Ale venujem, len neviem čo myslíš. Je toho dosť. ? Mohol si aj konkretizovať ten, alebo tie postaršie CP, aj mňa takéto dosť zaujíma. No ktovie akú máš namakanú zbierku. ?
Možno sa budeš čudovať, ale počet vlakových spojov bol v 30. rokoch porovnateľný so súčasným stavom, samozrejme na niektorých tratiach sa počty rapídne zvýšili, niektoré trate naopak už ani neexistujú (Tvrdošín-Suchá Hora, Lučenec-Halič, atď.). Ale pri niektorých tratiach mám pocit, že sa za tých 70 rokov "takmer" nič nezmenilo, a to aj napriek tomu, ako správne uvádzaš, že systém autobusových liniek (aký poznáme dnes) vtedy prakticky neexistoval (iba nejaké súkromné linky, nejaké linky zas zabezpečovali ČSD), nakoľko ČSAD vznikli až v r. 1949.
Ťažko je to takto hovoriť, najlepšie je to vidieť. Preto sa môžeme koncom týždňa niekedy dohodnúť na stretku (ja donesiem vlakové a ty môžeš priniesť ten autobusový z r. 1990 - aj to lepšie ako nič ?, no možno sa ešte ozve aj Habibi a prezradí, že kto vlastní ten "ešte starší", takže uvidíme...? ).
No snáď by sme sa aj mohli niekedy stretnúť. Inak potom mám už len zo Stred. kraja CP od 99 až pokiaľ prestali vydávať. Hádam v tej dobe, čo máš CP 1935/35 atd. aj vlaky jazdili v hojnom počte kedže koncom roku 1938 bolo na Slovensku iba 98 autobusových liniek s toho bolo 62 v súkromných rukách. ?
v r. 1994 to bolo ešte rovnako - t.j. PU,PB,IL,PD patrili pod Stredoslovenský kraj, aspoň boli zaradené v tomto CP.
Okrem iného, ja mám doma staré vlakové knižné cestovné poriadky ČSD z r. 1934/35 a 1936/37. ?
To by sme sa mohli niekedy dohodnúť na nejakom "historickom stretku". ☺
Ja mám tiež pomerne mladý, ale je trocha starší z 1990. Vtedy ešte tam patrila pod stred. kraj aj PU,PB,Ilava, Nová Dubnica,PD. Ale v 94 to neviem ako bolo. ? Inak také CP by som si rád aj ja pozrel. Taktiež z MHD BB pred r.2000 nemám žiadne.
No to sú už len starosti. ? Dnes sa bojuje o existenciu a obnovenie trolejbusovej dopravy, takéto otázky sú ešte veľmi predčasné. Ale dúfam, že raz ich riešiť budeme. ?
Ale súhlasím s tým, že interiér Agory je o ničom. ? Pri 100% nízkopodlažnosti je údajne rýchlejšia výmena cestujúcich, ale či je to až tak významné...
A kto je teda vlastníkom toho CP?, lebo takých, kto sem píše pravidelne je relatívne dosť ? . Ja sa už potom s dotyčným nejako dohodnem cez mail. Totižto ja mám taký CP, ale je z r. 1994, čiže pomerne mladý, preto by som chcel vidieť starší a porovnať jednotlivé prímestské linky.
Len preboha nie Agory. Ten autobus neznasam! Absolutne hlupe rozmiestnenie sedaciek, neda sa tam ani poriadne stat, pocas jazdy hrka ako hrkalka.
Neviem aky zmysel ma 100% nizkopodlaznost. Maminky s kocikom, dochodcovia a par invalidov mozu nastupit jednymi nizkopoldaznymi dvermi, ostatnym je to stejne jedno.
Nevie náhodou niekto od kedy platia nové CP v MHD BB? Na www.inprop.sk sú aktualizované od dnes, len neviem či aj platia. A zmenu som nehladal, je toho veľa. Ak má niekto čas sa v tom hrabať. ?
wizard112
Ale súhlasím s tým, že interiér Agory je o ničom. ? Pri 100% nízkopodlažnosti je údajne rýchlejšia výmena cestujúcich, ale či je to až tak významné...