Všetkých, ktorí sa tešili, že je tu odomňa pokoj, sklamem. Som späť. Bohužiaľ som bol troška mimo, tak len stručne:
Re #6836 Papyr: Toto už je na totálnu demontáž celého systému ako takého a na vybudovanie nového, lebo to už nemá ani len náznak nejakej úrovne... ?
Re #6858 Schuhu: to čo má znamenať, že 867BA je na L20 a 868BA na L80??? Aj ja som si už všimol...
Re #6870 Snopko: tento priestor môžete využívať kedykoľvek a koľkokoľvek, radi sa niečo nové dozvieme... ?
Re #6888 Tom: nemôžeš hodnotiť tento "výlukový" stav za definitívny. Po spustení trate k Tescu tam tiež budú trtolejbusy. A keby L3 nebola dostatočne vyťažená, tak by v tom čase asi nezdvojovali niektoré spoje, nie? Nezabúdaj, že veľa cestujúcich nastúpi až na Fončorde, kde je väčšina internátov.
Re #6891 Rebel: už Ti na inom fóre vysvetlili účel evidenčného cestovného, tak tu netrep o nenažrancoch!
Re #6899 Hermiona: Vyslovene nevyťažené spoje sa rozumne redukujú už dlho... L24 bola o inom...
Re #6906 Majkl: Nesúhlasím. V BB sa robia CP tak, aby vyhovovali potrebám vodičov (viď napr. L6 a jej 30/40min interval cez víkend alebo aj nové L8 a 9)
Re #6911 a #6912 Vševedko: a čo takto si to najskôr všetko prečítať a potom v pokoji v jednom prípevku reagovať, dedo? ?
Re #6922 Vševedko: He he. Bystrica má MHD postavenú na prestupný tarif (teda v reále na prestupnú pokutu ? ) a na nástup všetkými dverami. Charakter MHD sa nezmenil ani zavedením nástupu prednými dverami ani zavedením súčasnej tarify. Jazdné doby sú stále +/- rátané bez ohľadu na prestoje na zastávkach. Inak by neboli neustále 8-10 minútové meškania... A pri cca 20 min. trasách a 10 min. intervaloch zas až toľko vodičov a vozidiel neušetríš, si nemysli. Druhá vec je nevhodné rozvrhnutie ich obehov a tým nevyhnutné zbytočné zotrvávanie niektorých vodičov v smene dlhšie, než je nutné.
Re #6923 Snopko: Ten nárast len poukazuje opäť na neschopnosť podniku vysporiadať sa s problémom. Dostatočný výskyt revízorov odradí ľudí pokúšať sa o cestovanie na čierno. To by ale tí revízori ale tiež museli v pracovnom čase robiť to, čo majú v popise práce, a to kontrolovať a nie vysedávať na konečných a debatovať so šoférmi ako sa to deje v niektorých mestách.
Re #6928 Hermiona: Blbosť! Čo ušetríš na tom, že ten istý celokový počet cestujúcich budeš viezť dvomi autobusmi??? (vzané veľmi zjednodušene)
Mal by som otázku pre nejakého Ikarusofila: niekedy v rokoch 1990-1992 sa na Slovensku objavilo niekoľko kusov ojazdených I-280 v dosť nezvyklom prevedení - boli celé tmavomodré, s veľkými vetračkami cez pol okna (ako napr. v Moskve) a dosť odraté, tipujem že mali minimálne osem-desať rokov. Jeden bol v Liptovskom Mikuláši, jeden v Trenčíne, v Martine a tuším som jeden videl v Tranve, ale presne si nespomínam. Neviete niekto, odkiaľ tie busy boli kúpené a či sa nejaký náhodou nevyskytol aj v Bystrici?
No ak pri 5,- SKK cestovnom získali o milión mesačne viac, tak dnes by to boli milióny dva. Síce by mohli z toho zaplatiť pár desiatok revízorov, ale však tak sa to nikdy nerobilo. Ešte že nežijem v Bystrici...
nie, nastupovanie prednymi dverami sa zaviedlo niekedy v marci 1994. Plus minus rok sa zaviedol predaj listkov len u vodica a v predajni. Neviem kedy sa potom zvysovalo, ale v roku 1996 boli ceny 6 Sk, 220 Sk mesiac, 520 Sk 3 mesiace. Casove listky sa zrusili od septembra 2000, posledne ceny boli 10/380/920 Sk z juna 2000.
ked musim niekde dalej ist tak chodim najcastejsie stopom v 90 percentach som na mieste skor ako busom sedim si usmiaty v nejakej octavii alebo niecom podobnom mam klimu mozem si zapalit proste bomba a navyse spoznam kopu pohodovych ludi kaslem na celu busdopravu
A vsetci sa hrozne cuduju ako moze niekto stopovat HEHEHE ?
pravy Zilincan by ti povedal ze tam prestupovat nemusis. Linky su predsa zokruhovane s intervalovym CP. Staci ked si tu takmer hodinku do dalsieho spoja pockas na zastavke.
1) Hej, treba (podľa doktríny istých šéfov menších DP a primátorov menších miest s veľkými ambíciami v čele s pp. Popluhárom a Slotom) cestujúcich k prestupom donútiť a každý prestup im osladiť:-P.
2) Hej, BBDS nič nestratila, tá proste natiahla intervaly a pridala meškania...
Dobre, skúsme to inak - koľko vyberie na cestovnom za rok PO, koľko BB. Koľko miestokm odjazdí PO, koľko BB. Koľko dostane ročne na dotácii (povedzme 2004) PO, koľko BB.
Odkial mate tieto informacie? Pokial viem, DPMP nepocita prepravenych cestujucich. On si to vytiahne zo zaznamov z pocitaca, pretoze kazdy autobus i trolejbus ma nainstalovane na napravach vahy a aktualna hmotnost vozidla v kazdom okamihu sa registruje palubnym pocitacom. Vecer po skonceni sluzby sa "disketky" z palubakov strcia do pocitaca a data zo vsetkych vozov sa ponahravaju do pamati.
A aby som nezabudol - počet prepravených cestujúcich je samozrejme taktiež úplne uletené a ničnehovoriace číslo - máte nejaké podklady v osobokilometroch? Lebo v počte prepravených cestujúcich napr. DP Praha prepraví omnoho viac cestujúcich ako České Dráhy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.