Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Teraz sa to už hádam môžem spýtať. CP. SAD ZV nechce skrátiť dlhé linky. Mesto predpokladám má páky, ale použije ich? Od koho to závisí?
Reply on: JJ #21998:
Re #21997 PIT: keby si niekto chcel pozrieť dokumenty dpmbb, ktoré sú zverejnené. Nájde ich na tejto stránke: http://dpmbb.eu/index.php?strana=dokumenty
Reply on: Habibi #22000:
rozmýšľali sme súčasne a rovnako ?
Reply on: PIT #21997:
..toto ste trenovali s JJ ?? )) ?
Reply on: poslanec.sk #21993:
a ja by som rád vyzdvihol úsilie, ktoré do tejto kauzy venovala občianska iniciatíva Občania mestu!
❤ ?
Reply on: adrive #21996:
ja sa vzdy a vsade podpisujem ako "JJ" - ziadne DPMBB a pod. ?

http://dpmbb.eu/download.php?download=20070531povolenie_na_prevadzkovanie_trolejbusovej_drahy.pdf

Tu je predmetne povolenie, kotre bolo dnes na Urade BBSK vydane
Reply on: wizard112 #21966:
Tak pre tých zvedavých, čo si chcú byť na istom, že to povolenie je realita ? http://www.dpmbb.eu/download.php?download=20070531povolenie_na_prevadzkovanie_trolejbusovej_drahy.pdf
Reply on: DPMBB, a. s. #21983:
kto sa skrýva za DPMBB, a. s.? Ako fakt neviem, čo sa udialo v tejto spoločnosti za ten čas. Ale meno JJ vnímam od čias vzniku iniciatívy "Spoločne zachráňme trolejbusy" (alebo ako sa presne ta inciatíva volala), a potom toto meno som videl v poslednom čase v médiách vo funkcii hovorcu DPMBB a. s.

Zozačiatku som si myslel, že za DPMBB sa skrýva JJ, ale nejak mi je divné, že na moje príspevky reaguje aj DPMBB aj JJ 🙂, pritom si myslím, že JJ je hovorca DPMBB. Ako to teda je?

Možno pochopím, že z nejakého strategického hľadiska nechce DPMBB odpovedať na otázku, čo má v pláne s busmi, ktoré vlastní a prenajíma, ale mohli by ste mi aspoň odpovedať na otázku, dokedy má podľa zmluvy v prenájme SADZV tieto autobusy?
Reply on: wizard112 #21994:
Nuž to by som aj ja rada vedela o akej škode je reč..asi znova treba pripomenúť Adkovi, že konkurencia nie je na škodu. A ozi vo vizionári spätnom vie vyčísliť škody, ktoré ON spôsobil mestu, občanom mesta svojím úspešným celkom zákonným spôsobom ?? Dnes som sa rozhodla, že budem taká aká som a zostanem verná porekadlu trochen vulgárnemu no iné ma FAKT nenapadá..." Nájde riť pŕhľavu..!" ?
Reply on: Schuhu #21992:

"aj po návrate trolejbusov my budeme jazdiť podľa platnej zmluvy, budeme si však uplatňovať náhradu škody"

Po roku a 5 mesiacoch by už naozaj mohli začať jazdiť podľa zmluvy. Ale o akej škode stále hovoria? Ale tieto vyjadrenia hovoria o bezmocnosti SAD ZV. Toto nečakali... ? ? ?
Gratulujem DPMB, ale hlavne všetkým aktívnym ľudom v pozadí, ktorí nestratili vieru a robili konkrétne kroky pre záchranu trolejbusovej dopravy v BB. Teraz je dôležité vydržať v občianskom monitoringu celej situácie, stále podporovať návrat trolejbusov do ulíc a dať to patrične najavo najmä byrokratom BBSK, ktorých zneužíva monopol. Držme si palce!

Parafrázoval by som slávny výrok Neila Armstronga: "Je to maličký krok pre ľudstvo, ale veľký skok pre Banskú Bystricu!"

Server Poslanec.sk a aktivisti celomestskej občianskej iniciatívy Občania mestu zotrvávajú v aktívnej podpore petičného výboru "Spoločne zachráňme trolejbusy" až do definitívneho znovuspustenia trolejbusov v Banskej Bystrici. Verím, že to bude už čoskoro! ?

Jaroslav Huba
administrátor Poslanec.sk
Vyjadrenia Mareka Modranského v denníku Nový Čas:

"vozidlá sú na hranici životnosti, mesto zrejme bude musieť zvýšiť cestovné pre občanov"

"aj po návrate trolejbusov my budeme jazdiť podľa platnej zmluvy, budeme si však uplatňovať náhradu škody"

To znamená, že SAD ZV bude jazdiť výlučne s mestskými vozidlami, načas a riadne označenými - už sa tešíme ?
Inak bez komentára
Ešte taká malá perlička, o MHD je v posledných dňoch poriadny záujem. Začali to Solarisy a končia to trolejbusy. Na teletexte až tri správy po sebe (dve negatívne, jedna pozívna), pekne rozdelené, jedna z BA, jedna z KE a samozrejme z BB (tá je pozitívna). ?
Reply on: JJ #21988:
Na teletexte Markízy (str. 117) sa píše, že DPM BB musí požiadať o vydanie licencie, teda to, čo píše TeBeCe. Ale ja nejako neverím tým našim novinárom...

Re #21986 JJ: Nuž, je zrejmé komu prihára...

Re #21982 Schuhu: Pred každou tlačovkou by som odporúčal, aby sa zorientovali v danej problematike, lebo ich vyjadrenia sú prinajmenšom komické. Ale my s tým veľa neurobíme.
a čo keby sa aplikoval § 50 správneho poriadku?
ale nebolo tiež prerušené aj toto konanie? ?
Reply on: TeBeCe #21987:
nie je to pravda - DPM poziadal o licenciu v ten isty den ako o povolenie - teda 21.2.2007.
Reply on: JJ #21985:
v radiozurnale vecer vraveli, ze DP musi teraz opat poziadat o licenciu. ale novinarom sa verit neda...
Reply on: DPMBB, a. s. #21983:
ani nie tak pokracovat, ako vobec zacinat s akymikolvek prestrelkami. Iba SAD ZV neustale utoci na hlavny predmet cinnosti DPM - NIKTO INY - to hovori za vsetko.
Reply on: adrive #21981:
"Ako dlho potrvá a čo všetko bude na to treba, aby na tejto dráhe mohol DPMBB voziť cestujúcich?"

To by sme uz radi vedeli aj v DPM, ale ... vzhladom na to, ze dnesnym dnom uz odbor dopravy BBSK kona vo veci licnecie 99 dni, presvihol uz vsetky terminy, lehoty, resp. casove obmedzenia, ktore pozna ci uz zakon o drahach alebo zakon o spravnom konani - asi tolko
A teraz to príjemnejšie. GRATULUJEM k trolejbusom. Už len dúfam, že na vydanie potrebnej licencie nebudeme čakať ďalšie 3 mesiace, ale že sa trolejbusmi povezieme čo najskôr (aj keď len zatiaľ na L3+9). Ale dúfam, že od 1.7. (po dokončení kruháku pod KÚ) už bude možné zaviesť nový CP do platnosti, samozrejme s plnohodnotnou prevádzkou trolejbusov. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.