do kruháča, pričom L6 a L26 ako aj 1 a PAL X1 museli nedobrovoľne prejsť cez plnú čiaru do jediného voľného pruhu, ktorým bol ten, čo vedie z Radvane do mesta priamo bez možnosti odbočiť na kruháč...pekne, kua, pekne...
Druhá poznámka ide na vrub DPMBB: zastávka 29. augusta, smer ŽST chýba CP L2 a L4. L1,6,7 sa tam nachádza. ?
Ty móžeš považovať megabusy za zhovadilosť, ale keď nemáš peňáze...
Podľa mňa je lepšie dočasne kúpiť dvojkĺbové autobusy, ako 15 - 20 rokov šetriť na električku a zatiaľ nerobiť nič, len sa pozerať, ako mi substrát uteká do IGK. Lebo rozdiel v investičných nákladoch je obrovský.
TeBeCe
1Z2 0608, 1Z2 0616, 1Z2 0618, 1Z2 0620, 1Z2 0621, 1Z2 0631, 1Z2 0633, 1Z2 0638, 1Z2 0639, 1Z2 0645, 1Z2 0647, 1Z2 0648, 1Z2 0663, 1Z2 0665, 3Z3 4406, 3Z4 7721, 3Z4 7724
?