Hlavne nechapem preco sa nestanovi ze homologacia v jednej krajine EU je platna vsade. Podobne ako v celej EU ti na vysielanie cez kablovky a podobne staci licencia v jednom state. Potom by sa napr. priamo Skode oplatilo si to zaplatit ked uz by potom podniky v celej EU nemuseli mat tieto naklady a myslim ze by to mohlo pomoct konkurencieschopnosti.
Niekedy sa tu diskutovalo o homologacii trolejbusov. A pri tej prilezitosti sa hovorilo, ze v EU je trolejbus povazovany za cestne, nie drahove vozidlo, a je len otazka casu, kedy tuto legislativu prijme aj Slovensko. Ako to teda je? Dokedy bude trolejbus drahove vozidlo?
Zmena by vyrazne zlepsila poziciu dopravnych podnikov pri nakupe trolejbusov.
Na čo šíriť také bludy, keď to bolo akurát vyhodených trištvrte milióna korún do vzduchu a výsledok sú úplné nezmysly a nakoniec treba urobiť všetko preto, aby na základe toho sa v realite nič nevykonalo. Inak keby tu nebol intergalaktický a DPMBB si mohol zorganizovať dopravu v celom meste sám, tak si osobne myslím, že bez potreby plánu dopravnej neobslužnosti by zvládol vymyslieť výrazne vysoko kvalitnú dopravu vzhľadom na miestne pomery. Lenže tu nejde o to, ale o prihrávanie fazuliek neschopnej demagogickej SAD ZV a iným entitám.
To je pravda že vždy je to tak chápané, len keď sa na to pozrieme spätne, určite ten CP z 20.8.2006 bol lepší ako tento navrhovaný. A tiež musím povedať, že CP z 20.8.2006 bola viackrát upravovaný/vylepšený (1.10.2006, 1.7.2008, 1.9.2008, 1.10.2008, 15.11.2008, 14.12.2008) a situáciu výrazne zlešpilo obnovenie trolejbusov (napr. zlepšil sa CP na L1) a zavedenie citybusov. Stále to nie je ani zďaleka pravé orechové, ale myslím že súčasný CP nie je nejaký tragický v porovnaní s tým čo môže byť. Som si istý, že na nové linkové vedenie podľa návrhu si nezvyknem, možno iba snáď za podmienky, že bude ešte x-krát upravovaný a nakoniec sa dostaneme aj tak k niečomu takému čo máme teraz. A načo nám je zbytočný chaos okolo dopravy. Mne to pripadá tak, ako keby silou mocou chcel niekto spraviť veľkú hlúposť v doprave aby si náhodou niekto nezačal myslieť, že situácia v banskobystricej doprave sa zlepšila.
Ikarus 280 v Nitre - Rozlúčková akcia - voľne stiahnuteľná ?
Chcel by som týmto poďakovať Kamimu za poskytnutie voľného priestoru na dočasné umiestnenie súborov a Valcovi za užitočné technické rady, rovnako tak aj ďalším, ktorí mi poradili.
Rozbalením vznikne 1 zložka s názvom VIDEO_TS, obsahujúca 21 súborov. Nemám predstavu, cez aký program bude najlepšie napáliť ju na DVD, lebo som nemal čas to testovať. Zložku som skopíroval z funkčného DVD, odskúšaného na dvoch prehrávačoch, takže vhodne napálená by mala fungovať, najlepšie cez program na kopírovanie DVD. Pripomienky sú vítané, ale radšej cez mail. Správne napálený disk má menu so šiestimi ikonami (5 častí + fotky). Mala by ísť spustiť každá časť zvlášť a po spustení prvej automaticky všetky za sebou, vrátane fotiek.
Video je uložené ako DVD PAL 4:3 v najlepšej možnej kvalite. Ak by mal niekto problém s napálením, za 1 euro dodám hotový produkt, organizátorom a vodičom zdarma. Som ochotný prípadne dodať i formát 16:9, ak by mal niekto záujem.
Malé OT: Kuriózna situácia v Blave v spravodajstve TV JOJ, opitý vodič nevládal stáť na nohách a váľal sa v snehu.. ? ? http://televizia.joj.sk/tv-archiv/noviny/24-02-2009/2126768.html
Ten šot začína od 2:47 min.,dá sa to pohodlne nájsť pohybovaním toho kurzoru. ?
( skoro ) každá zmena je zlá...napríklad aj to čo máme od 20.8.2006..najskôr všetci nadávali...potom sa to postupne poupravovalo...aa teraz je to relatívne v normále...chcel som tým povedať že každá zmena je zlá...ale len kým nevieme že môže byť aj dačo ešte horšie...napríklad toto ?
Re #35202 irizar: valcovaním elektrizujúcich psíkov nie? ?
Ako najdolezitejsi by som v tejto chvili bral fakt, ze sa jedna len o navrh linkoveho vedenia na zaklade ich analyzy. Vysledok moze byt len taky, ake cisla sa tam nahadzu.
Ako hlupost vidim linku 203, ale aj interval na 201 v Rakytovciach.
Aj na zaklade ich cisel sa da predstavit menej revolucny navrh.
Ekonomicky nevyhodne je aj navrhovane odmedzovanie trolejbusov. Existujuce trate treba primerane obsluhovat. Tie su dane, ako aj intenzita dopravy. Vieme co su fixne a variabilne naklady.
Takze vysledny CP moze byt iny. Prinosom by bola prestupna tarifa a zastavky na znamenie.
Akože toto je fakticky smiešne... Napísal som do spoločnosti, ako som už napísal v príspevku pred tým a na počudovanie mi odpísali... Dobre som sa pobavil na tých bludoch čo sú tam napísané!! ? Najmä na tom, ako sa dá napísať naša nemocnica troma spôsobmi... ? Roosveltova nemocnica, Roosweltova nemocnica a do tretice Rosveltova nemocnica... ? Však toto je smiešne...
Ja sa radšej ani nebudem rozpisovať o tom trasovaní liniek, lebo je to dosť divné všetko! Myslím si, že ak väčšina ľudí napíše, tak možno by to stálo aj za zváženie u danej spoločnosti ale nedávam tomu nádeje!
Prečítal som si komentár (dosť obsiahli...) od BB-Shuhu a musím povedať, že s ním na 100 percent súhlasím! Akože, nech je radšej tá MHD takto ako je, akoby sa mala zaviesť do praxe tá verzia od "VUD ZA"... Hahá... Mne je to strašne smiešne! ?
Dalo by sa veľmi veľa o tom diskutovať akoby sa to dalo, no radšej to nechám na skúsenejších a budem len lobovať za to, aby sa to fakticky do praxe nedostalo, lebo to bude na zaplakanie... ?