Mesačník... Snáď najlepšia možná vec. Hlavne, že dnešný systém u SAD ZV zvýhodňuje iba nepravidelných cestujúcich (lebo pravidelní už pomaly ani nie sú, každý hľadá inú cestu, len aby sa vyhol MHD).
Re #27608 Flying: No to je práve ten problém, že tu máš už strašne málo pravidelných cestujúcich. Lenže mesačník by mohol ľudí prilákať. A tiež nechápem, ako by mesačník znevýhodnil nepravidelne cestujúcich. Veď tí, čo by chodili nepravidelne, by platili tak ako dnes, tí častejšie chodievajúci by mali mesačník. Spýtam sa opačne. Tebe nevadí, že dnes diskriminuješ tých pravidelných? Tedá tých, čo si dovolia využiť MHD pravidelne? Nehnevaj sa, ty už máš úplne zvrátené myslenie, čo sa tohto týka.
Draxter je clovek podla ktoreho su nocne spoje na to aby vozili ozratych studentov bezpecne z krciem domov. Skoda ze nemam cas pohrabatsa v archive a ten tvoj stupidny prispevok preposlat.. Ty expert na dopravu ?
zase ti ma chvilku volna, ked nekruti volantom a uz klepka do klavesnice...jeeej ujo flying ☺ K tvojim vsetkym prispevkom aby som nemusel na kazdy jeden pisat svoj komentar a vyvracat vsetky tvoje nepravdy: NO COMMENT ?
Vidíš to. Ako klesla doprava v BB. Až tak, že aj tí čo ju majú zadarmo sa radšej rozhodujú ako ju nevyužiť. Lebo doprava v BB až na trolejbusy nie je nič moc. Inak keď máš zadarmo cestovanie to si šťastný človek. mi na železnici nemáme také šťastie. Možno potom by si si začal vážiť to cestovanie zadarmo.
Re #27609 Flying: Tak sa teším na naše najbližšie stretnutie a na to meno.
Re #27608 Flying: Vidíš to, ako sa cestujúci odnaučili využívať hromadnú dopravu. Tým pádom aj služby v BB klesli. Prečo musia majitelia mesačníkov chodiť len dav krát. Napríklad môžu ísť večer na nákup do TESCA a pod. Nemusia ho využívať len na jazdenie do a z roboty prípadne školy. Čo sa týka mesačníkov. Prečo ich majú asi v BA, NR, Presove, KE, a na železnici?
ked sa tu tak ozivas za najom tak by ma zaujimalo kolko toho vlastneho a nie prenajateho ma SAD ZV v BB.
Autobusi to niesu ak neratam tych 20 co ste kupili.
A este: ja cestujem zdarma a predsa sa zamyslam nad altrnativami ako je ID pripadne pesibus..aj ich vyuzivam.. takze rozmyslaj preco asi. Ja som uz na to prisiel a odvtedy sa mesacnikov nezastavam. ?
Pravidelny cestujuci = ten ktory cestuje busom aspon 2x denne aspon v prac dnoch (do pr. a z pr. bez prestupu (do skoly a pod) malokedy ochorie alebo si vybera dovolenku, malokedy vyuzije svoju ID, a malokedy vyuzije ID inych (vezme ho autom rodic, sused, brat atd) prip vyuzije pesobus...) Suhlasis s touto mojou definiciou?? A ano tak pravidelnych cestujucich je urcite menej ako 30%, v poslednej dobe si to vsimam velmo poctivo. Pozri sa: ja mam rezimku, vozim sa zadarmo a pritom sa do tejto definicie vopcham len s "odretymi usami".. Peco zvyhodnovat troch cestujucich z desiatich??
Dnes som sa rozprával s jedným známym z "vyšších právnych kruhov", a sme sa dobre zasmiali:
prevádzka balkónu na X-linkách je skutočne jedinečná PAL:
Z Banskej Bystrice do Banskej Bystrice cez Banskú Bystricu. Asi skutočne pslnili podmienku spojiť 2 a viac obcí....
nemám za sebou dopravnú školu ale to zjavne asi ani ty nie (autoškola != dopravná škola)
Myslím, že MHD využíva práve najviac pravidelných cestujúcich. Treba práve donútiť prostredníctvom mesačníkom pravdielných cestujúcich nerozmýšľať o alternatívach typu pešibus alebo IAD a nepravidelných donútiť rozmýšľať, či by mu nebol výhodnejší mesačník ako jeho alternatíva.
Ale zjavne len tliachaš do vetra.
V živote sa snažím riadiť jednou zásadou: nerozprávaj sa s hlupákom, ostatní by si ťa s ním mohli pomýliť, ktorú som práve teraz porušil. Dúfam, že sa mi v budúcnosti bude dariť ignorovať tvoje príspevky, lebo som sa o to snažil, ale dnes sa mi fakt inak nedalo
DPMBB daval ziadost o schvalenie cennika cestovneho s mesacnikmi a so sucasnou cenou cest. listka - vid diskusia DPMBB. Praveze SAD ZV chcel v roku 2007 zvysovat cenu listka na 17,- Sk, ale ked uz bolo tesne pred spustenim trolejky, tak sa zhacili
Dakedy som sa mesacnika zastaval, pozri moje stare prispevky. Lenze on zvyhodnuje iba PRAVIDELNYCH cestujucich. Neprvidelnym cestujucim sa to ZAKONITE ODRAZI VO VYSSEJ CENE JEDNORAZOVEHO LISTKA. Takze nepravidelnych cestujucich budeme tlacit vyssou cenou k pouzivaniu ID prip. "pesobusu". A to je predsa to co nechceme, chceme mat v busoch co najviac cestujucich. Ci nie? Som zvedavy na Tvoju reakciu, tak pis rychlo! ?
Prečo SAD ZV začal jazdiť za 5 korún až po tom, čo DPM BB ohlásil mesačník?
Prečo SAD ZV za celú dobu pôsobenia nie je schopný zaviesť mesačník na všetkých linkách? Nemyslíš, že práve to je tá karta, ktorá by mu "vojnu" vyhrala, pretože by bola na prospech cestujúcim? SAD ZV robí len kroky, ktoré sú len krátkodobe na prospech cestujúcemu, z dlhodobého hľadiska sú však kontraproduktívne.
wizard112
Re #27608 Flying: No to je práve ten problém, že tu máš už strašne málo pravidelných cestujúcich. Lenže mesačník by mohol ľudí prilákať. A tiež nechápem, ako by mesačník znevýhodnil nepravidelne cestujúcich. Veď tí, čo by chodili nepravidelne, by platili tak ako dnes, tí častejšie chodievajúci by mali mesačník. Spýtam sa opačne. Tebe nevadí, že dnes diskriminuješ tých pravidelných? Tedá tých, čo si dovolia využiť MHD pravidelne? Nehnevaj sa, ty už máš úplne zvrátené myslenie, čo sa tohto týka.