Reply on: wizard112 #20552:
No myšienka inak celkom fajn s tým zabezpečením toho všetkého čo píšeš..zatrolejovanie Sásovej ..dohoda s SADZV /až naprší a uschne ../ no obávam sa jedného, že SAD BB prestane táto zábavka do nekonečna vďaka exluzívnej zmluve baviť a jednoducho vypne prúd a je vystaráno...také nakrájané trolejové vedenie v zberených surovinách to je iná šupa ako odpílené medené ruky plačúcej mamky v Nemeckej..teraz myslím na materialno a nie duchovno...a k tým náhodám /ktoré nebývajú/ stačí na začiatok odpíliť tie stromy čo sú blízko vedenia..povolenie hádam mesto vydá za týmto účelom..určite vydalo aj SADZVMHDBB na výrub toho radu zelene pri plote ich závodíčku...alebo žeby to bolo vadilo tej "nezávislej" RTV ??..inak tá redaktorka občas vyzerá dosť závislá ))) ?
... že keď navádzať na testnú činnosť je tiež trestné, ale ako mohli na autobusoch BBDS, tak aj na sídle vedenia SAD CCC ako aj na vybraných pracoviskách BBSK by to chcelo porozbíjať všetky okná ostrou steľbou.
. Preto navrhujem pondelok 2. apríla večer v mojej obľúbenej Kneipe.
JJ
Vzhľadom na skutočnosť, že pán Ing. Orság, poverený vedením odboru dopravy Úradu BBSK dodnes Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a. s. ako žiadateľa o prevádzkovanie dráhy a o licenciu na prevádzkovanie dopravy na dráhe, vo veci prerušenia tohto konania ešte stále neinformoval, musíme reagovať len na vyjadrenia, ktoré samotný odbor dopravy poskytol agentúre SITA.
DPMBB, a. s. si nie je vedomý, že by akýmkoľvek spôsobom nesplnil požiadavky zákona o dráhach pri podaní žiadosti o povolenie na prevádzkovanie dráhy a pri podaní žiadosti o vydanie licencie na prevádzkovanie dopravy na trolejbusovej dráhe. Všetky dokumenty, ktoré sú zo zákona č. 164/1996 Z. z. o dráhach povinnými náležitosťami na vydanie vyššie spomenutého povolenia a licencie, žiadateľ Úradu BBSK doložil.
Taktiež musíme dodať, že SAD Banská Bystrica, a. s. do dnešného dňa udržuje dráhu v prevádzkyschopnom stave. So samotným vlastníkom dráhy, SAD BB, a. s., bolo ukončené konanie vo veci žiadosti o povolenie na prevádzkovanie dráhy a o udelenie licencie na prevádzkovanie dopravy na dráhe až po 15 mesiacoch, 14.marca 2007 a to len na návrh samotného dopravcu. Vzhľadom na túto skutočnosť si SAD BB, a. s. svoju ponukovú povinnosť nemohol splniť až do právoplatného rozhodnutia odboru dopravy Úradu BBSK, nakoľko SAD BB, a. s. bol stále v konaní v predmetnej veci.
Tiež dodávame, že všetky podklady, resp. žiadosti, overené aj prijímacou pečiatkou BBSK, sú k nahliadnutiu v sídle spoločnosti, vo vozovni v Kremničke.
http://www.dpmbb.eu/index.php?strana=spravyzobraz&sprava=1174987599