Reply on: inca #10869:
Čiže ak sa zavriem do jednej malej nevetranej miestnosti s pusteným motorom spĺňajúcim emisnú normu EURO3 alebo EURO4, neudusím sa po určitom čase ani to nebude mať iný vplyv na moje zdravie? Teda tak, ako je to z hľadiska emisií pri elektromotore 
inca
Autobusy splnajuce normu EURO3, resp. EURO4 su rovnako ekologicke, ako trolejbusy. Na rozdiel od nich vsak mozu ist aj tam, kde nie je trolejove vedenie. Takze nehovorim, ze likvidacia trolejovej trakcie je skvely napad, ale ani nehovorim, ze je to katastrofa.
Pochybujem o cislach ohladne nakladov na prevadzku autobusov a trolejbusov, ktore dodala BBDS rovnako ako pochybujem o akychkolvek cislach, ktore dodala BBDS. Naklady na trolejovu trakciu sa budu len zvysovat - elektrina, poplatky za revizie, udrzba vedeni, vyhybiek, meniarni - to su obrovske peniaze
Je pozoruhodne, ze BBDS doteraz len kvilila aka je MHD stratova, obmedzovala spoje, zobrala o dotacie a akonahle sa objavi konkurencia tak BBDS sa ide pretrhnut a vracia zrusene spoje, poskytuje zlavy a ponuka pomaly modre z neba len aby si zachovala monopol v tej udajne stratovej MHD.
Alebo zeby nebola stratova?
Ako naprosty vysmech posobi prehlasenie, ze BBDS vracia zlavy a spoje pretoze analyzovala predane listky. Doteraz ich asi neanalyzovala. Teraz ani neuvazujem o otazke kto by tak asi
bol schopny v BBDS nieco analyzovat.
Ak BBDS pride o MHD, tak vzhladom na "ziskovost" dialkovej a medzinarodnej dopravy to moze rovno zabalit. Z primestskej dopravy nevyzije, dielne udajne predava.
Nova autobusova stanica - hovadina na kvadrat. Futuristicka stavba s atypickymi, t.j. drahymi stavebnymi prvkami, funkcia AS potlacena na minimum, alebo pod minimum. Vsetko, co bolo doteraz preinvestovane na AS je na odpis. To nie je strata?
Na zaver - bohorovnost sa nevyplaca. A BBDS sa spravala posledne roky bohorovne. Plus arogantne, neschopne, atd. Dalsie invektivy si doplnte sami. Novy majitel musi byt doterajsim managementom nadseny - za predpokladu ze mu ide o dopravu a nie o vytunelovanie toho, co este v BBDS ostalo, vystavanie parkoviska pre 500 aut, postavenia obchodnej pasaze a dalsie cinnosti, ktore s dopravou nemaju spolocne vobec nic