Sorry, máš pravdu, nebol to digitál, len číslo 33 na tabuľke na zadnom čele, napísané jasne oranžovou. Tá fotka je tmavá a na prvý pohľad to fakt vyzeralo ako zadný em-test. Ospravedlňujem sa... ?
Možno to bude niečo také ako v Nitre - odbavovacie zariadenia na každých dverách a tí bez karty nakupujú u vodiča. Aspoň trochu by to odbavenie zrýchlilo...
Re #12565: Podľa môjho názoru Bystrica - ak teda myslíš BBDS - za posledných x-rokov jasne dokázala, že nie je schopná vybudovať ako MHD niečo, čo bude aj fungovať. Odliv 75 percent cestujúcich za štyri roky to len potvrdzuje. A mesto sa všetko kašle. A trolejbusov je večná škoda...
Inak práve som na počítači v Arašide našiel fotky z dvora zvolenskej SAD robené údajne 29 decembra. Sú na nich aj exprešovské Ikarusy na zvolenských ešpézetkách a dokonca s digitálnymi transparentmi, plus jedna bratislavská plynová Karosa. Nechápem teda prečo dnes na L22 jazdila LC735...
Tuší niekto ako si zvolen predstavuje nástup všetkými dverami, keď teraz toľko riešia tie čipové karty?
Lebo mám taký pocit, že z toho nastupovania nikdy nič nebude, akurát sa zvolenskými "čipovými kartami" značne predĺži nastupovanie, keď to bude musieť šofér trhať. Bože sme si pomohli. Nielen že to nevyjde lacnejšie, ale je to ešte aj kvalitatívne horšie...
adrive - a tvoje vyjadrovanie a pravopis nehovorí nič. Ja neviem hrate sa tu na BBDS a Zvolen alebo vam ide o niečo iné. Podla mojho nazoru tu nema co hladat zvolen a bystrica si ma vybudovat MHD ako nieco co bude aj fungovat. A trolejbusov je vecna skoda.
Zvolen sa do toho nehrnul preto, ze tu chce robit charitu a vozit ludi za 2 koruny, ale vycitil prilezitost poriadne sa nabalit vo vacsom meste, preto mu bolo jedno ze nema ani jeden autobus navyse....
Aspon dake pozitivum v tejto mizerii. Ked sa to tak vezme, po dodavke autobusov od Karosy, bude mat BB asi najmladsi vozovy park v ramci MHD na Slovensku, aj ked nebudu nizkopodlazne, co sa mi javi ako paradox v dobe, ked uz asi mloktory DP kupuje do MHD vysokopodlazne busy.
Inak, kto to strhava tie CP? Zeby zastancovia trolejbusov? ?
Nechcem byť skeptik, ale trolejbusi mat už nebudeme (ak ked som ich zastanca). Dat MHD do rúk zvolena je úbohé na krajske mesto. Tak ako viacero s vás tu pišete, že bolo treba vytvorit MHD ako mestký podnik, sa stotožnujem svami. No zrejme to tak uz nebude, alebo bude po rokoch. Zvolen nikdy nebude prevadzkovat trolejbusi (pokial ja viem mala sa budovat trat dokonca do zvolena, ale zvolen jednoznacne povedal ze to nechce uz davno - mat trolejbusi). Ja si myslim že nemali zobrat si na plecia BB, ak nemali vsetky potrebne veci (autobusi, CP, označniky...), teraz totu vizera ako vrakovicko - autobusi medzimestke, autobusi so všeliakými farbami a značkami. Mne tak celkom jedno zase nie je kto bude prevadzkovat MHD, tým nechcem povedat, že súhlasim s politikou BBDS.
Môj názor je takýto - počkať, kým sa BBDSke uráči odovzdať autobusy mestu a to ich obratom dá Zvolenu, takže SAD ZV nebude mať argumenty na obhájenie súčasného bordelu. Potom sa uvidí, čo z ich sľubov boli sľuby a čo aj splnia, dovtedy si hodnotenia nechám. A musím im uznať, že zatiaľ sa aspoň snažia. Ono vyštrachať toľko chýbajúcich vozidiel je dosť fuška, autobusy sa nekupujú ako cukríky. V priebehu dneška som videl, že na niektorých najvyťaženejších spojoch na L1 a L išli posilové vozidlá - ruku na srdce, kedy BBDS niečo podobné napadlo, keď nemali dostatok kĺbákov? Takisto to zníženie cestovného. Nechcem sa bryndziarov zastávať, do celej súťaže šli strašne hŕŕ a nepripravení, ale človek im musí uznať aspoň akú-takú dobrú vôľu a tej mala BBDS zúfalo málo.
A čo sa týka trolejbusov - musím vám fakt pripomínať, že blbé reči o ich zrušení sa viedli dávno predtým než sa SAD ZV čo i len snívalo o bystrickej MHD? Ibaže vtedy mali pôvod na magistráte a na Partizánskej, kde ich teraz tak udatne zachraňujú...
adrive
Niet sa čomu čudovať, tvoj pravopis a spôsob vyjadrovania hovoria za všetko.