Postreh:
Na zastávke Tajovského, SOU PaT je v CP L80 s platnosťou od 7.2.2004 uvedený len jeden jediný spoj 7:50cNS.
Výsledok:
Napriek skutočnosti, že na iných zastávkach sa vyskytujú aj iné spoje a pravdepodobne tento spoj mal byť iba doplnkom, pri tejto zmene došlo k tomu, že na samotný CP sa dostal len doplnok a pôvodné spoje L80 zmizli. Takže DP neumožní cestujúcim oboznámiť sa s možnosťou cestovať na tejto linke, jej vyťaženosť klesne a DP opäť stratí zákazníkov i tržby a skonštatuje, že je v strate a treba redukovať výkony.
Majkl - tento pridaný spoj na L80 by mohol byť vracajúci sa spoj L34 idúci 7:27cF zo žel. stanice.
Postreh:
Napr. na zastávke Úrad priemyselného vlastníctva SR je u L10 možné vidieť spoj s DENNÝM odchodom 7:29. Tento spoj je na L10 uvedený od zastávky Podlavice, Gaštanová s odchodom 7:20 až po zastávku Nové Kalište 7:30 a potom bez stopy zmizne. Predpokladám, že sa jedná o posilový školský spoj, ktorý potom pokračuje v CP L53 na Okružnej 7:34cNS a ďalej z Nám. slobody na L43 7:45cJ (J - ide cez Jesenský vŕšok - opäť sa z tejto poznámky nedá zistiť, kam pôjde, akurát že to bude cez Jesenský vŕšok). Ďalším problémom CP L10 je, že cez Podlavice idú podľa CP aj niektoré spoje, ktoré nie sú označené poznámkou Po (napr. spoj 10/2240 smer žel. stanica a spoj 10/2325 smer Kremnička).
Výsledok:
Ak sa jedná o jazdu spoja, ktorú som popísal vyššie, znamená to, že v CP L10 chýba jasná poznámka, že tento spoj na trase L10 ide len po Nové Kalište a pravdepodobne len v dňoch školského vyučovania a každý, kto by sa chcel v súlade s CP odviesť až do Kremničky má jednoducho smolu, ale zistí to až vtedy, keď sa zrazu dostane na Okružnú. Však, čo za jazdu už zaplatil a to BBDS stačí.
Záver:
V CP L10 by malo byť jasne uvedené, že od Nového Kališťa spoj ďalej pokračuje cez Okružnú a Nám. slobody na Jesenský vŕšok, kde predpokladám, že má konečnú zastávku. Rovnako by skutočnosť, že spoj uvedený v CP L53 pokračuje až na Jesenský vŕšok a nie LEN po Nám. slobody.
BBDS by si mala jasne uvedomiť, že kým nedá jednoznačne cestujúcemu vedieť, kedy ktorý spoj robí akú mimoriadnu zachádzku a ďalšie spresňujúce informácie, nemôže pomýšľať, že sa zvýši vyťaženie prepravnej kapacity vozidla a tým i tržieb (nechápem, prečo doteraz v CP L53 stále nie je uvedený i prvý spoj L51, ktorý zachádza cez Mládežnícku). Nejednoznačnosť poznámok, ktoré sú navyše uvádzané aj na zastávkach, do ktorých sa daný spoj ani nedostane, keďže končí v skoršej časti trasy, je takisto NIE ZRIEDKAVÁ.
Viete niekto, prečo sú v CP L55 ešte aj centre mesta uvádzané spoje s poznámkou "Bd" - ide po Badín, Danko a "Bh" - ide po Badín, Hliny, keď skončia v Badíne?!
Na zastávke Tajovského, SOU PaT je v CP L80 s platnosťou od 7.2.2004 uvedený len jeden jediný spoj 7:50cNS.
Výsledok:
Napriek skutočnosti, že na iných zastávkach sa vyskytujú aj iné spoje a pravdepodobne tento spoj mal byť iba doplnkom, pri tejto zmene došlo k tomu, že na samotný CP sa dostal len doplnok a pôvodné spoje L80 zmizli. Takže DP neumožní cestujúcim oboznámiť sa s možnosťou cestovať na tejto linke, jej vyťaženosť klesne a DP opäť stratí zákazníkov i tržby a skonštatuje, že je v strate a treba redukovať výkony.
Majkl - tento pridaný spoj na L80 by mohol byť vracajúci sa spoj L34 idúci 7:27cF zo žel. stanice.
Postreh:
Napr. na zastávke Úrad priemyselného vlastníctva SR je u L10 možné vidieť spoj s DENNÝM odchodom 7:29. Tento spoj je na L10 uvedený od zastávky Podlavice, Gaštanová s odchodom 7:20 až po zastávku Nové Kalište 7:30 a potom bez stopy zmizne. Predpokladám, že sa jedná o posilový školský spoj, ktorý potom pokračuje v CP L53 na Okružnej 7:34cNS a ďalej z Nám. slobody na L43 7:45cJ (J - ide cez Jesenský vŕšok - opäť sa z tejto poznámky nedá zistiť, kam pôjde, akurát že to bude cez Jesenský vŕšok). Ďalším problémom CP L10 je, že cez Podlavice idú podľa CP aj niektoré spoje, ktoré nie sú označené poznámkou Po (napr. spoj 10/2240 smer žel. stanica a spoj 10/2325 smer Kremnička).
Výsledok:
Ak sa jedná o jazdu spoja, ktorú som popísal vyššie, znamená to, že v CP L10 chýba jasná poznámka, že tento spoj na trase L10 ide len po Nové Kalište a pravdepodobne len v dňoch školského vyučovania a každý, kto by sa chcel v súlade s CP odviesť až do Kremničky má jednoducho smolu, ale zistí to až vtedy, keď sa zrazu dostane na Okružnú. Však, čo za jazdu už zaplatil a to BBDS stačí.
Záver:
V CP L10 by malo byť jasne uvedené, že od Nového Kališťa spoj ďalej pokračuje cez Okružnú a Nám. slobody na Jesenský vŕšok, kde predpokladám, že má konečnú zastávku. Rovnako by skutočnosť, že spoj uvedený v CP L53 pokračuje až na Jesenský vŕšok a nie LEN po Nám. slobody.
BBDS by si mala jasne uvedomiť, že kým nedá jednoznačne cestujúcemu vedieť, kedy ktorý spoj robí akú mimoriadnu zachádzku a ďalšie spresňujúce informácie, nemôže pomýšľať, že sa zvýši vyťaženie prepravnej kapacity vozidla a tým i tržieb (nechápem, prečo doteraz v CP L53 stále nie je uvedený i prvý spoj L51, ktorý zachádza cez Mládežnícku). Nejednoznačnosť poznámok, ktoré sú navyše uvádzané aj na zastávkach, do ktorých sa daný spoj ani nedostane, keďže končí v skoršej časti trasy, je takisto NIE ZRIEDKAVÁ.
Viete niekto, prečo sú v CP L55 ešte aj centre mesta uvádzané spoje s poznámkou "Bd" - ide po Badín, Danko a "Bh" - ide po Badín, Hliny, keď skončia v Badíne?!
Kami
Schuhu: v podstate tak mi to vychadzalo z dostupnych informacii.