v BB sú už skoro všetky výhybky vymenené, takže s týmto by nemal byť problém. Okrem toho, pre vodiča predsa nemôže byť problém vypínať kúrenie pred výhybkou (v BB ich nebolo zas toľko), to je ako keby tvrdil, že nestíha dávať smerovky ?
Dnes na spoji L53/728 do Majera BB-588AF (dúfam, že som sa nepomýlil) s veľkoplošnou reklamou na očkovanie proti kliešťovej encefalitíde - firmy Baxter.
Ad kurenie: kurenie v trolejbusoch by malo byt zapnute s tym, ze sa da centralne vypnut, ak hrozi prekrocenie maxima energetickeho odberu, a ze do siete namontujeme radiom ovladane vyhybky, ktore netrpia na podhadzovanie vyhybky kvoli zapnutemu kureniu. Inak trolejbus moze kurit napriklad aj brzdenim, az do rychlosti cca 1 km/h sa da brzdit ciste elektrodynamickou brzdou, a ked nou vytvoreny prud prave netecie spat do siete (napr. siet ho neodobera), tak co s nim? Moze ist do vykurovacich telies. Namiesto toho proste vodici kurenie vypnu, lebo su plateni podla spotreby elektriny. Som zvedavy, kedy zacnu z toho isteho dovodu vypinat osvetlenie, magori.
Neviete nahodou ci bude pri Europe aj zastavka MHD a ci sa tam bude dat dostat aj od Belvederu a v akej faze je vystavaba. Musim pochvalit vodica 6 kt. isiel o 8 41 z Moskovskej lebo mal pustene kurenie.
vážim si, že sa v tejto situácii nájdu aj šoféri, ktorí majú srdce. Dnes sa mi vážne stalo, že som išla trolejom, ktorému bolo vidieť cez sklá. Tuším šestkou. Tak dík za to! ?
Luk, Mimi, Keisy, vďaka. Napokon som musela použiť Keisyho metódu, pretože mi to tam vytváralo nejaký súbor php, ktorý je na môjho starého pána (čiže počítač ? ) priveľa. Tak som to surovo nakopčila.
Ešte raz vzdávam úctu všetkým, ktorí tu vytvárajú normálne po jednej zastávke tlačiteľné CP.
d3ko ?
Sofer: mne je ten fakt známy. Ale bolo prijateľnejšie tvrdiť, že je to na dispečingu. Lenže ak kúriš tak potom ti kolegovia chodia ukazovať pásky pokutou za prekročenie spotreby. Nie?
Keď som šla v pondelok večer z roboty, som sa tak zamýšľala, že od socializmu sa v MHD zmenilo máločo a ak sa aj zmenilo, šlo to len k horšiemu: tlačíme sa v spojoch rovnako ako kedysi, len za to platíme x-násobne viac, v busoch sa nekúri, nastupuje sa len prednými dverami a cesta kvôli tomu trvá oveľa dlhšie. A ako jazdia niektorí šoféri! Ako keby ani nechodili do autoškoly! ?
Kúrenie v trolejbusoch je možné ovladať z dispečingu, ale je zapnuté. Kúrenie v trolejbusoch je výhradnou záležitosťou šoféra. Od spotreby elektriky sú prémiovaní. Takže rozumní rozumne kúria ale neprekurujú a iní si vychutnávajú ľudí ktotí mrznú. Nie sme všetci z jedného cesta.
HN.HNONLINE.SK 27.1.2005 00:00
DOPRAVA V KOŠICIACH CHCE BYŤ EFEKTÍVNEJŠIA
Dvaja bývalí manažéri Dopravného podniku mesta Košice (DPMK), generálny riaditeľ Igor Reiprich a technický riaditeľ Imrich Fraj, ktorí odišli do dôchodku, dostanú od radnice "odchodné" spolu takmer 1,25 milióna korún. Zaručujú im to manažérske zmluvy z predchádzajúceho volebného obdobia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.