Reply on: expresbb #19880:
Samozrejme, L21 sa bude musieť skrátiť buď po ŽST alebo Uhlisko, L26 tak isto. Tá L22 by teoreticky mohla ostať, ale spojenie Sásovej zo Zvolenskou by som riešil cez Strieborné nám. (teda uprednostniť L90). Ja sa len obávam, že SAD ZV predloží CP taký, že L2 a L6 nechá v dnešnom rozsahu. A DPM BB si vypracuje vlastný CP pre trolejbusy, ten nebude voňať SAD ZV, nastanú komplikácie a možno sa opäť obnovenie trolejbusov odloží. Lebo teraz je SAD ZV ticho, možno ticho pred búrkou.

. „Mam pocit ze ta trolejka pojde nech to stoji co chce...“ Prečo nemohla ísť doteraz ??? Nebol by stým teraz až taký problém. Skús mať odstavený autobus rok aj dačo a potom ho znova rozbehať. Tiež by ma zaujímalo, prečo obnovenie prevádzky musí ísť z mestskej kasy. Prečo to nemôže(u) zaplatiť zodpovedná(é) osoba(y) za odstavenie a znehodnotenie trolejky.
S499.1023