Kto má na starosti prístrešky na zastávkach (kto ich čistí, prípadne opravuje) a kto je ich vlastníkom? A kto má zabezpečiť odpratanie snehu v jeho okolí? Zálivy, kde stojí autobus, by mal odpratať správca cesty?
v prvom rade, o prvom apríli hovorí primátor, ale termín by hádal mal oznámiť dopravca, nie? V druhom ešte nie sú (pokiaľ to tu čítam) udelené povolenia na prevádzku. Takže opatrne s termínmi. ?
Nechceme predbiehať. Najprv je schválenie licencie a až potom, keď bude podaná žiadosť na Mesto ako orgán schvaľujúci cestovný poriadok trolejbusov, nie je problém návrh zverejniť.
Vodiči pre rozbeh trolejbusovej dopravy v zmysle ich podaných žiadostí o zamestnanie by mali byť zabezpečení. Tarifno - odbavovací systém je v zmysle požiadavky mesta kompatibilný s SAD Zvolen. Cp je v dokončovacom štádiu. Jeho základný návrh je prílohou k žiadosti na udelenie licencie na VÚC.
K tým trolejbusom. Má DPM BB nejakých vodičov, ktorí budú od 1. apríla zabezpečovať prevádzku trolejbusov? Lebo ak nie, tak neviem, kto bude tie trolejbusy šoférovať. Na CP a odbavovací systém som tiež veľmi zvedavý. Ale ja DPM BB verím a dúfam, že tieto problémy už odstránil alebo na nich intenzívne pracuje. ?
"Zmluva s mestom Banská Bystrica zaväzuje SAD Zvolen odjazdiť ročne minimálne tri milióny kilometrov."
"...budú možno na obnovených trolejbusových linkách jazdiť okrem trolejbusov MHD BB naďalej aj autobusy SAD Zvolen."
Ja nerozumiem, čo za logiku SAD ZV používa. Keď už sa toľko oháňajú zmluvou o odjazdení tých troch kilometrov ročne, nech posilnia linky na trase Nám. slobody - Sásová (v špičke, v sedle určite, možno aj cez víkend), ďalej L25 (stačí v špičke, nech uvažujú o obnovení L91), tak isto L34 (v špičke, v sedle a cez víkend), môžu rozšíriť ponuku nočných spojov. Ale oni radšej nechajú linky chodiace súbežne s trolejbusmi, kde bude stratový SAD ZV aj DPM BB (tieto linky budú voziť vodiča a vzduch), no a ľudia idúci zo Sásovej či Podlavíc budú vypadávať z autobusov. ? ?
Informácia : Dňa 8.2.2007 podpísalo mesto s našou spoločnosťou Zmluvu o výkone vo verejnom záujme, ktorou sa mesto mimo iného zaviazalo financovať náklady spojené s prevádzkovaním trolejbusovej dopravy. Od tohto termínu podliehajú výdavky na trolejbusovú dopravu zákonu č. 211/2000 Z.z. o slobodným prístupe k informáciám v znp. Na základe uvedeného zverejňujeme výšku nájmu v zmysle Zmluvy o nájme s SAD BBDS, a.s., ktorá predstavuje 1,3 mil. Sk mesačne (15.600 tis. Sk ročne). V cene nájmu je zahrnuté trolejové vedenie vrátane meniarní a príslušenstva, 25 ks trolejbusov, časť depa, administratívne priestory a ostatné hnuteľné a nehnuteľné veci potrebné na výkon trolejbusovej dopravy. Je potrebné podotknúť, že predstavenstvo spoločnosti v rámci jednaní dokázalo vyrokovať také ustanovenie v Zmluve o nájme, že nájomné sa začne platiť až po získaní a nadobudnutí právoplatnosti povolenia na prevádzkovanie dráhy a licencie na trolejbusovú dopravu od BBSK. Znamená to, že naša spoločnosť od podpisu Zmluvy o nájme zo dňa 24.10.2006 až doteraz, nevynaložila žiadne finančné prostriedky súvisiace s predmetom nájmu. Takýmto spôsobom dokázalo predstavenstvo našej spoločnosti uzavrieť exkluzívnu zmluvu na budúci výkon trolejbusovej dopravy, ale zároveň ochrániť do doby začatia jej prevádzky nielen finančné prostriedky vlastnej spoločnosti, ale hlavne rozpočet mesta, z ktorého budú tieto výkony hradené.
Súvis s trolejbusovou dopravou má i Nájomná zmluva uzavretá s mestom Banská Bystrica, nakoľko vlastníkom trolejového vedenia je okrem našej spoločnosti a SAD BBDS, a. s., aj mesto. Táto Zmluva obsahuje rovnaké ustanovenie o platení nájmu a to až po získaní a nadobudnutí právoplatnosti povolenia na prevádzkovanie dráhy a licencie na prevádzku trolejbusovej dopravy. Výška nájmu je 1.400 tis. Sk ročne.
Chaos bol minulý rok a preto sa našiel niekto kto rozmýšla a pripravil sa bez zbytočných rečí..a niekoho to riadne sužuje ))) a zvlášť po dnešných informáciach však ?
ako moze ist trolejbus od aprila ???? nema cestovny poriadok ,a platit sa bude ako ??? -myslim ze su to zase len reci .... neni niic pripravene ... zase len chaos ,zmetky atd.!!!
..skús pohľadať cez zbierku..alebo iura )) ale načo však chlapci nám to tu napíšu ..a tá potencionálna hodnota by ma fakt zaujímala..to je zákon pre dobrých fiškálov .., lebo vyložiť si zákon ,keď sa môžeš zachytiť o iný tu vôbec nie žiadny problém..to by sa v našom skvelom súdnictve potom nemohli robiť rôzne zmätky..))
Myslim si ze toto nie je stranka na taketo keci o nejakom obchodnnom tajomstve...a uz vlastne ani neni preco sa o tom rozpravat kedze uz su tu zverejnene financie za trolejbusy ?
A tebe sa to nezdá byť príliš všeobecne popísané? Čo všetko spadá pod technickú povahu alebo pod potenciálnu materiálnu či nemateriálnu hodnotu? Ako odmeriaš "bežne dostupné"? A čo sa týka tých skutočností podliehajúcich zákonu o informáciách, tam mám tiež viac výhrad. Takže, ak sa ti chce vysvetľovať, napäto počúvam, resp. čítam.
čo je obchodné tajomstvo, hovorí obchodný zákonník §17 a nasledujúce. Na to, aby určité skutočnosti tvorili predmet obchodného tajomstva, musia byť zároveň (kumulatívne) splnené nasledovné podmienky:
a) musí ísť o skutočnosti obchodnej, výrobnej či technickej
povahy súvisiace s podnikom,
b) tieto skutočnosti majú skutočnú alebo aspoň potenciálnu
materiálnu či nemateriálnu hodnotu,
c) v príslušných obchodných kruhoch nie sú bežne dostupné,
d) podnikateľ prejavuje vôľu tieto skutočnosti utajovať,
e) podnikateľ zodpovedajúcim spôsobom zabezpečuje ich utajenie.
Pokiaľ by chýbala čo len jediná z týchto podmienok, nešlo by o obchodné tajomstvo v zmysle tohto ustanovenia.
Špeciálne (§ 271) sú chránené informácie poskytnuté pri rokovaní o uzavretí zmluvy. Zákon tu hovorí o informáciách označených ako dôverné; tým dochádza k určitej ochrane aj tých poznatkov, ktoré nedosahujú intenzitu ochrany obchodného tajomstva, pretože nespĺňajú niektoré jeho znaky.
Poznámka na záver: obchodným tajomstvom nemôžu byť skutočnosti podliehajúce zákonu o informáciách.
Stačí? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
drnco85