Keď sa už spomína Tisovec, v konečnom návrhu GVD na trati č. 174 Brezno-Jesenské http://www.zeleznicne.info/storage/nkcp20111211/kn_2011_2012_174.pdf sa obnovuje prípoj od Horehronca (prichádza až z Břeclavi), avšak iba cez letné prázdniny paradoxne v pracovné dni z BR o 11:14xL (v Tisovci prípoj priamo až do Fiľakova cez Jesenské, dalo by sa to pekne traťovo zokruhovať na akciách typu LIDL). Vzniklo to vlastne rozdelením spoja 13:13x, ktorý tým pádom už nepôjde v júli a v auguste. A opačne sa obnovuje spoj 8:15x z Tisovca (ako pokračovanie vlaku z RS, z BR po 35 min. prestup až do ZV) tým, že spoj 16:40 (prípoj na Dolehronec) nepôjde denne, ale len cez víkend 16:40a. Teda nepribudnú výkony navyše po rušení z 1.5.11, len sa to "preskupí", očakávam následné zmeny aj na bus linke 601471 http://web.sadzv.sk/pages/cest_pal/pal_bb_11/pdf/601471.pdf (obmedzenie, resp. zrušenie spoja o 11:10, 7:45x z Hnúšte, posun spoja 17:00 BR cca o 10 min. skôr, čím sa zabezpečí v "x" prípoj v BR na Dolehronec), príp. zmena 609440 http://portal.cp.sk/Data/L609440_110901_32951.pdf
Som zvedavý, kedy sa začne tá reko cesty I/72, na EIA visí čiastkový 550 m II. úsek, I. etapa 2013-14, podľa dnešného MY to majú byť tri úseky celkovo 8,37 km...
Inak odkedy stoja všetky spoje L 601471 na zast. "Zbojská"
, v 2008 tak nebolo... ?
Som zvedavý, kedy sa začne tá reko cesty I/72, na EIA visí čiastkový 550 m II. úsek, I. etapa 2013-14, podľa dnešného MY to majú byť tri úseky celkovo 8,37 km...
Inak odkedy stoja všetky spoje L 601471 na zast. "Zbojská"
