Len tak BTW:
Dnes som sa na vlastne oci videl ako to vyzera, ked pri tvorbe grafikonov niekto pouzije mozog. (nemyslim to ironicky!)
Bol som niekde kde je momentalne vyluka elektriciek a premava nahradna autobusova doprava.
Samozrejme ze 2xT je na jeden autobus moc a naopak jeden bus dvojitu elektricku nanaplni.
Co spravil DP?
Zaradil na koncove useky (od vyluky na koniec mesta) solo vozy a skratil interval takmer na polovicu.
Dnes som sa na vlastne oci videl ako to vyzera, ked pri tvorbe grafikonov niekto pouzije mozog. (nemyslim to ironicky!)
Bol som niekde kde je momentalne vyluka elektriciek a premava nahradna autobusova doprava.
Samozrejme ze 2xT je na jeden autobus moc a naopak jeden bus dvojitu elektricku nanaplni.
Co spravil DP?
Zaradil na koncove useky (od vyluky na koniec mesta) solo vozy a skratil interval takmer na polovicu.
Kami
"naftovy trolejbus" 19-13 uz nejazdi v MHD. Zalozaka robi 14Tr po GO - asi 1005.
1506 ma vpredu vacsi trasparent
SOR je na linke 43
Naopak v City busoch je vsetko po starom. Hlasenie zastavok stale nefunguje. Inak vedeli ste ze aj Emtest umoznuje hlasenie zastavok ? Kedysi to skusali v trolejbusoch )neviem na akom principe), takze kto vie. Ked uz budu mat nahovorene zastavky, bola by skoda to nevyuzit. Len neviem ako by sa menili zastavky. Preklikavanie vodicom je dost neprakticke.
Levkamo: CP sme porovnavali s oficialnym. Ak sa lisi to co je na nete od toho co je na zastavke, je to nasa chyba, inak bohuzial
Linky 55 a 56 su strasne zlozite, treba ich editovat rucne. Ani ja vo svojom CP nemam tieto linky uplne presne. Ale pokial bude silny zaujem, ak sa niekto z nas posnazi.
PS: SAD Humenne ziska spolocnost z Vranova, o krajskej trojke (BB, KE, PO) zatial rokovali len ekonomicky ministri - suhlasia.