Nuz tak, ta co spominas(oproti STV), uz kedysi bola zastavkou, a nezda sa mi, ze by bola nejak vyuzita, jej prednostou v tomto pripade zostava asi iba ten zaliv..
Pri primestskych iba v pripade studentov EF pochadzajucich z Riecky, Tajova,Kordik, Kralik.. ? To mas pravdu, ale neriesme primestskych, tych az tak moc fakt nechodi. Pamatäs sa na 13. 2. ked sme tu "riesili" tu problematiku(Aj Ty #19589)? No mozno to kompetetni citali, a to posunutie je reakcia..? ?
Ale vecne, ak by sa na tom "parkovisku" vybudoval zaliv v smere do centra, tak by to este nebola taka "tragedia"(skor naopak), ale neviem si ten zaliv predstavit na druhej strane, iba ak pred vchodom do FE..??
ja súhlasím s posunmi zastávok v centre. Veď pri STV je aj vlastný záliv, a ľudia budú môcť mať blízko na súd, úrad práce SVaR atď. Určite lepšia poloha ako Rudlovská doteraz. Kollárova má teraz tiež vlastný záliv, takže aj toto posunutie je dobré. Aspoň sa nebude blokovať cesta pri STV v smere do centra ako doteraz.
Z dopravného hľadiska bude dobre, keď sa tam vybudujú zálivy. Bez zálivov sa problém posunie o 100m ďalej. No nie, mirkobb? ?
K tomu prieskumu. Pri L34 by to tak možno aj dopadlo, ale pri prímestských linkách o tom pochybujem. Tam ide väčšina ľudí na Strieb. nám. Aspoň podľa mňa.
Este dodam, ktovie ako by dopadol "prieskum" kolko ludi, ide z tej zastavky smerom na Strieborne nam, a kolko smerom na EF UMB?? Percentualne by to vyhrala EF a ten smer na Magazin(tipujem 80/20)
Aj z hladiska plynulosti dopravy, by to nebolo az take "nestastne" riesenie, vsak sme tu len nedavno o tom pisali, ohladom tej stiesnenosti pri existujucej zastavke Tajovskeho park(pozri dozadu polemiku co vyvolala Votrelec)
Z hladiska studentov to nebude az tak... ? Hmmm... Ti uz nebudu musiet urobit tolko krokov, aby neboli potom v skole unaveni ?
Ale mna skor zaujima, ci aj nazov tej zastavky bude Hattalova, to by bol teda "krepy" nazov, hlavne pre neznamy(nepouzivany) nazov tej ulice medzi ludmi, to uz by potom malo mat adresnejsi nazov "Ekonomicka fakulta",alebo len "Park"(tak to miesto pozna väcsina bystricanov kvoli restauracii co tam naproti fungovala.
Mne to pripadá z "blata do kaluže". Ak sa nevybudujú zálivy, nebude to mať žiadny zmysel. Kým v smere do centra bude možné ubrať na záliv časť parkoviska, v opačnom smere (smer Roos. nem.) bude autobus stáť opäť na ceste (iba ak Ekonomická fakulta dovolí posúnúť plot na úkor zálivu). Ďalšia vec. Táto dvojica zastávok slúži aj linkám prímestských linkiek do Riečky, na Kordíky a Králiky. A mnoho ľudí využíva tieto zastávky pre ich blízkosť k Strieb. nám., resp. centra mesta. Teraz ak vystúpia pri Ul. M. Hattalu, vystúpia na území nikoho a je odtiaľ všade ďaleko. A nástupná zastávka sa im tiež od centra vzdiali. Teda jedený zmysel tohto presunu je vybudovanie zálivov. Ak sa to ale nezrealizuje, bude to iba ďalší nekoncepčný krok v už nekoncepčnej MHD. ?
Najviac na nových dopravných fintách ma prekvapuje presun zastávok z miesta aspoň dakoho do územia nikoho../toto vyhútal Luk/ ..možno nikoho nenapadlo, že v danej oblasti Kollárová, Rudlovská, Komenského, Karlovo sa nachádzajú staré rodinné domy /dokonca činžáky/v ktorých FAKT žijú ľudia a to v zvýšenej miere dôchodcovia..nuž, ale márne by tam niekto hľadal niečo také ako obchody..nehovoriac o potravinách..takže ak si pomáhali MHD tak majú po novom smolu hejže..?? pán primátor a toto kto podpisuje tieto sprostosti ??..sa mi vidí, že túto oblasť cestou zo ZDŠ ČA 23 máte preskúmanú...stará mama vraveli ))
No podľa mňa je presun týchto zastávok viac ako polemický a to minimálne v rovine pohľadu zo strany cestujúceho a požadovanej obsluhy priľahlého územia zastávky.
Súčasná zastávka "Kollárova" má jednoznačný charakter výstupnej zastávky a to chcem počuť tie "ďakovné" slová cestujúcich, ktorí ju zásadne využívali pri jazde zo smeru od Komenského do centra mesta, kedy väčšina po výstupe pokračovala popod cintorín v smere Barbakan. Určite "ocenia", že pôjdu aspoň 100 m navyše (pozn. už v súčasnosti je označník zastávky posunutý ďalej od križovatky, ako býval kedysi)...
Obdobne súčasné umiestnenie zastávky "Rudlovská cesta" sa nachádza podstatne bližšie k obytnej časti ulice i k Akadémii umení, pričom je umiestnená v širokom úseku komunikácie oproti nike zastávky smer Nám. slobody.
V každom prípade tieto zastávky nie sú až tak frekventované a ani zdržanie vozidla na nich teda nie je podstatné.
Nevhodná je asi najviac zastávka STV z dôvodu umiestnenia priamo pred vyústením do križovatky so Skuteckého ulicou, ktoré je súčasne vedľajšou cestou... Vzhľadom na predpokladanú nízku frekvenciu jej využitia by možno nikomu nechýbala ani bez náhrady.
k posunu v pripade oboch zastavok by malo dosjt smerom k rooseveltovej nemocnici. Pre zastavku v smere do centra by sa malo jednat o priestor v blizkosti parkoviska pri Ulici M. Hattalu a v opacnom smere by mala byt zastavka zriadena este o cca 100 mestrov blizsie k nemocnici.
Ak to bude pred Kollarovou 18..tak to nie je razcestie asi..sa tí adventisti siedmeho dňa dobre modlili..))..v sobotu tam býva nátresk osobných vozidiel..))
Ani nepíš o náskokoch, lebo asi prestanem používať vyberané slová a niekomu riadne nabrýzgam ..tento týždeň mi tri krát ušiel bus odchod 3-5 minút skôr...asi to niekomu nevadí...hlavne to treba dotovať z mojich daní !!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.