Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Patriot:tak aspoň potiahnuť L102 v Skubíne až hore na otočku a L36 zachovať veď aj na Mlynskú voľačo treba!!!A zvyšok nechám na ostatných...
Porovnanie ponúkanej prepravnej kapacity súčasného CP sa mojjim návrhom: špička/sedlo/víkend:
- vychádzam z údajov že 1 sólo vozidlo - 90 miest a 1 kĺbové vozidlo - 160 miest
- L. 1, 3, 21, 22, 24, 25, 26, 90 v súčasnom CP sú rátané ako plne kĺbové aj keď v skutočnosti to tak nie je vždy.
- keďže v súčasnosti nie sú pravidelné intervaly, počítam do porovnania nasledovné časy: v X+C 7.00-8.00/v X+C 10.00-11.00/v A 15.00-16.00
Najvyťaženiejšie prepravné ťahy:

Sásová - Námestie Slobody
- v súčasnosti L. 20, 21, 22, 23, 26 - 1230/730/730
- v návrhu L. 20, 21, 22, 26 - 1640/1070/980
- v tomto smere by bol nárast: 33%/46%/34%

Sásová - Strieborné námestie
- v súčasnosti L. 24,25,80,90 - 1850/640/320
- v návrhu L. 24,25,27,28,29,80 - 2350/1050/570
- v tomto smere by bol nárast- 27%/64%/78%

Sásová - Tajovského SOUS
- v súčasnosti L. 25,80 - 1140/320/160
- v návrhu L. 25,27,28,80 - 1640/640/320
- v tomto smere by bol nárast: 43%/100%/100%

Námestie Slobody - Tajovského SOUS
- v súčasnosti L. 1,34,35,36 - 1090/730/590
- v návrhu L. 1,34 - 1320/910/820
- nárast v tomto smere: 21%/24%/39%
Toto je návrh, ako by mohla vyzerať MHD v Banskej Bystrici, intervaly sú písané nasledovne: špička/sedlo/víkend

Trolejbusové linky:
L. 1 - Žel. st. - Nám. slobody - Úsvit - Tajovského SOUS - Nemocnica a späť
- 10/20/20 Potreba: 6 trolejbusov
L. 2 - Nezachádza ku Tescu
- Žel. st. - Nám. slobody - Nám. Ľ. Štúra - Sládkovičova - Vozovňa a späť
- 15/20/30 - Potreba 4 trolejbusy
L. 3 - Nemocnica - Tajovského SOUS - Kyjevské nám. - Sládkovičova - Vozovňa a späť
- 12/20/30 - Potreba: 5 trolejbusov
L. 5 - nočná linka /97/ v súčasnej podobe bez zmien
L. 6 - Žel. st. - Nám. Slobody - Úsvit - Tulská a späť
- 15/20/20 - Potreba: 4 trolejbusy
L. 7 - Žel. st. - Nám. Slobody - Nám. Ľ. Štúra - Poľná - Internátna a späť
- 15/25/30 - Potreba: 4 trolejbusy
L. 8 - Nám. slobody - Nám. Ľ. Štúra - Sládkovičova - Tesco a späť
- 30/60/60 - Potreba: 2 trolejbusy
L. 9 - Nemocnica - Tajovského SOUS - Kyjevské nám. - Sládkovičova - Tesco a späť
- 30/60/60 - Potreba: 2 trolejbusy
Trolejbusové linky, stav - 27 trolejbusov, potreba - 27 trolejbusov, všetko kĺb,

Autobusové linky:
L. 10 - nočná linka /98/ v súčasnej podobe bez zmien,
L. 20 - Zmeny: Nezachádza do Starej Sásovej (nahradené minibusmi) a ani na žel. stanicu (nahradené L. 22)
- Smer Sásová - Viestova - Nam. slobody - Dumbierska MS - Dumbierska - Rudohorska 1 - Rudohorska stred - Karpatská - Javornícka
- Smer Uhlisko - Javornícka - Karpatská - Rudohorska stred - Rudohorska 1 - Dumbierska - Dumbierska MS - Nam. slobody - Bellušova - Hviezdoslavova - Viestova
- 30/60/60 - Potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 21 - Bez zmien, 45/60/60, potreba: 2 autobusy (kĺb)
L. 22 - Zmeny: Končí na žel. stanici, hlavná linka v smere Sásová - Nám. Slobody
- Pieninská - Rudohorská - Rudohorská 1 - Auris - Nám. Slobody - Žel. st.
- 8/15/15, Potreba: 6 autobusov (kĺb)
L. 24 - Trasa bez zmien, 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 25 - Trasa bez zmien, 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 26 - Zmeny - končí na parkovisku mičinská, zrušený "okruh v Sásovej" - provizórnou konečnou bude Rudohorská (širšia cesta ako na Tatranskej)
- 25/35/60, Potreba: 3 autobusy (sólo)
L. 27 - Spojenie Sásovej s Podlavicami cez Strieb. nám., zavedenie spojov z Pieninskej na Tajovského, SOUS
- Pieninská - Magurská - Rudohorská - Rudohorská 1 - Ďumbierska - Sásovská cesta - Strieb. nám. - Tajovského SOUS - Podlavice, Gaštanová a späť
- 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 28 - Spojenie Pieninskej cez Jesenský Vŕšok a Strieb. nám do Nemocnice, posilnenie v smere Sásová - Tajovského SOUS
- Pieninská - Rudohorská 1 - Auris - Jesenský Vŕšok - Strieb. nám - Nemocnica
- 20/60/90, Potreba: 4 autobusy (sólo)
L. 29 - Ako L.90 ale zastavuje na všetkých zastávkach na trase
- 60/60/120, Potreba 2 autobusy (kĺb)
L. 32 - Trasa bez zmien, 60/60/120, potreba: 1 autobus (sólo)
L. 33 - Trasa bez zmien, 30/60/60, potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 34 - Zmeny: Stojí aj pri ESC a na Štadlerovom nábreží, zlepšenie intervalov
- 15/20/30, potreba 4 autobusy (sólo)
L. 35 - Zrušená (nahradená minibusmi, L.27 a L.34)
L. 36 - Zrušená (nahradená L.27 a L.34)
L. 41 - Trasa bez zmien, 30/60/120, Potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 42 - Trasa bez zmien, 60/60/90, potreba: 1 autobus (sólo)
L. 43 - Trasa bez zmien, 30/60/60, potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 80 - Všetky spoje idú cez zastávky Rudohorská stred a Karpatská (posilnenie kapacity), nestoja na Rudohorskej 1
- 40/90/90, potreba: 2 autobusy (NP sólo)
Autobusové linky, potreba 23 kĺbových autobusov (celkovo 28*) a 23 sólo autobusov (celkovo 40**, z toho 2 NP)
Minibusové linky ostanú v nezmenených trasách aj časoch

Stav: - spojenie Sásovej so všetkými mestskými časťami
- spojenie Uhliska s nemocnicou
- dobrá kapacita v smeroch do centra a do škôl (Tajovského SOUS)
- dobré spojenie do priem. časti mesta (ZV. cesta)
- dobré spojenie všetkých častí so žel. stanicou
- dobré intervaly cez víkendy
- každá linka má priradené svoje vozidlá
- ako záloha budú používané len autobusy***, bez zaradenia je ich 22, z toho 5 kĺbových a 17 sólových
- potreba je maximálny počet potrebných vozidiel na zabezpečenie plnej prevádzky
- všetky linky zastavujú na všetkých zastávkach po trase (okrem L. 80)
- celkovo 27 liniek, z toho 8 trolejbusových a 2 nočné
- celková potreba 73 vozidiel, 46 autobusov, 27 trolejbusov
- už žiadne prímestské vozidlá v MHD
Možnosti rozvoja: - zatrolejovanie liniek 21,22,24,25,27,34 ako priorita
- následne zatrolejovať aj linky 20,26,28,80
- opätovné zaradenie prímestských liniek do MHD
- vytvorenie IDS v rámci BBSK
- nová vozovňa v Sásovej, buď na Pieninskej alebo pri ŽS Kostiviarska na ihrisku

*Celkový počet, nie všetky musia byť pojazdné, počítajú sa len autobusy mestského typu
**Predpokladaný počet, niektoré sú používané na prímestkých linkách v okrese BB
***V sedle a cez víkend pôjde na trolebusovú linku ako záloha trolejbus
-v ďalšom príspevku ponúkam porovnanie so súčasným CP
Reply on: mirkobb #18861:
To si môžeme rozdiskutovať potom osobne, prídeš v sobotu?
Reply on: maciatko #18857:
Prosim ponizene,mozem maly odklon od ustrednej temy? Dufam,ze to nevyvola "vseobecnu nervozitu a hadky"..?
Takze,kedysi sa tu rozoberali alternativne pohony na bazi vodika ako nahrada tych na baze ropnych,ze? Tak tu je clanocek,z ktoreho vyplyva,ze to zas tak skoro nebude(aspon u nas nie) a ze si aj nadalej vystacime so starou dobrou elektrikou..
http://auto.idnes.cz/auto-za-28-milionu-z-vyfuku-jde-jen-para-dhp-/automoto.asp?c=A070118_140556_automoto_fdv ? ?
Reply on: Kami #18848:
Tak nič, ja len, že by sme sa ASI čudovali nad zhodou Bystričana s bodkou s niekým iným:-).
Reply on: Diggi #18854:
ak sa nemylim tak este PP-317AM jazdil v bb
Reply on: Habibi #18836:
Keď už nemáš to ICQ, tak dúfam, že v sobotu prídeš. Tipujem, že je na teba zvedavých viacero ľudí. Tak sa nenechaj prosiť ? .
Reply on: Bystrican. #18852:
Nebuď zase taký nervózny, fakt je, že troška humoru odľahčí - v poslednom čase je to tu stále o nervozite a hádkach. Samozrejme, súhlasím, že sa netreba príliš odkláňať od ústrednej témy ? .
Reply on: Diggi #18854:
boli , vrátili ?
Reply on: Bystrican. #18852:
? ja sa trošku tiež čudujem ?
Malá otázočka.....
Autobusy SAD Poprad, ktorí jazdili v BB v januári 2006 konkrétne PP 418AZ (ex.Presov), PP 206AU a PP 346BD sa vratili do Popradu alebo boli odkupene z Popradu? ?
Bolo ich viac ci len tieto 3?
Expresbb:celkom dobrý nápad, až mi je to divnuô.
Reply on: Habibi #18843:
Od takej "odbornicky" ako ty urcite nic.
Reply on: S499.1023 #18846:


Trosku som nepochopil s tou ip ? nad cim by sme sa cudovali?
Trošku od témy, ale predsa s témou. Dajme si všetci stretnutie v sobotu o 20.01.2007. Nikto sa nemusí hambiť a ani báť prísť. Na Vás všetkých sa teším. Aspoň si budeme môcť pokecať všetci osobne o tom, ako má vyzerať doprava. Ale dobre sa oblečte, lebo za počasie neručím 😛. Stretnutie by mohlo byť na obvyklom mieste na Námestí SNP pod Krivou vežou o 17:00. Na mieste sa potom dohodneme, kde sa pôjde. Prdíte všetci, aj tí, čo ešte neboli na stretnutí, aspoň bude zaujímavá debata a spoznám kto je kto a jeho názory.
Reply on: Kami #18848:
?
Reply on: S499.1023 #18846:
IP konci na (telek. operator).sk, takze sa nic nedozvies. 😛
Reply on: irisbus #18844:
..škoda fakt nemám ICQ..bránim sa ako vládzem no myslím, že raz určite pokeciame live ?
Reply on: Bystrican. #18842:
Že by som sa spýtal webmatera na IP-čko a potom by sme sa veľmo čudovali ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.