Môj názor je jednoznačný - nikomu. Cornutto naďalej produkuje spŕšky lží, Zvolen neponúka žiadne zlepšenie situácie. Myslím, že pre BB bude najvýhodnejšia ponuka spoločnosti Horúca Strela ? .
BTW komu vlastne drzite palce v tomto tendri?
SAD ZV ponuka nove autobusy, nove linky, zachovanie cestovneho, zrusenie trolejbusov a par vedomych lzi.
BBDS ponuka rozsirenie siete trolejbusov, dokonca zrazu aj nocnu MHD a nove linky, kopec vedomych lzi a okrem toho vsetky zname negativne skusenosti, ktore s nimi mame.
Akurát dávali v správach na Rádiu Tatry, že sa SAD BBDS prihlásila do súťaže o prevádzkovanie MHD v Banskej Bystrici, pričom ponúkajú veci, ktoré prednedávnom zrušili, ako niektoré linky, nočnú dopravu,... Mi to pripadá, akoby sa dodatočne predsa začali zobúdzať, akurát, že tá súťaž už bola... Ale aspoň, že si začali aspoň trocha uvedomovať, že monopol už mať nemusia.
Krajský stavebný úrad rozhodol zamietnutím odvolania chlapíka z Nového Kališťa v kauze BILLA-Fončorda. Jedná sa o konečné rozhodnutie, voči ktorému sa už nemožno odvolať, je len preskúmateľné súdom podľa § 247 Občianskeho súdneho poriadku.
Toľko sprostostí o záveroch komisie, čo sú schopní si vymyslieť novinári... a jeden z uchádzačov...
Budú Bystričanov voziť Zvolenčania?
Komisia, ktorá posudzovala návrhy vo výberovom konaní na prevádzkovanie mestskej hromadnej dopravy v B. Bystrici, odporučila minulý týždeň primátorovi Jánovi Králikovi, aby prednostne rokoval so spoločnosťou SAD Zvolen. Ak by boli úspešné, v praxi to znamená, že po mnohých desaťročiach skončí „monopol“ SAD-Banskobystrickej dopravnej spoločnosti a od budúceho roka bude zabezpečovať prepravu zvolenská SAD-ka. Komisia totiž vyhodnotila ich ponuku ako najvýhodnejšiu. Do verejnej súťaže, ktorú inicovali poslanci mestského zastupiteľstva, sa prihlásil aj terajší prevádzkovateľ MHD SAD-Banskobystrická dopravná spoločnosť. Definitívne meno nového prevádzkovateľa vyhlási komisia do konca novembra.
Ponuka Zvolenčanov obsahuje väčší rozsah výkonov, zavedenie nových liniek, jednoduchšie tarifné podmienky, rozšírenie zliav a zachovanie cien cestovného na úrovni 15 Sk minimálne v budúcom roku. Podľa dopravného riaditeľa Milana Chabadu pri ročnej dotácii 40 miliónov korún, ktorú ponúka mesto, dokážu znížiť náklady na prevádzku z doterajších vyše 50 Sk na kilometer na sumu asi o desať korún nižšiu. „Garantujeme udržanie výšky terajšieho cestovného a uvažujeme aj o tom, že by sa ceny nemuseli hýbať až do zavedenia eura. Pre vysokoškolákov a deti do šesť rokov dokonca cenu prepravného znížime. V prípade víťazstva sme schopní v roku 2006 kúpiť 50 nových autobusov, čím sa B. Bystrica stane mestom s najmodernejším autobusovým parkom na Slovensku,“ konštatoval. Pokiaľ ide o trolejbusovú dopravu, zvolenská SAD má dve alternatívy. Hoci sú náklady na ňu o polovicu vyššie než na autobusy, vedia ju zachovať. Bolo by to však na úkor nižšieho počtu kúpy autobusov.
Oznámenie: TK SAD BBDS o rozvoji dopravnej infraštruktúry v krajskom sídle
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
V stredu 23. novembra o 9.00 h sa v Penzióne Boca, Dolná ul. č. 52, v
Banskej Bystrici uskutoční tlačová konferencia Slovenskej autobusovej dopravy
(SAD) Banskobystrickej dopravnej spoločnosti (BBDS), a. s., Banská Bystrica o
rozvoji dopravnej infraštruktúry v krajskom sídle.
TASR o tom informoval riaditeľ SAD BBDS Igor Korniet.
PIT
Budú Bystričanov voziť Zvolenčania?
Komisia, ktorá posudzovala návrhy vo výberovom konaní na prevádzkovanie mestskej hromadnej dopravy v B. Bystrici, odporučila minulý týždeň primátorovi Jánovi Králikovi, aby prednostne rokoval so spoločnosťou SAD Zvolen. Ak by boli úspešné, v praxi to znamená, že po mnohých desaťročiach skončí „monopol“ SAD-Banskobystrickej dopravnej spoločnosti a od budúceho roka bude zabezpečovať prepravu zvolenská SAD-ka. Komisia totiž vyhodnotila ich ponuku ako najvýhodnejšiu. Do verejnej súťaže, ktorú inicovali poslanci mestského zastupiteľstva, sa prihlásil aj terajší prevádzkovateľ MHD SAD-Banskobystrická dopravná spoločnosť. Definitívne meno nového prevádzkovateľa vyhlási komisia do konca novembra.
Ponuka Zvolenčanov obsahuje väčší rozsah výkonov, zavedenie nových liniek, jednoduchšie tarifné podmienky, rozšírenie zliav a zachovanie cien cestovného na úrovni 15 Sk minimálne v budúcom roku. Podľa dopravného riaditeľa Milana Chabadu pri ročnej dotácii 40 miliónov korún, ktorú ponúka mesto, dokážu znížiť náklady na prevádzku z doterajších vyše 50 Sk na kilometer na sumu asi o desať korún nižšiu. „Garantujeme udržanie výšky terajšieho cestovného a uvažujeme aj o tom, že by sa ceny nemuseli hýbať až do zavedenia eura. Pre vysokoškolákov a deti do šesť rokov dokonca cenu prepravného znížime. V prípade víťazstva sme schopní v roku 2006 kúpiť 50 nových autobusov, čím sa B. Bystrica stane mestom s najmodernejším autobusovým parkom na Slovensku,“ konštatoval. Pokiaľ ide o trolejbusovú dopravu, zvolenská SAD má dve alternatívy. Hoci sú náklady na ňu o polovicu vyššie než na autobusy, vedia ju zachovať. Bolo by to však na úkor nižšieho počtu kúpy autobusov.
Erika Krčová
Smer Dnes Magazín [22. 11. 2005]