Ja len pripomínam príspevok #23912: "Takze dalsie stretko je naplanovane na 31.8.2007." Tak každý sa k tomu vyjadrite a hádam zajtra večer sa dohodne pevný čas:-)
Re #23989 mirkobb: najrýchleší to robí za 2:45, ďalšie za 3:00. Čisto BB-BA už nejazdí nič, jedine SADBB jazdí v nedeľu priamo BR-BA... ani to nemá inokedy zmysel, taký silný dopyt nie je...
Re #23991 mirkobb: nepleť sem režijné výhody. Zločineckú bojkotujem už pekných pár rokov a nezmenila by to ani ich režijka... (a to som veľký zástanca železnice ako takej)
Re #24000 mirkobb: rodičia nezískavajú zamestnanecké výhody svojich detí, to by si už mohol vedieť... ?
No vsak ano, to je ten hlavny dôvod, ved to aj sama pripustila.. No, ale keby mala predsa este aj toho zelezniciara.. ? Potom by to este snad chcelo "dokompletovat" tak, ze urobit z jedneho syna pilota a z druheho namorneho kapitana.. ?
Tak veď zriaďte zastávočky s paňou, ktorá bude predávať lístočky na zastávke a nemáte potom problém s krádežami hotovosti .
Re #23976 LUK: - nie každý to má zadarmo . Väčšinou ideš s batožinou na takú trasu. Nie?
- Na trase BB-BA sú spoje SAD BB väčšinou do 3:30, ale našiel som tam pár spojov čo to zvládnu za 3:35 , inak sú tam aj spoje za kratší čas a aj za dlhší. Vzhľadom na dĺžku trasy mať 2 zastávky medzi východzou a konečnou je podla mňa málo.
Re #23977 Kami: Keby si si poskladal bicykel pod seba alebo nad seba tak by si to mal zadarmo
Re #23980 JJ: Máš pravdu. Železnice v tomto ťahajú za kratší koniec. No s tou pomalosťou je to tak. Stavia sa rýchlostná cesta ale železnice sa nemodernizujú a plátajú sa len také veci, čo už poriadne horia. Keby sa zároveň z rýchlostnou cestou staval koridor minimálne na 120 tak by tie časy vyzerali inak. Ale keď štát dáva peniaze len na cesty a do železníc na rozvoj nič moc, tak to aj tak potom vyzerá. Sever bude mať 160 km/h a juh len rýchlostnú cestu a jednokoľajnú železnicu s rýchosťami od 60-80 na niektorých krátkych úsekoch do 100. Mne tie vagóny nepripadajú ako pre dobytok. Čo sa týka platenia ja by som spoplatnil všetky cesty na území SR. Keď konkurencia tak konkurencia. Platilo by sa za každý prejdený km a tonu. Na záver len toľko, všetko je to o ľuďoch, to vieš aj sám.
Re #23982 S499.1023: Veď na BA sa máš možnosť dostať tak ako cez ZV tak aj cez ZA
Re #23983 habibi: Aspoň niekde nechodí SAD ZV. To si chcela asi napísať. Ty, že nemáš za manžela železničiara, tomu neverím. Taká kočka.
Re #23986 mirkobb: Hlavne že bus má klímu:-P Ale toalety nepotrebuje. A to také zabudli dať do prepravného poriadku, že autobus neberie tých, čo budú potrebovať ísť na toaletu?
Re #23987 mirkobb: Keby bola dvojkolajka BB-BA a všade minimálne 120 tak bus nemá žiadnu šancu ani po dokončení rýchlostnej komunikácie
Re #23991 mirkobb: pekne si to napísal. Ešte že si dal toho fíru do uvodzoviek.
Re #23996 mirkobb: Tak tomu ver. To by bola paráda.
No a keďže Tvoje požiadavky zo železničných tratí (inakade vlak jazdiť nemôže) najlepšie spĺňa trasa cez Senec, Šurany a Levice, tak čo Ti teda na nej vadí?
Male zeleznicne OT: http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1971
Uz som to tu niekedy davno spominal #18346 a #21686, no a uz je to tu, zatial sice iba ako prezentacia, ale keby napr. minister Vazny a kompetetni trebars BBSK(ti asi az tak kompetetni nebudu, mozno ani "kompletni"..? ? ) vazne zalobovali v prospech nakupu tychto jednotiek, tak si ich viem predstavit nielen medzi BB-ZV, ale kludne aj na ramene az po NZ.. ?
To by uz bolo ine vozenie, co Vy na to "autobisikari"..? ?
mirkobb