ani nie tak pokracovat, ako vobec zacinat s akymikolvek prestrelkami. Iba SAD ZV neustale utoci na hlavny predmet cinnosti DPM - NIKTO INY - to hovori za vsetko.
"Ako dlho potrvá a čo všetko bude na to treba, aby na tejto dráhe mohol DPMBB voziť cestujúcich?"
To by sme uz radi vedeli aj v DPM, ale ... vzhladom na to, ze dnesnym dnom uz odbor dopravy BBSK kona vo veci licnecie 99 dni, presvihol uz vsetky terminy, lehoty, resp. casove obmedzenia, ktore pozna ci uz zakon o drahach alebo zakon o spravnom konani - asi tolko
A teraz to príjemnejšie. GRATULUJEM k trolejbusom. Už len dúfam, že na vydanie potrebnej licencie nebudeme čakať ďalšie 3 mesiace, ale že sa trolejbusmi povezieme čo najskôr (aj keď len zatiaľ na L3+9). Ale dúfam, že od 1.7. (po dokončení kruháku pod KÚ) už bude možné zaviesť nový CP do platnosti, samozrejme s plnohodnotnou prevádzkou trolejbusov. ?
žiadosť o licenciu na prevádzku dopravy na dráhe bola podaná súčasne so žiadosťou o povolenie prevádzky na dráhy. No správny orgán zaujal veľmi "pozoruhodné" stanovisko k tejto žiadosti a momentálne sa vyjasňuje, v akom stave je správne konanie v tejto veci.
Nakoľko DPMBB trvá na tom, že splnil všetky požiadavky kladené legislatívou, tak DPMBB nevidí dôvod túto licenciu nevydať.
DPMBB necíti potrebu pokračovať v mediálnych prestrelkách so súčasným majoritným prevádzkovateľom MHD v Banskej Bystrici.
Zopár reakcií na vyjadrenia SAD ZV:
-zámer plynofikovať celú MHD v BB
1. aké autobusy chce SAD ZV plynofikovať? Tích 35 mestských (to si môžu vyhodiť z hlavy) a zvyšné majú len 1 rok, tak pochybujem, že by mali záujem kompletne prerábať úplne nové vozidlá, aj keď pri SAD ZV by som sa nečudoval... ?
2. kedy sa SAD ZV zmieňovala o tomto zámere. Najprv v prvých týždňoch, keď prišli do BB (január 2006) a teraz, v deň vydania povolenia na prevádzku trolejbusov. Skrátka, len v čase, keď sa SAD ZV cíti v bezprostrednom ohrození. To svedčí o tom, do akej miery (žiadnej) má SAD ZV skutočnú ambíciu plynofikovať MHD a do akej miery to bola len reakcia na možné nebezpečenstvo
-vyjadrenia o likvidácii trolejbusov - tak toto presne vystihol wizard 112, naopak ja nepoznám ani jedno vyspelé mesto, v ktorom sú nosným dopravným systémom len autobusy.
-naozaj neviem, akým spôsob si SAD ZV dovoľuje rozhodovať o tom, či tu trolejbusy budú, alebo nie. Trolejbusy tu fungovali od r. 1989 bez väčších problémov a naozaj nepochopím, akým právom si dovoľuje súkromná spoločnosť z cudzieho mesta, ktorá sa na bystrický dopravný trh dostala pochybným spôsobom a pochybnými zmluvami (podpísanými pár hodín pred začiatkom roka 2006), rozhodovať o trolejbusoch. Navyše trolejbusy majú veľkú perspektívu (a nie ako tvrdí SAD ZV), pretože je tu možnosť čerpania eurofondov do r. 2013, a tak možnosť vytvorenia nosného systému pozostávajúceho z trolejbusov.
Ďalej už reagovať radšej nebudem, pretože čo slovo, to blbosť, tak ako vždy. Ja viem, trolejbusy zabezpečovali 0,5% výkonov v BB. Tak toto som naozaj nevedel. dobre, tak nech vážený pán dokáže svoje tvrdenie a ručím za to, že by SKONĆIL. ? ? ?
Gratulujem DPMBB, že dostalo povolenie na prevádzku dráhy. Super. Stále však ostáva moja otázka: čo s tým? Ako dlho potrvá a čo všetko bude na to treba, aby na tejto dráhe mohol DPMBB voziť cestujúcich? Dúfam, že nie opäť 3 mesiace+.
wizard: "Z tých rečí musí normálne uvažujúcemu človeku byť zle."
Áno áno. Bohužiaľ, "normálne uvažujúci človek" je endemit (nie ako predstaviteľ sad zvolen - Dement tatranský ....), ale ako anomália vyskytujúca sa len na jednom mieste, pomaly končiaca. A preto si myslím, že pre DPMBB zbytočné "reakcie na klamlivé výroky" nie sú až tak zbytočné, lebo tých endemitov je stále viac a stále viac ľudí konzumuje to, čo je podané. Teda ľuďom treba povedať aj pravdu. A nepovažujem to za zbytočné, ale práve potrebné. Nespočetne veľa krát som počul ľudí porovnávať uhoľné elektrárne s ekológiou autobusu euro 4 (ktoré tu nemáme). A každý vie, že takéto vyjadrenia dávali len prestavitelia SAD ZV s (ex)poslancami. Ľudia si to osvojili. Lebo to bolo jediné, čo počuli.
Niekde na fóre ktoré sa nezaoberá dopravou som videl pravdivý výrok, bohužiaľ, dopravu v BB by som pri tak závažných omyloch neočakával, ale budiž: "ale je fakt, že doprava v BB je jedna z tých menej vydarených vecí v dejinách ľudstva ... hneď vedľa komunizmu a windowsu".
TeBeCe