Dnes som počul zaujímavý názor na našu MHD, resp. na jej prevádzkovateľa. Tento názor je čiastočne aj rečníckou otázkou:
"To ktorý chuj vymyslel tieto spoje???"
Okamžite mi napadol text z propagačného letáku nášho terajšieho pána primátora, ktorý dal aj odpoveď na predchádzajúcu otázku :
"Pokračovať v zlepšovaní MHD"
Ak som to teda správne pochopil tak súčasný pán primátor by chcel pokračovať v tomto, čo sa deje v našej MHD.
Ja nášmu súčasnému primátorovi želám veľa úspechov v osobnom i profesionálnom života, ale dúfam že ho vy, milí banskobystričania, už nikdy za primátora nezvolíte. Ďakujem
tak dnes som siel BB-349BJ na L21 z rudohorskej...a ked uz som nastupil na vnutornom transparente svieti konecna Krematorium...a v zadnej casti svietilo Rakytovce,ihrisko...
Na BB-715BE "vyrovnali" ten nabúraný plech. Zrejme ho odvesili, kladivami vyklepali a teraz jazdí s tým plechom opäť. Krajšie to vyzeralo, keď bola nabúraná, lebo teraz ten plech je ešte viac dokrivený.
Zrejme šofér si všimol, keď som ho odfotil a tak to nahlásil "šéfom", aby s tým začali niečo robiť ?
LUK: Už viem bo ich dnes zverejnili ? a sú tam čudné veci. Napr. linka 601503 BB-Levoča, po novom do LC,Poltára. Ak nemajú chybu a iné. Len prímestské ešte niesu a zrejme ich robiť ani nebudú na www.portal.cp.sk
Svata pravda. Ale ze je to tam uplne na p... je zrejme. Nielen pre busy ale aj NKD, najmä väcsie supravy. Niekomu by to mali zosobnit. Hlavna vec ze mame ESC. ?
Dnes už je označník ZVHD premiestnený z Janka Kráľa späť na pôvodné miesto na Nám. S. H. Vajanského (BBDS ešte prímestský nepremiestnila). Teraz však na námestí už nie sú dva pruhy v smere mosty, kde jeden sa používal ako zastávkový, ale len jeden a teda bude "vzrušujúce", ako budú stojace autobusy predchádzať v protismere cez plnú čiaru (i keď ešte nie je v celom úseku nastriekané vodorovné dopravné značenie).
Plzeň: Trať na Borská pole získala stavební povolení
Práce na nové plzeňské lince zřejmě začnou jen pokud přispěje Brusel. Trolejbusová trať na Borská pole, kam každý den dojíždějí tisíce lidí za prací, studiem i obchody, má vést od Jižního nádraží k Panasoniku, a to hlavně Borskou a Folmavskou ulicí. Cena za 3,6 kilometru dlouhou linku přesahuje 120 miliónů korun. „Pokud se nám podaří získat dotaci alespoň ve výši sedmdesáti osmdesáti miliónů, termín stihneme. Drážní stavební povolení má plánovaná trať už od července a s projektem se počítalo i při už prováděných úpravách dotčených komunikací.
„Například při rekonstrukci Borské se rovnou osazovaly kombinované stožáry pro trakční vedení a veřejné osvětlení, na stejné ulici přibyl také nový zastávkový záliv pro budoucí linku,“ poznamenal Uhlík.
Na Borská pole zatím jezdí jen autobusy. Výhledově se uvažuje nejen o trolejbusu, ale i o prodloužení tramvajové tratě číslo čtyři.
Ali B.
Zrejme šofér si všimol, keď som ho odfotil a tak to nahlásil "šéfom", aby s tým začali niečo robiť ?