Tak toto bolo posledny raz! Nabuduce sa na to zvysoka vy*eriem!!!
Chcel som aspon cast Sasovanov informovat o turbulentnom diani v MHD, ake zmeny nastanu od januara. Zrusenie trolejbusov... Pripravil som to, vytlacil a nastrihal, osobitne pozaliepal. Rano som to vylepil na 6 najvytazenejsich zastavok v Sasovej (bolo to nalepene tak, ze sa to nedalo len tak strhnut= poriadne zalepene lepiacou paskou a v euroobale).
A nejaki *uji to strhli ani nie za pol dna! O 17.h som to nikde nevidel (az na 1 zastavku, kde som nebol).
Sasovania si nic nezasluzia. Haved jedna dementna!
Predbehol si ma. Toto som chcel prave napisat:)
Nevinme zo zrusenia trolejbusov SAD ZV. Oni sice s takym navrhom prisli, ale schvalilo ho mesto. Keby malo mesto zaujem na zachovani trolejbusov, tak budu jazdit aj dalej.
Rovnako spoluzodpovedne (viac ako BBDS) je mesto aj za sucasny biedny stav MHD v Bystrici.
"stupne nezamestnanost"
Co je na tom zle, ked je nieco efektivnejsie? Cielom podnikania je maximalizovat zisk, nie udrzovat zamestnanost! S takymto postojom by sme pred 200 rokmi bojovali proti zavadzaniu strojov do priemyslu, pretoze ludim beru pracu.
Nechcem sem vôbec zanášať politiku, ale je potrebné si uvedomiť, že za postupnú degradáciu kvality MHD a terajšiu faktickú likvidáciu trolejbusovej dopravy v Banskej Bystrici je najväčšou mierou zodpovedný primátor mesta a jemu podriadení pracovníci. Je druhé volebné obdobie najvyšším štatutárom mesta a mal prejaviť omnoho viac iniciatívy a intuície v tejto oblasti. Svojou mierou k tomu prispeli aj tí poslanci, ktorí sa nedokázali dohodnúť v takýchto fundamentálnych otázkach fungovania mesta s ostatnými kolegami. A najviac sme si na chybe sami my, občania - najmä tá 90% mlčiaca väčšina, ktorej je vždy všetko jedno. Nechodí voliť, nezaujíma sa o spoločenské dianie, len doma alebo v krčme vyšomráva svoje názory. Šesť rokov sa my - iniciatívni občania Banskej Bystrice snažíme prebrať spoluobčanov z letargie a strašnej kliatby typu "veď aj tak sa nič nezmení". Bojujeme všetkými dostupnými legálnymi prostriedkami, dávame do hry náš voľný čas, rodinu a svoju anonymitu. Ale za tých dlhých šesť rokov sa mlčiaca väčšina stále tvárila, že ju to nezaujíma a že sme donQuichotovia. Potrebujeme vždy nejaký VEĽKÝ TRESK, aby sme sa konečne spamätali a uvedomili si že "SAMÉ SA NIČ NESPRAVÍ" ?!?
Preto podľa mňa, teraz spisovať petíciu za zachovanie trolejbusov je už veľmi neskoro. Aj keď vždy sa dá niečo dosiahnúť. Ale najmä by už mlčiaca verejnosť mala konečne prehovoriť a povedať úplne nahlas a jasne: "VYPADNI ODTIAĽ! NEZVLÁDOL SI TO, NEMÁŠ TAM ČO HĽADAŤ! Ani v MESTE a ani vo VÚCBB!" ABDIKUJ!
Toto povedzte doma všetci svojim rodičom, starým rodičom, súrodencom a kamarátom. Aj keď nie som si celkom istý, či pre MHD v BB už nie je aj tak veľmi, veľmi neskoro!
Ale bolo by to aspoň morálne víťazstvo pre mlčiacu väčšinu a najmä - pre všetkých iniciatívnych občanov!
Obávám se, že když BBDS nedostane peníze od státu, její náklady prudce vzrostou proti současnému stavu.
A navíc(za předpokladu, že by opravdu fungovali dva dopravci MHD),...kdo by jel starým trolejbusem, když za dvě minuty pojede nový autobus se srovnatelnou cenou?
PIT #10872: "Čo sa týka BBDS, som veľmi zvedavý, čo ide robiť. Za predpokladu, že má platné licencie na autobusovú, či trolejbusovú dopravu aj po 31.12.2005, nič jej nebráni prevádzkovať súbežne s SAD Zvolen vybrané linky MHD aj naďalej. Jediným rozdielom bude fakt, že nedostane dotáciu a nebudú jej uhrádzané výkony vo verejnom záujme."
Toto je vynikajuci postreh! Mohol by sa vyjadrit Snopko, ako su na tom s licenciami???
Nastala by urcite velmi zaujimava situacia! Je ale BBDS dostatocne drava, aby sa k niecomu takemu odhodlala?
S 16 rokov starymi trolejbusmi a zrejme uz zaplatenou sietou by mohli z cash-oveho hladiska dosahovat lepsie vysledky, ako bryndziari s novymi autobusmi, ktore treba splacat. A tym padom ponuknut aj lepsie cestovne.
Obavam sa ale, ze im licencia konci.
Ak teda BBDS s MHD definitivne konci, mohli by aspon pri leninovi vystavit jeden trolejbus s napisom 24.8.1989 - 31.12.2005, aby bolo kam ist polozit sviecku.
Práve v tom je problém, že nikto nič nevie. Teraz mám na mysli poslancov. Keď vezmem do úvahy, kedy sa súťaž vyhlasovala, fakt - že stroskotala a ďalší fakt, že si za celú tú dobu nevedel nikto naštudovať problematiku ohľadom dopravy ani ohľadom obstarávania, tak fakt neviem, v čom spočíva ich práca. Každý čaká, že sa to vyrieši samé a všetky podklady sa im položia na stôl. Potom si ich možno aj preštudujú. Tie hlášky, čo tam padali, podľa mňa ponúkali krásny pohľad na ich odbornosť aj prístup k práci. Po takom fiasku a takej dlhej dobe by som si asi dala záležať...
Konštruktívny návrh: Založte súkromnú firmu, odkúpte trolejbusy od BBDS/mesta, trolejbusovú sieť a začnite prevádzkovať MHD (aspoň trolejbusy). ? Nepochybujem o tom, že celá slovenská priazniveckoMHĎacká obec by pomohla, ale liciencie od drahového úradu by sme sa asi nedožili...
prepač za tie čísla to bolo len tak , zrušnie trolejbusov ma unieslo uplne. Ospravedlnujem sa. Musíš uznať že je to veľká ran ktorá sa bude tažko hojiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petik
Toto je vynikajuci postreh! Mohol by sa vyjadrit Snopko, ako su na tom s licenciami???
Nastala by urcite velmi zaujimava situacia! Je ale BBDS dostatocne drava, aby sa k niecomu takemu odhodlala?
S 16 rokov starymi trolejbusmi a zrejme uz zaplatenou sietou by mohli z cash-oveho hladiska dosahovat lepsie vysledky, ako bryndziari s novymi autobusmi, ktore treba splacat. A tym padom ponuknut aj lepsie cestovne.
Obavam sa ale, ze im licencia konci.
Ak teda BBDS s MHD definitivne konci, mohli by aspon pri leninovi vystavit jeden trolejbus s napisom 24.8.1989 - 31.12.2005, aby bolo kam ist polozit sviecku.