Nuž čo narobíš, keď blahej pamäti súdruh minister Pro(2*ko)tovič s cukrárskou kvalifikáciou sa rozhodli, že ŽSR musí byť zisková firma... A súdruh šokiálno-demagogický primáš miesto systémovej úpravy proste prikáže prostredníctvom jedného zo svojich najsprostejších mini strov predpokakanému riaditeľovi Veľkej Zločineckej, že vlaky sa proste rušiť nebudú...
Aj ja. Len keby aspoň tam, kde momentálne železnica je aj chodila. Čo ty vieš, raz možno pôjde železnica aj na Poniky. Potom sa zmení to staré známe na toto :"Na koneeeeeeee!! ... nemáme ... Tak do vlaku" . Myslím si že najlepšia prepravná spoločnosť sa bojí, aby si nespravila hambu. (Aj keď väčšiu si už nemôže) keď na Poniky by ju predbehol železničný "autobus" alias "sukafon", však mirkobb ? .
Teším sa jak to hovädo, keď cez kiare na Poniky pôjde vlak po prípade ju zavrú..takže to moje bude pravdivé.."Na koneeeeeeeee!!" ..nemáme.."Tak utekajme !! " ? ? ? a ozaj prečo si linku na Poniky neuchvátila najlepšia doprava v celej EÚ po prípade na celom svete ??..sa boja a či čo ??..lebo v SAD BB to kerujú baby a dokonca zato aj jablčka vraj dostávajú ))) ?
No, ale fííííjha ? a som počula , že aj na druhom mieste SAD BB!! Sa mi vidí , že tam tí najlepší majú hniezdo. Odpadlíci odpadli a zdá sa len kvalita ostala ? . Len majú jednu chybu..nevedia trafiť odpadnutým kolesom aktívneho novinára čo nepozná predpis o vyčínaní na ceste I.triedy, lebo keby ho tá skvelá vodička bola trafila tak by tá reťazovka nemusela byť..joooooooj ta šme še hádam zas pobavili!!))
No a hlavne železnice sú predražené (budem písať o osobnej doprave). Veď si zober, že len za každý vlak sa platí 212 skk. Ďalej, za 10km po trati 1. kategórie 580 skk, 2. kategórie 570 skk a za 10 km po trati 3. kategórie 510 skk. Tkatiež sa platí za dopravnú hmotnosť. za 100ton na km zaplatíš po trati 1. kategórie 60,7 skk, 2. kategórie 59,4 skk a za 10 km po trati 3. kategórie 53,1 skk. Tak čo je potom lacnejšie. Bus či vlak?
Re #24372 Habibi: Ale ako autobusová doprava budete mať diaľnice a rýchlostné komunikácie čo sa o železnici povedať nedá. (Ak nerátame trate 120 a 180).
Inak vrátim sa trošku dozadu. Keď je už tých autobusových nehôd tak veľa a ministerstvo rozmýšľa o uzavretí niektorých ciest pre autobusovú dopravu. Tak čo potom ju nahradiť železničnou a hlavne bezpečnejšou dopravou ?. A tiež zaradiť cesty a aj autobusy do kategórií. A bude pokoj. Napríklad na Donovaly bude môcť ísť len autobus vyššej kategória a tak ?
Áno, inej cesty niet, ale to je záležitosť štátu. Samozrejme za profesionálne platy a či sa to tam hore niekomu páči, alebo nie je to o dotáciách . Niekto tu kričal v 89, že sa budeme presúvať za prácou. No ten čo to kričal zabudol, že v tom prípade nemôže predražiť dopravu. Stratégia v tejto oblasti je rovná konštatovaniu....keď nevie ľavá, čo robí pravá.. ?
A ja som hútala dlho , že kde prešovčatá zobrali tú lásku k doprave a hľa odpoveď je na svete. ? musím priznať , že ma ten príspevok potešil múdro píše to chlapčisko ?
No, veľmi dobre si sa rozjel /alebo rozbehol ?../ pravdu píšeš a ja s tebou súhlasím veď nám ide obidvom o to isté ? o kvalitného vodiča , ktorý vie hlavné heslo "služobníkov" a to "Náš zákazník , náš pán!" ..otrepané , ale zatiaľ nik nič výstižnejšie nevyhútal. ?
Takze konare sme preto, ze u nas bola prepriahacia stanica koni No vidis, dokonca svoju hlavnu prezyvku mame po sluzbach v oblasti dopravy Tomu sa hovori tradicia
expresbb
Re #24372 Habibi: Ale ako autobusová doprava budete mať diaľnice a rýchlostné komunikácie čo sa o železnici povedať nedá. (Ak nerátame trate 120 a 180).
Inak vrátim sa trošku dozadu. Keď je už tých autobusových nehôd tak veľa a ministerstvo rozmýšľa o uzavretí niektorých ciest pre autobusovú dopravu. Tak čo potom ju nahradiť železničnou