Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Schuhu #18512:
opravujem sa, ZV-366BI... ? Tie fúriky sa ťažko naučiť... ?
Reply on: LUK #18510:
Prosím ťa, mohol by si uviesť, aký je to typ vozidla ZV-366BH, lebo s takou ŚPZ som sa ešte nestretol. Totiž mestské z januára 2006 majú ZV-160-173BH, prímestské (ktoré jazdili bez ŠPZ na MHD) najú ZV-4xxBH a nové mestské z mája majú ZV-357-366BI.
Reply on: mimi #18509:
Foto bude, ale zatím stojí zaparkovaný mezi ostatníma autobusama, takže je pro dobré focení schovaný. Umístím to co zpracuju na web a pošlu ti odkaz.
Hry s cestujúcimi - nová variácia hry "Uhádni aké som číslo"... ZV-366BH dnes na linke 601451 bez AKÉHOKOĽVEK označenia či už číslom linky alebo aspoň cieľom na papieri fixkou naškrabaným... Cieľ vykrikoval priamo vodič z vozidla po cestujúcich na zastávke stojacich... Nech žije ZVHD... ?
Reply on: jmx #18508:
foto by sa nenaslo???
Kolegové, mám dotaz ohledně identifikace autobusu. V ČR konkrétně v DP Teplice se nyní objevila Karosa B961, která je evidentně původem z Banské Bystrice (nátěr i nápisy na dveřích tomu odpovídají). Protože to není koupené přímo, ale přes další organizaci zajímalo by mě, kdy asi ten vůz mohl z BB zmizet. Pravděpodobně to mohlo jít do Connexu.
Reply on: expresbb #18506:
? ? ?
skor ako o 19:00 nemozem...
Reply on: Kami #18505:
Aj ja sa pripájam k trúchliacim (ale veriacim k novu obnoveniu trolejbusovej dopravy pod taktovkou múdrych ľudí). Ja by som navrhoval čas 15:00. Nie je to ani moc skoro, ani moc neskoro. Lebo ako býva zvykom, tak bude zase klebetný krúžok 🙂 a do polnoci je času dosť. Tak prímam Vaše návrhy na zmenu času. A ešte, príďte všetci, kto len môžete. 🙂 Teším sa na Vás.
Pri prilezitosti nestastneho (skoro) vyrocia sa uskutocni stretnutie truchliacich (ale nadejou zivenych). Termin stretka je 30.12. na tradicnom mieste, cas upresnime.
Reply on: honzikpraha #18502:
Neutichlo,len sa to uz tu v takej miere neprezentuje,caka sa,co v tej veci podnikne novy primator.
Prenajom vedeni kvoli tomu,ze jeho vlastnikom je subjekt,ktory momentalne neprevadzkuje MHD v BB. Staci? Viac Ti moze mailom poskytnut niekto z viac zainteresovanych az si o to tu povies. Maj sa.
Reply on: kubik #18501:
12 metrové Aresy BBDS chodia rôzne - BA, KE, Piešťany, Brno... ako príde...
Ahoj. Chtěl jsem se zeptat, co bude s tou Banskou Bystricou? Nějak to tam kolem těch trolejbusůp utichlo. Proč tedy prnajímali to elektrické vedení?
A este raz prosim...kam chodia 12m Aresy?? Viem,ze jeden chodi na Olomouc a minimalne jeden do BA a ostatne prosim?
Reply on: LUK #18497:
Jasne...dakujem...nuz BBDS som myslel,lebo neviem o tom,zeby mala zvolenská SAD Aresy...a ano,myslel som 15m,ale kazdopadne dakujem:)
Reply on: kvorka #18498:
Existuje to vo svete,ale subezne je natahanych viac vedeni jednym smerom,no a potom mozu obiehat expresne linky tie "zberne",ale vyplati sa to asi len na dlhych tratiach..? Myslim,ze nieco podobne je aj tu:
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=16587&idt=u&idg=2146&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=16596&idt=u&idg=2146&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
V Tebou spominananej verzii(tzv. skorsich odchodov) by stacilo nejake male "zavahanie,zdrzanie" a nasledne by sa Ti zrutil cely diagram (takt,interval),s velkou pravdepodobnostou mozno aj inych liniek prechadzajucich danou spolocnou trasou,proste by nastal chaos!
Reply on: JJ #18496:


..veď hej, sú s tým spojené úskalia...a je pravda, že najlepšie by bolo mať taký dobre zapamätateľný interval, aby nebolo treba veľa liniek...

V každom prípade, bol to len pokus ?
Reply on: kubik #18495:
definuj pojem "dlhé"... A vlastník? Dlhé je 15-metrák? 15-metrový BBDS jazdí na Prahu.

Re #18496 JJ: predseda, múdro vravíš, súvisle, až mi je to podozrivô... ?
Reply on: kvorka #18494:
je to zaujimava myslienka, ale ma to maly nedostatok. ked pojde pred riadnou L6 alebo L7 1 minutu z prvej zastavky, tak poberie pomerne dost ludi a nasledna L6 resp. L7 pojde zase menej vytazena (neviem odhadnut do akej miery) - skor by sme sa mali snazit v prvych etapach o vyvzeny rovnomerny a lahko zapamatatelny interval, resp. o taku hustotu, ze si nebude treba nic pamatat 🙂

a navyse po trase tvojej uvazovanej L4 a L5 nejazdia len L6 a L7, ale tiez ine linky, ktore by to zdrziavali (L1, L3, ...) - ale napady a kreativita sa cenia. Bez napadov nikdy nic nove nevznikne ?
Otazka mimo MHD...prosim,kam jazdia dlhe Aresy?? neviete niekto?
Reply on: LUK #18493:


nebudú zastavovať na každej zastávke, odchod tesne pred spojom 6, resp.7...to znamená, že budú mať pred sebou voľnú cestu...pri intervale L6 12min to predstavuje 12 minút /+nejaká tá minúta meškania/ a pri L7 dokonca 20 minút...to sa dá, nie? veď to bude len pár odchodov denne.

Myslím, že to nie je zlý nápad.

Pr.: odchod L6 je x:30, tak L5 pôjde x:29. Ak predchádzajúci spoj L6 išiel x:15, je to 14 min relatívne voľnej cesty.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.