tí, čo bývajú na kadejakých privátoch majú väčšinou trvalý pobyt niekde inde... (napr. u rodičov) preto sa to číslo môže líšiť... Ale podľa mňa sa úmerne k veľkosti oblasti líši aj inde, takže ak chceme porovnávať pomer, tak je to jedno.
Tak tvoje tvrdenie len podčiarkuje ešte väčší rozdiel mestkých častí Sásová a Kremnička/Rakytovce (čo sa týka počtu obyvateľov). Ale podľa mňa sa počet obyvateľov rovná počtu ľudí s trvalým pobytom. To, že tu býva mnoho cezpoľných, sa nezarátava do počtu obyvateľov. Ale v tomto nie som odborník, tak to tu rozvádzať ďalej nejdem. No údaj, že trvalý pobyt v Sásovej má len 18 384, ma prekvapil. Čakal som nad 20 000. Tak neviem, či bola zarátaná aj spodná časť Sásovej, ale asi hej...
Pocet obyvatelov Sasovej a pocet ludi s trvalym pobytom v Sasovej je sakra rozdiel! Tak bacha na to! V Sasovej byva vela cezpolnych, teda udaj cca 18 500 nie je uplne smerodajnym...
Tá L26 chodí slušne plná. Ja som zas videl L26 okolo 17:00 a plná! Využívajú ju ľudia idúci zo Sásovej na ŽST. Pomaly viac ľudí ako na L21+22. Takže platí, že ak ľuďom ponúkneš viac spojov, využijú ich. Len to povedz vedeniu mesta a najmä "najprofesionálnejšiemu" dopravcovi v Európe SAD ZV. Ja proti dlhým linkám nemám nič, len nech niekoho aj vozia.
nepáči sa ti niečo na tej úžasnej priamej linke? ? ?
Ja som zase videl pre zmenu úplne natrieskaný kĺb na L26 tesne pred druhou... neviem čo sa dialo, že išlo tak veľa ľudí...
Dnes som videl na Zvolenskej ceste kĺb na L22 smerujúci z Kremničky do Sásovej a v ňom až jeden cestujúci. Ohromné využitie kĺbového autobusu. Veď to musí byť absolútne nerentabilné, ale SAD ZV v tom má hádam lepší prehľad. To tak dopadne, keď niekto spojí mestskú časť (Sásovú) s počtom obyvateľov 18 384 (stav k 12.3. 2007) s Kremničkou, resp. Rakytovcami, ktoré majú niekoľko násobne menej obyvateľov (aj keď cestujúcim z Kremničky to samozrejme nevadí). Na jednej strane je kapacita nepostačujúca, na druhej prehnaná. Ďalší fakt je, že L22 slúží ľuďom zamestnaným na Zvol. ceste, takže cez víkend nemá takmer žiadne opodstatnenie, nakoľko mnoho firiem na Zvolenskej ceste je zatvorených. Úplne by stačilo sólo a 60, možno 120 minútový interval. Lebo kĺb sa dá cez víkend využiť lepšie, napr. na trase Pieninská - Nám. slobody - ŽST, kde by určite nevozil vodiča a vzduch. ?
Keby to náhodou nejakých cestujúcich zaujímalo, tak ulica Bellušova je rozkopaná, takže zastávka Belušova (áno s jedným "l" lebo dopravca neovláda názvoslovie) nie je obsluhovaná...
Si nečítal, že výskumný ústav spojov ??..neboj sa v MHD to nezostane ide snáď o to , aby som na zájazde autobusom nemusela pozerat do nekonečna filmy..slnko...seno a a a aaaaaaaaa..po prípade dvaja nosáni..a 333x s tebou mne baví svet...to radšej Iľko a bude ako nebolo ))
No, z tohto vyplyva, ze som nebol daleko od pravdy(ba priam som sa trafil #20463 ), ked som spominal, ze sa tym testuje DVB-T prenos v pohybujucich sa dopravnych "cieloch". ?
mozno som blby a nerozumiem nelogickemu vydobytku modernej doby, ale moze mi niekto vysvetlit naco je DTV v autobuse MHD? Keby sa radsej starali o svojich zakaznikom a nie zavadzali hovadiny. Uz len to mi chybalo aby ked som cestoval do skoly mohol sledovat na markize nejaku stupidnu telenovelu ☠
LUK