Mal platiť, lenže na zasadnutí zastupiteľstva o tom nehlasovali, alebo čo a majú o tom hlasovať ak už nehlasovali a bude platiť predpokladám od 1.7. no a mal platiť tiež nový cp už od 15.3., ale tiež to posunuli a to na september. Však aj tá firma z Blavy tuším DIC robí nejaký audit či čo.
Aj ja by som rad poznal cennik v podobe, v akej bol nakoniec schvaleny (predpokladam ze uz bol). Napriklad vo Zvolene je navrh zverejneny, avsak ten mal platit od 1. maja a uz je jun.
Tak zas nepoznam vela miest na Slovensku kde vsetko v MHD ma fungovat tak ako ma. Napriklad DPB si nesplnil povinnost 15 dni vopred informovat o zmene asi ani raz za posledne roky
Však to je ten zásadný problém viacerých tu diskutujúcich (a to nielen tých nežijúcich v BB, ako ty), že za toľké roky stále nechcete pochopiť, že v BB v rámci rôznych vecí a napr. aj v MHD nič nefunguje podľa nejakých všeobecne zaužívaných štandardov, ktoré su možno úplne bežné inde a potom tu prezentujete svoje predstavy a hodnotenia skutoènosti podľa týchto predstáv, nie podľa reality, predpisov a pod.
Ja sa nepamätám, že by mesto na svojej stránke niekedy v histórii zverejnilo rozhodnutie o vydaní cenového výmeru a pod. (maximálne ak niekedy, tak sa jednalo o dodatoènú tlaèovú správu hovoriacu o dôsledku vydania nejakého rozhodnutia).
Si vezmi, že primátor Traktor na základe svojho ľubovoľného rozhodnutia bez potreby o tom diskutovať, či pre mesto nieèo získať, sa zbavil mestského majetku v DPMBB a možnosti si doslova robiť dopravu podľa potreby mesta. Opak bol pravdou - straty a uspokojovanie súkromnej firmy vývozom majetku do inej galaxie a štedré dotácie.
Uprimne, som zvyknuty ze tieto veci riesi zastupitelstvo. Napriklad pri hladani toho bystrickeho zasadania som nasiel napr. link na zasadanie trencianskeho kde sa riesilo prave toto.
Anyway, pride mi logicke taketo zasadne dokumenty zverejnovat, bez ohladu na to kto to schvalil.
A prečo by sa o tom malo v programe zasadnuti mestského zastupiteľstva písať? Mesto zastúpené primátorom ako cenový orgán nie je povinné so zastupiteľstvom preberať spôsob výkonu právomoci cenovej regulácie. To je ako keby si čakal, že pred vydaním rozhodnutí mesta (ako stavebného orgánu) o vydaní územného rozhodnutia alebo stavebného povolenia toto preberalo so zastupiteľstvom.
Ja som to včera tiež pozeral, ale nikde som nič neobjavil. Zato Zvolen to má na stránke už pár týždňov čo sa týka nového výmeru MHDZV od 1. júla, ale zatiaľ je ešte neschválený.
V programe zasadani poslednych dvoch zastupitelstiev (april, maj) sa nic o novom cenovom vymere nepise. Toto je fakt genialne ak schvalia novy cenovy vymer a je problem ho niekde najst..
Pridávam sa k draxterovi a Petikovi, a citujem:
"Nebudú podporované projekty, pri ktorých zároveň spolu so zvýšením podielu trolejbusovej, električkovej dopravy, prípadne dopravy na CNG nedôjde k zníženiu podielu autobusovej dopravy na naftu, prípadne benzín." Myslím, že práve táto podmienka nemohla byť splnená vôbec, v podmienkach BB teda absolútne nie.
ešte dodám, ako mi vysvetlíš nefunkčný odkaz "náhrada autobusovej dopravy trolejbusovou" na stránke DPMBB? Pokiaľ viem, DPMBB žiadnu autobusovú dopravu nevykonával. Toto tiež svedčí o "čistote" veci.
tak ale tu má Petik pravdu, a je to o tom, že:
- v čase tej žiadosti žiadny trolík nebol nepojazdný, áno životnosť sa im všetkým blížila ku konci, ale nielen objektívne, najmä subjektívne. Pretože busy sa začali vypravovať až vtedy, a zrazu a na všetkých linkách.
- postupnosť trolejbus - autobus - trolejbus to určite je, nikto nepopiera, akurát nastáva otázka, čo tá postupnosť bola v danom čase alebo až neskôr kvôli tým peniažkom.
- so zákonom o cestnej doprave malo pramálo spoločného to bastardenie, čo existuje aj teraz - súhrnný autobusovo-trolejbusový cestovný poriadok a tie 1Y a Y linky, čo tiež len svedčí o opaku.
- jednoducho si priznajme, že sú nahrádzajú autobusy, ktoré v MHD neboli využité, čiže ani neboli potrebné po tom, ako ich SAD ZV vrátil. To vyplýva aj z ich využitia na A.B.C linkách. Takže ich zaradenie na MHD na trolejbusové linky bolo účelové.
- mňa by ešte zaujímalo to zníženie ZI, vstup "investora", a aj posledné "podpisovanie" štatutárov - toto len dotvára myšlienku pre súkromný vačok. ?
Ano, bolo to ako pises, ale to nic nemeni na fakte, ze dotacia s trolejbusmi je dobre kamuflovany podvod.
Ako sa stalo, ze je zrazu tolko trolejbusov nepojazdnych?
Budem citovat z dislecerskeho fora:
Sedemstovka #6468: "Vieš dobre že DPMBB má NULOVÚ údržbu, čo vidno aj na trolejbusoch, ktoré sú už takpovediac v zúfalom stave, a nikto s tým nič nerobí, ale vidno to aj na Karosách"
Kolko GO sa spravilo za DPMBB? Co sa stalo s trolejbusom 1508? GO zacala v roku 2007!
Mimochodom aktualne sa objavuje v premavke 16 trolejbusov, takze 16 je viac menej provozuschopnych.
Ak by bol postup DPMBB vnimany ako spravny, znamenalo by to, ze v BB by uz nikby nemuseli kupit ani jedno nove vozidlo, lebo obmenu vozoveho parku by platili "danovnici". Zostarnu nam plynove autobusy? Nevadi. Nahradime ich starymi dieselovymi. A podame projekt na plynofikaciu vozoveho parku. Zostarnu trolejbusy? Detto...
Však to... Za tie roky sa tu udialo toľko nesprávnych rozhodnutí, z ktorých vyplýva množstvo neodvratných dôsledkov. Avšak vždy je lepšie urobiť niečo pozitívne, ako nič alebo pokračovať ďalej len negatívami.
strata zakaznikov je obrovska. Tym, ze sa neoplati chodit ZVHD musel tento krok prist. Otazka znie ci sa naozaj vratia zakaznici, lebo ten kto raz zacne chodit autom/peso/bicykel ten sa uz tazko vracia spet k hromadnej doprave hlavne k takej ktora viac nechodi ako chodi ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.